Mama buvo apstulbus, o Kyle tiesiog stebėjo artėjančia drama. Nors suprantu jog per anksti nusprendžiau gyventi su Zayn, bet juk jam reikia mano pagalbos arba prarasim vienas kita.
-Ar tu panele pakvaišai?!-suriko,-Tu jo net nepažįsti, o jau ruošiesi gyventi kartu?!
-Taip,-ramiai atsakiau ir ji išvis pakvaišo.
-Tau tik sueis aštuoniolika! Ar tu nieščia?-paklausė ir aš net pasimečiau.
-Žinoma ne!-jau dabar aš rėkiau dėl jos kvailumo.
-Tai kokio velnio tau reikia kraustytis pas šita vaikiną?!-sušuko.
-Nes aš jį myliu ir jam manęs reikia,-susierzinau.
-Tu niekur nesikraustysi panele,-suurzgė.
-O taip aš kraustysiuos,-sarkastiškai pasakiau ir su Zayn užlipome į mano kambarį.
Įsitraukiau iš spintos kelioninę tašė ir dėjau viska ko man reikia.
-Tavo mama jau dabar manęs nekenčia,-prabilo Zayn.
-Ji turės su tuo susitaikyti arba aš išvis su ją nutrauksiu visus ryšius,-sumurmėjau ir po keliu sekundžiu pajutau Zayn šiltas rankas.
-Tau reikėtu nusiraminti. Tarp kitko, turėtum taip niršti ant manęs, o ne ant savo mamos kuri tave tik nori apsaugoti,-šyptelėjo.
-Kodėl turėčiau niršti ant tavęs?-paklausiau.
-Nes aš tave išpr-
-Ša,-pertraukiau jį,-Kuo dažniau tai atsiminsim, tuo sunkiau bus pradėti viska iš naujo. Tai buvo narkotikų poveikis, atsimink tai,-šyptelėjau ir pakštelėjau jam į lupas.
Nuėjau į vonią ir susidėjau savo reikmenys, jog turėčiau nors kiek pradžiai. Aš vis dar negaliu patikėti jog gyvensiu su Zayn po visko ką patyrėmė. Gal tai ir beprotiška, bet man nesvarbu. Paaukosiu viska jei reikės, kad tik susigražinčiau savo senąjį Zayn.
-Na va baigiau,-nusišypsojau ir man nespėjus sureaguoti Zayn užsidėjo mano tašę sau ant peties.
-Galim eiti?-paklausė ir aš linktelėjau.
Vos tik nusileidom žemyn mama su Kyle užstojo mums kelia link durų.
-Tu niekur neisi. Tu jo net nepažįsti,-griežtai pasakė.
-O tu šį pažįsti?-paklausiau pasišlykštėjus ir griebus Zayn už rankos išsivedžiau iš namo.
Zayn mano tašę įdėjo į bagažinę ir pats atsisėdo į vairuotojo pusė. Įlipau į mašiną ir iškart prisisegiau saugos diržą. Žiūrėjau į tolstančius namus ir galvojau ar teisingai pasielgiau, ar viskas bus gerai. Tiesa sakant bijau Zayn iš po vakar. Bijau jog jis nesusilaikys ir pavartojęs pasielgs daug blogiau. Ar aš teisingai elgiuosi? Ne. Bet kam rūpi. Gyvenam viena karta ir reikia išnaudoti viska, išbandyti daugeli dalyku, padaryti begale kvailų klaidų, o paskui ramiai pasenti.
Atvažiavę prie Zayn namų išlipau iš mašinos pirma. Zayn išlipęs paėmė mano tašę ir sunėrė mūsų rankų pirštus.
-Žinai aš vis dar negaliu patykėti, jog po visko ką aš tau padariau, tu čia su manimi,-šyptelėjo.
-Aš beprote ką padarysi,-sukikenau.
Kartu nuėjome į jo namus, na tiksliau dabar į mūsų namus. Įėjus į svetainę supanikavau ir norėjau greitai išeiti kai atsitrenkiau į Zayn.
-Tu net neįsivaizduoji, kaip aš save kaltinu dėl to ką aš padariau tau. Kiekviena karta, kai ateinu čia noriu sau į galvą paleisti kulką. Aš labai atsiprašau Ray,-mačiau jo akyse kalte ir tai prie nieko neprives.
