6 Skyrius

3.1K 141 0
                                    

Greitai pramerkiau akis ir pašokau iš lovos. Aplink mane buvo tamsa tik nuo aparatu prijungtu prie manęs degė raudonos lemputės. Mano kūnas buvo išprakaitavęs, o kūnas drebėjo pe perstojo. Išsigandau, kai apartas kuris rodė mano širdies veikla pradėjo garsiai cypti. Nespėjau, net sureaguoti, kaip palatoje sugužėjo kokios penkios seselės ir du daktarai.
-Panele nusiraminkite,-paliepė daktaras ir lėtai mane paguldė.
Seselė suleido man vaistu, o tas daktaras, kuris liepė man nusiraminti išjungė ta cipima. Gulėjau lovoje pasimetusi ir bandžiau prisiminti kas nutiko vakar, bet nieko.
-Atsiprašau sesele gal galit pasakyti, kas vakar buvo atėje pas mane?-paklausiau.
-Buvi jūsų mama ir toks vaikinas. Turėjome jį su apsauga išvesti, nes jis pradėjo ant daktaro dėl kažko šaukti,-šyptelėjo.
Vadinas tai buvo sapnas. Žinoma per daug geras, jog būtu tikras.
-Ačiū,-padekojau ir ji nusišypsojus išėjo iš palatos.
Gerai jis vakar atėjo, privertė mane manyti, kad nori su manim susitaijyti, bet vos tik jam atleidau kažkas nutiko. Vos tik jis išėjo spėjo susireiti su daktarų. Šūdas. Tai painu. Turiu kuo greičiau geįžti namo ir įsiaiškinti viena dalyka.
*Zayn Pov*
Sėdėjau savo namuose ir žiūrėjau televizorių. Niekur nėjau, nes sapnavau durniausia sapna savo gyvenime. Čia turbūt dėl vakar dienos. Dabar nesuprantu ar aš tikrai galvojau jog galėsiu susiyaikyti su Kate? Esu totalus idiotas. Sapnavau jog viskas gerai, aš susitaikiau ir bla bla bla. Na beveik taip ir yra.
-Zayn!-išgirdau Alisos balsa.
Alisa yra kekše, kuria dulkinu. Žinot reikėjo numalšinti skausma.
-Aš čia,-sumurmėjau.
Ji įėjo į svetaine ir atsisėdo ant mano keliu.
-Viskas gerai?-paklausė.
-Jo,-šaltai atsakiau or ji pavartė akis.
-Taigi ko norėjau jog man rašei?
-Tu žinai ko aš noriu,-pasakiau ir ji sukikeno bei įsisiurbė man į lupas.
Ji greitai rankomis numovė mano kelnes bei apatinius. Pakėliau jos suknele ir taip pat pašalinau jos kelnaites. Jos rankos suėmė mano drauguži ir lėtai ant jo atsisėdo. Iš mano lupų išėjo dusli aimana, kai ji pradėjo judinti klubus. Suėmiau jos šlaunis ir palenginau jos darba. Iš jos lupu girdėjosi garsios aimanos ir tai tikrai užveda. Po dar keliu jos judesiu pasiekiau orgazmą ir ji surėkė mano vardą. Ji nulipo nuo mano keliu ir susitvarkė. Iš rankinuko įsitraukė kontraceptinės ir išgėrė. Liepiu jai visada prie manęs išgert, kad nebūtu siurprizų.
*Raise Pov*
-Tave paleidžia,-džiugiai pasakė mama ir padavė man mano rūbus.
Buvau nustebus, kai daktaras pranešė, kad galėsiu gydytis namuose.
Greitai apsirengus, su mama išėjau iš palatos. Žinoma dar teko palaukti kol mane išregistruos.
-Važiuosime iki miesto, reikia maisto nupirkti,-šyptelėjo mama ir aš linktelėjau.
Nuvažiavusios į parduotuve aš likau prie mašinos. Pamačius koskelį pradėjau prie jo eiti, kai staiga pamačiau Zayn...Su mergina...Besibučiuojant. Jis turbūt juokauja?! Net neapgalvojus savo veiksmu pradėjau artėti prie jų ir čiupus tai merginai už plaukų atitraukiau nuo jo.
-Sušikta kale!-surikau ir vožiau jai antausį.
-Raise!-surėkė Zayn ir atitraukė mane nuo tos kalės.
-Paleisk mane!-sušukau.
-Alisa eik iš čia,-paliepė jis jai ir ji pakluso.
Jis greitai mane atsuko į save ir galvojau, kad žvilgsnių užmuš.
-Kas su tavim negerai?-piktai paklausė ir trenkiau jam antausį.
-Niekšas,-suurzgiau ir dar jam trenkiau.
-Kokio velnio tu mane muši?!-surėkė.
