Ji pašaipiai nusišypsojo ir taip ir norėjau ją priploti. Prakeikta kalė.
-Ko tau čia?-sumurmėjau.
-Na, Zayn man neatsiliepia jau, kuri laiką. Pamaniau ateisiu aplankyti,-šyptelėjo.
-Atsiknisk nuo jo. Stovykloje, gal jis tave ir dulkino, bet tai jau praeitis. Dabar neždinkis iš čia,-suurzgiau ir užtrenkiau duris.
Grįžau į virtuvę ir piktai pažiūrėjau į Zayn, kuris valgė sausainius.
-Kas buvo atėje?-paklausė.
-Molly,-piktai pasakiau ir jis sustingo,-Kada tu ją dulkinai? Ar prieš mano dingima, ar tada, kai buvau dingus? O gal po dingimo?-sumurmėjau ir sukryžiavau rankas.
-Prieš dingima. Kai buvome ne kartu. Ar tu manimi nepasitiki?
-Na nelabai, nes man nepatinka, jog ji čia lankosi,-suburbėjau.
-Ji daugiau nebesilankys mažute. Ateik pas mane,-šyptelėjo ir priėjau prie jo,-Juk žinai, kad mane išdulkint gali tik tu,-nusišypsojo ir aš silpnai nusijuokiau.
Prisitraukiau jo veidą ir įsisiurbiau į lupas. Jis apsikabino mane ir pagilino bučinį bei užkėlė ant spintelės. Jo lupos nukeliavo mano kaklų ir turiu jį sustabdyti.
-Zayn, tu vis nepasisotini,-sukikenau.
-Oj atleisk, bet turiu labai patrauklia merginą, kuri dabar yra su mano marškiniais ir be liemenuko,-mirktelėjo.
-Ištvirkeli,-pakštelėjau jam į lupas.
*Rytojus*
Pabudau nuo kažkokio skanaus kvapo. Pramerkiau akis ir pamačiau Zayn, su pusryčiais.
-Kas čia?-paklausiau.
-Pusryčiai tau,-šyptelėjo.
-Man?-nustebau,-Tai miela,-nusišypsojau ir pabučiavau jį.
-Tu miela su savo ryto šukuosena,-sukikeno ir aš išraudau,-Nagi paragauk. Tai pirmas kartas, kai darau pusryčius merginai.
-Džiaugiuosi jog aš pirma,-įsišiepiau ir Zayn padėjo padėklą ant mano kelių.
Visa laiką kol valgiau Zayn mane stebėjo ir tai nejauku. Pažiūrėjau į jį ir jis man šyptelėjo.
-Baik taip žiūrėti,-išraudonavus pasakiau.
-Kodėl baik? Esu tave matęs visokia,-sukikeno.
-Bet, tai nejauku.
-Gerai, gerai saulyte,-nusijuokė ir pakilo nuo lovos,-Kai pavalgysi apsirenk, važiuosime į parduotuve,-šyptelėjo ir išėjo iš kambario.
Pavalgiusi jo nuostabių pusryčių pakilau iš lovos ir apsirengiau. Plaukus palikau kristi ir nusileidus žemyn pamačiau Zayn jau apsiavusi batus.
-Galime važiuoti?-paklausė.
-Taip,-palinksėjau ir užsidėjus batus, kartu su juo išėjau iš namų.
Važiuodami į parduotuvę daug kalbėjomes apie visokias smulkmenas ir jis man kažkoks įtartinas yra. Nuvažiave į parduotuvę nuėjome pirmiausia į saldumynų skyrių, kur kaip bebūtu keista buvo pilna žmonių.
-Keista. Toks jausmas jog išpradavimas,-nusijuokiau ir visi žmonės atsisuko į mus.
Jaučiausi keistai stovėdama viso viduryje, o Zayn tik nusišypsojo ir pabučiavo mane.
-Juk žinai, kad tave myliu labiau už visa savo gyvenimą. Tu man lyg šviesa ir be tavęs aš niekas. Vos, kai pamačiau tave pirma karta supratau jog esi ypatinga. Man patinka matyti rytais tavo susivėlus plaukus ir rytine šypsena, dievinu tavo juoką, nes jis priverčia mane šypsotis. Tu seksuali, kai pyksti arba, kai mane erzini,-kalbėjo.
-Zayn kas vyksta?-paklausiau ir jaučiau, kaip mano širdis pradeda plakti greičiau, o ašaros kaupėsi akyse.
-Raise Jenner,-jis priklaupė ant vieno kelio ir aš nebevaldžiau ašarų,-Ar tekėsi už manęs?-užsidengiau veidą rankomis ir sukukčiojau pamačiusi, kaip jis ištraukia raudoną dėžute ją atidaro.
-O dieve,-verkdama pasakiau ir puoliau juo jam į glėbį,-Taip. Taip, aš sutinku už tavęs tekėti,-verkdama pasakiau ir bučiavau jo lupas.
Pasigirdo visų žmonių plojimai, bet nieko kito nebemačiau apart Zayn.
-Myliu tave, Raise,-sušnabždėjo ir švelniai paėmęs mano ranką užmovė žiedą ant mano piršto.
Įsisiurbiau į Zayn lupas ir apsivyjau rankomis jo kaklą. Jo liežuvis be leidimo įsibrovė į mano burną ir žaidė gaudynių su maniškių liežuvių. Pritrukus oro atsitraukėm vienas nuo kito ir surėmėme kaktas. Žiūrėjau į jo tobulas akis ir šypsojausi iki ausų.
-Negaliu patikėti jog tu man pasipiršai,-nusišypsojau.
-Planavau tai jau dvi savaites, vos tik tave susigrąžinau. Tiesiog bijojau ir nedrįsau to padaryti,-šyptelėjo ir pabučiavau jo putlias lupytes.
Su Zayn pakilome nuo žemės ir jis nuvalė mano ašaras.
-Tu gyvensi pas mane, gerai?-paklausė ir aš palinksėjau.
-Kaip ne miela,-išgirdau kažkieno juoką.
YOU ARE READING
Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)
Fanfiction"2012 metų rugsėjo 2 dieną įvyko autostradoje avariją, kurį pražudė vaikiną ir smarkiai sužeidė keleivio vietoje sedėjusia merginą. Vaikinas vardu Calum Honer policijos teigimu yra ieškomas jau metus už mašinų vagystes, smurta prieš merginas ir natk...