Jei jis jaus kalte, jis gali pradėti vartoti. Apsikabinau jo liemenį ir prisiglaužiau kaip koks katinas.
-Nustok apie tai galvoti. Čia tik aš truputi supanikavau,-raminau jį.
-Ne. Jei aš tai pamiršiu, nesuprasiu kodėl pasiryžau mesti visa ta mėšla. Kai galvoju apie tave, žinau jog tai blogai ir jog dėl tavęs turiu pasikeisti,-jo skruostu nuriedėjo ašarą ir tai paveikė mane.
-Nesvarbu ką tu padarei, svarbu ką padarysi. Jei tu pasikeisi, aš pažadu jog niekada tavęs nepaliksiu, nors ir negalėčiau, nes be tavęs aš kaip be rankų. Nenoriu pripažinti, bet tu turi nevėkšla merginą, kuri net lygioje vietoje susivartytu,-pasakiau ir jis nusijuokė.
Na va, nors pralinksminau jį.
-Tu nesi nevėkšla tu tik nerangi,-pasišaipė ir pasilenkės pabučiavo mano kaktą.
Prisitraukiau jo veidą prie savojo ir įsisiurbiau į jo putlias lupas. Negalėjau susivaldyti, tiesiog man reikėjo jo švelniu prisilietimų. Prirėmiau jį prie sienos ir vėl įsisiurbiau jam į lupas. Norėjau užkišti ranką jam už kelnių juosmens, bet jis mane sustabdė.
-Aš negaliu Raise. Nors noriu, bet negaliu. Negalėsiu su tavim mylėtis, kai tokios mėlynes ant tavo klubu. Nenoriu tavęs vėl sužeisti,-sušnabždėjo ir aš pagalvojus linktelėjau,-Einam geriau susidėti daiktus,-pasiulė.
Kartu nuėjome į viršu ir su Zayn pagalbą sudėjom mano daiktus į tam tikras vietas. Zayn buvo be galo laimingas ir džiaugėsi, kaip mažas vaikas gavęs saldainį.
-Negaliu patikėti, tu gyveni su manim,-suplojo rankomis ir tai kėlė man juoką.
-Toks jausmas, jog pas tave gyvens Obama,-pasišaipiau.
-Ne, bet gyvens labai graži ir seksuali mergina,-mirktelėjo.
-Oh, kaip tau pasisekė,-sukikenau ir jis pasuko mane ratu.
-Aš visai norėčiau valgyti, o tu?-paklausė ir linktelėjau.
Nusileidau į apačią ir įėjome į virtuvę. Zayn pradarė šaldytuva ir po keliu sekundžiu uždarė.
-Užsakysiu picos,-atsiduso ir aš priėjau prie šaldytuvo pažiūrėti kas jame gero.
Vos pradarius pamačiau švirkštus. Zayn tapo neramus ir vaikščiojo pirmyn atgal lyg koks pamišėlis.
-Buk gera paimk juos ir paslėpk ar išmesk,-maldaujančiai pasakė ir nieko nelaukus čiupau visus švirkštus ir įmečiau į šiukšliu dėžę. Ištraukiau maišą ir išėjau iš namų. Priėjus prie konteinerio išmečiau maišą. Grįžus atgal į namus pamačiau Zayn atsirėmusi į spintelę ir atsukusi man nugarą.
-Kodėl jie buvo šaldytuve?-paklausiau.
-Kuo šaltesnis tuo geresnis poveikis,-sumurmėjo,-Prablaškyk mane, nes dabar galvoju tik apie naują dozę,-burbtelėjo.
-Aš-š než-žinau kaip-p,-sumikčiojau.
-Raise man reikia dabar tavo išradingumo,-suurzgė ir nieko kito nesugalvojau apart maikutes nusivilkima.
Stovėjau prieš jį pusnuogė ir jo veide žaidė mažytė šypsena. Nusimoviau ir kelnes, vien tam jog jis nebegalvotu apie nauja narkotikų dozę. Ant mano klubų, kaip bebūtu keista mėlynės nebebuvo tokios ryškios ir manau po kelių dienų išvis išnyks.
-Čia tavo taktika?-dusliai paklausė.
-Taip,-atsakiau.
-Mažyte tu mane gundai ir tai nieko gero,-prikando lupą nužiūrėdamas mane.