-Nešauk ant manęs!-taip pat sušukau ir vėl trenkiau jam.
-Po velniais nustok mane trankyti!-sušuko ir suėmė mano rankas.
-Tu atėjai manęs atsiprašyti, o dabar su ta kale laižaisi?! Aš ją užmušiu, o paskui ir tave!
-Nešauk kaip laukinė kekše,-paliepė ir tai dar labiau mane įsiutino.
-Kaip tu drį...-norėjau jam išsakyti koks jis pašlemėkas, kiaulė ir prakeiktas idiotas, bet jis užčiaupė mane bučinių.
Nors baisiai pikau ant jo, bet jo lupos tokios putlios. Jis paleido mano rankas ir nieko nelaukus apsikabinau jo kaklą. Jis liežuvių ismuko į mano ir atsiminiau, kad jis savo tuo liežuvių nardė po tos kalės burna!
Atsitraukiau nuo jo ir trenkiau dar viena antausį.
-Kaip tu drįsti?!-šnabždėdama surėkiau ir jis įsišiepė.
-Tau patiko, taip?-nusišypsojo flirtuojama šypsena.
-Žinoma ne, tu bučiavai ta kale,-suurzgiau ir apsisukus pradėjau eiti link mašinos.
-Nagi pripažink, tau patiko,-jis šaiposi iš manęs.
Greitai atsisukau į jį ir stumtelėjau.
-Tu tikras idiotas,-piktai pasakiau.
Mes buvome netoli kažkokio fontano ir čia žinoms buvo nemažai žmonių kurie stebėjo mus.
-Tu tokia graži, kai pyksti,-nusišypsojo ir norėjau jam trenkti, bet jis pagavo man už rankos ir...
Ir dabat aš su juo tam fontane. Išnėriau oš lėdinio vandens ir įkvėpiau oro. Žmonės iš mūsų juokėsi ir tikrai dar niekada nebuvau patyrusi tokios gėdos.
-Tu asilas!-surėkiau ant Zayn kuris juokėsi iš manęs.
Išlipau iš baseino ir piktai stebėjau, kaip jis išlipa irgi.
-Tu idiotas, durnius ir visu laiku debilas!-sušukau ir jis dar labiau pradėjo juoktis.
-Tu seksuali tokia,-sukikeno ir norėjau jam taip užvožti į galvą, bet ir taip visi juokiasi.
-Uch tu idiotas,-sumurmėjau ir nuėjau nuo jo.
Mama išėjo iš parduotuves ir pamačius mane šlapia sutriko.
-Kas nutiko?-paklausė.
-Nieko,-sumurmėjau ir šlapia įsėdau į mašiną.
Mama nieko neklausė, bet mums išvažiuojant iš aikštelės, ji pamatė šlapia Zayn ir nusijuokė. Jaučiu ji suprato, nes visgi ji jau yra mačius ligoninėje. Vos grįžom namo nuėjau į savo kamabarį ir persirengiau. Vis dar buvau pikta, jis prie visu iš manęs šaipėsi. Uch negaliu norėčiau jį pasmaugti dabar. Atsiguliau į lovą ir užsiklojau, nes truputi šalta. Gulėjau lovoje iki kol sumąsčiau pasivaikčioti. Pakilau iš lovos ir pasiruošus nusileidau žemyn.
-Išeinu pasivaikščiot!-surėkiau.
-Tik grįžk už poros valandų, bus vakarienė,-paliepė mama ir pavarčiau akis.
Išėjau iš namų ir patraukio parko link. Nuėjus ten atsisėdau ant suoliuko ir stebėjau žmones. Viena mergaite žaidė prie supyniu ir prie jos priėjo kažkokia moteris. Ji ja pradėjo supti, o ji juokėsi per visa parka. Miela. Prabuvau čia dar pora valandų ir patraukiau namų link. Ėjau pro trumpesni kelia, kai staiga pro mane pralėkė lenktinynė mašina. Apsidairiau ir patraukiau eiti pro kelia, kai pasigirdo cypenčiu patangų garsą ir prieš mane vos už kelių centimetrų sustojo juoda mašiną. Jau galvojau, kad numirsiu. Iš mašinos išlipo Zayn su pikta veido mina.
-Po velniais jau antra karta vos tavęs nenutrenkiu!-surėkė,-Ar tu beprote?!
-Oh šūdas,-nusikeikiau ir ruošiausi tepti slydęs, kai jis pagavo man už rankos.
-Tu panele prisidirbai,-suurzgė.
-Tu man ne tėvas,-sumurmėjau.
-Ne, bet aš blogiau už jį. O dabar sėsk į mašiną,-paliepė ir suurzgus įsėdau į jo ta prakeikta mašiną.
-Ką tu žadi daryt?-sarkastiškai paklausiau.
-Oj aš darysiu,-nusijuokė ir tai tikrai nejuokinga.

Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)Where stories live. Discover now