Heyhey lezertjes,
Zoals jullie misschien al doorhebben, schrijf ik dus werkelijk een nieuw boek!
(Nu mogen jullie allemaal heel blij zijn ;) )
Bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige hoofdstuk en ik hoop dat jullie ook dit boek leuk zullen vinden ;)
Ik ga hier heel veel van mijn vrije tijd insteken, dus als de hoofdstukken niet zo snel komen, don't blame me!
Ook gaan jullie pas binnen een week (of zoiets) kunnen beginnen met lezen, want ik moet eerst nog deeltjes schrijven voor een ander verhaal genaamd: "Lost in words" (Lees dit zeker eens, zeker een aanrader en geschreven door hummelfreak, miemceulemans en ikzelf)
En dan ga ik ook een aantal hoofdstukken voor dit boek schrijven, zodat ik altijd wat reserve heb...
Hier is toch alvast een voorsmaakje:
Toch wel een beetje met een vreemd gevoel stapte ik het kleine winkeltje binnen. Ik keek even rond of er niemand was die ik kende, en als dat niet het geval bleek te zijn, liep ik naar de balie. Een vrouw van rond de dertig keek me met een glimlach aan. 'Kan ik u helpen?' Ik knikte zenuwachtig en zei wat ik had te zeggen. De vrouw knikte en liep naar achter.
Een aantal minuten later kwam ze terug, overhandigde mij het doosje en tikte wat in op haar computer. 'Dat is dan 2,30 euro' Haar veel te neppe glimlach maakte mij alleen nog maar nerveuzer dan eerst. Snel betaalde ik en liep met het doosje, verstopt onder mijn jas tegen de regen, naar de auto.
Eenmaal thuis hing ik mijn natte jas aan de kapstok, checkte of Koen er nog niet was en liep naar boven. Met nerveuze handen haalde ik het doosje boven en een gevoel van hoop, maar ook van onzekerheid liep door mij heen. Binnen een aantal minuten zou mijn hele leven misschien veranderen en ik wist niet zeker wat ik ervan moest denken...
Waarschijnlijk is het een beetje heel duidelijk waarover dit gaat, maar ik wou jullie toch al iets geven...
Als je het al weet en je wilt ook dat ik weet, dat jij het weet (sorry voor de moeilijke zin) stuur mij dan een bericht in privé of hou het toch voor je, maar zet het niet in de comments, want dat verpest het voor de anderen ;)
Anna Xxx
JE LEEST
Amantes Amentes
FanfictionDit verhaal gaat over heel het politiecorps maar vooral over Koen en Tineke. Voor al degene die dit lezen, ik weet dat ze in het echt of in de serie geen koppel zijn en ik respecteer dat. Dus maak hier aub geen vervelende comments over. Voor de rest...