Lėtai priėjau prie jo ir pasistiebus pabučiavau trumpu bučinių. Mano ranką greitu judesiu palindo po jo kelnėm ir apatinais. Suėmiau jo sukietėjusi pasididžiavimą ir švelniai pajudinau ranką.
-Mažute juk sakiau, kad negaliu su tavimi mylėtis,-suaimanavo ir aš šyptelėjau puse lupos.
-Bet tai nereiškia jog negaliu su tavim pažaisti,-sukikenau ir lėtai pradėjau eiti iš virtuvės neištraugdama rankos iš jo kelnių.
Nusivedžiau jį į svečių kamabrį ir paguldžiau ant lovos. Ištraukiau ranką iš jo kelnių vien tam jog galėčiau jas numauti. Pašalinus kelnes, lėtai nusmaukiau ir apatinius. Suėmiau jo pasididžiavimą ir lėtai pasmaukiau stebėdama jo veido išraišką.
-Šūdas,-nusikeikė ir aš pasilenkus liežuvių lyžštelėjau jo penį.
Truputi pažaidus apžiojau jį ir pajudinau galvą išgirdus daugiau jo aimanų. Pasitelkiau į darbą ir rankas jog suteikčiau jam daugiau malonumo.
-Daugiau mažute,-suaimanavo ir labiau pasistengiau.
Jo pirštai įsvilė į mano plaukus ir nestipriai truktelėjo. Pažiūrėjau į jį ir mačiau, kaip jis stebi mane. Lupomis stengiausi jį apžioti visa, bet nelabai sekėsi. Toliau lengvai žaidžiau su juo ir jis užsimerkė kas rodo jog jis gretai baigs. Stebėjau, kaip jis aimanuoją ir po kelių sekundžiu burnoje pajutau surų skysti. Zayn buvo užsimerkės ir gyliai kvėpavo kol aš lėtai pakilau iki jo lupų.
-Tu net neįsivaizduoji, kaip aš dabar tavęs noriu,-prabilo.
Pabučiavau jį saldžiu bučinių ir tikiu jog jis jautė savo spermą.
-Tau reikia šiltos vonios,-sušnabždėjau ir lėtai nuo jo nulipau.
-Ar tu mane dabar lepinsi?-paklausė.
-Taip mažuti ir paskui turėsi man už viska atlyginti,-sukikenau ir lėtai judindama klubus nuėjau į vonią.
Prileidau vandens ir pripyliau putų mėtu kvapo. Zayn įėjo į vonią ir apsikabino mano liemenį.
-Renkis,-paliepiau ir jis pakluso.
Kol jis nusirengė aš pasiėmiau kepninę ir sudrėkinau ją.
-Įlipk į vandenį aš tuo ateisiu,-pasakiau ir išėjau iš vonios.
Užsidėjau savo chalatą ir susirišau plaukus į netvarkingą kuoduką. Grįžus į vonią radau jį jau vandenyje.
-Ką žadi man daryti?-paklausė.
-Pamatysi,-nusišypsojau ir priėjus prie vonios paėmiau kempynę.
Lėtai perbraukiau per jo nugarą iki kaklo. Tryniau jo kaklą ir mačiau kaip jis prikandą lupą.
Pridėjau kempinę prie jo pilvo preso ir žiūrėdamą į jo akis tryniau kiekvieną jo kūno lopinėlį.
-Tu mane žudai,-atsiduso ir aš sukikenau.
Norėjau tęsti, tai ką pradėjau, kai išgirdau skambanti telefoną, bet ne mano, o Zayn.
-Aš atnešiu,-nusišypsojau.
Nusivaliau rankas ir nuėjau į kamabarį kur radau skambanti Zayn telefoną. Paėmiau į rankas ir pamačiau merginos vardą ant ekrano. Grįžau į vonią ir piktai pažiūrėjau į jį su rankose esančiu telefonų.
-Tik pasakyk jog čia tapati Molly ir iškastruosiu tave.
YOU ARE READING
Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)
Fanfiction"2012 metų rugsėjo 2 dieną įvyko autostradoje avariją, kurį pražudė vaikiną ir smarkiai sužeidė keleivio vietoje sedėjusia merginą. Vaikinas vardu Calum Honer policijos teigimu yra ieškomas jau metus už mašinų vagystes, smurta prieš merginas ir natk...