Mano kūna kaustė skaumas, bet baime kuria jutau žiūrėdama į neblaiviai mąstanti Zayn buvo didesnė. Gulėjau visiškai nuoga ir kukčiodama prašiau jo liautis, bet jis lyg buvo kurčias, lyg negirdėjo mano baimes pripildyto balso. Jo rankos viska darė grubiai, šiurkščiai ir po keliu minučiu pamatydavau atsirandančias mėlynes. Bandžiau jį atsumti, bet jis suėmė mano rankas ir sudėjo man virš galvos. Zayn ranka pražergė mano kojas ir įsitaisė tarp jų. Dar labiau pradėjau muistitis, bet tai jo nesustabdė. Jis grubiai įėjo į mane, kas privertė garsiau suklykti iš skausmo. Kiekvienas jo duris vertė mane klykti ir maldauti pasigailėjimo.
-Tu net nežinai kas po to tavęs laukia Mara,-sumurmėjo.
Mara? Kas ta Mara?
-Zayn aš ne Mara, aš Raise,-greitai jam pasakiau, bet jis judėdamas suspaudė mano žandikaulį.
-Tu sušikta kalė. Užmušiu tave už tai ką padarei,-suurzgė ir pajudėjo greičiau.
Man pradėjo skaudėti pilvo apačia ir tikrai galvojau jog mirsiu iš skausmo. Jis stipriai suspaudė mano rankas, o jo judesiai tapo gilus ir skausmingi. Bandžiau pasakyti jog aš ne ta kuom jis mano, bet aš niekaip negalėjau prašnekėti, nes vis suaimanuodavau dėl patiremo skausmo. Kai pajutau paskutinius jo gylesnius durius apačia užliejo šiluma, o per pilva perėjo nemalonus jausmas. Zayn ne tai, kad atsitraukė nuo manęs, o ištraukė savo penį ir sukrito ant manęs.
-Tu net nežinai Mara, kas bus už tai, kad taip pasielgei,-sumurmėjo.
Bandžiau jį atstumti, bet jis tik atsisėdo ir čiupo man už plaukų.
-Kodėl mane palikai?-paklausė.
-Zayn aš ne Mara,-sukukčiojau ir jis stipriau patempė man už plaukų.
-Aš tave mylėjau, o tu...tu palikai mane dėl jo!-suriko.
Nieko neatsakiau tiesiog stebėjau jo juodas ir pilnas pykčio akis.
-Zayn-
-Tylėk!-suriko nutraukdamas mane ir pajutau karšti sau ant žando.
Jis man trenkė. O dieve. Pažiūrėjau ašarotomis akimis į jį ir norėjau stsitraukti, bet jis man neleido. Jis greitai užsidėjo apatinius bei kelnes ir čiupęs man už rankos pastatė ant kojų. Man buvo nemalonu stovėti prieš jį nuogai, todėl rankomis bandžiau prisidengti.
-Par tave toks tapau, per tave viskas. Dėl tavęs susidėjau su Jamet vien tam jog pamirščiau tave, jog galėčiau išmesti tave iš galvos,-jis kalbėjo žiūrėdamas į mane.
-Zayn aš ne Mara aš Raise,-pasakiau, bet man nespėjus sureaguoti jis smarkiai mane pastumė ir krisdama susitrenkiau galvą. Akyse liejosi vaizdas ir nemačiau kur dabar jis yra. Bandžiau atsistoti, bet kūnas vėl susmuko ir po keliu sekundžių akyse aptemo ir pasamone atsijungė.Jaučiausi tokia nusilpus ir pažeidžiama. Girdėjau, kaip kažkas prieina prie manęs ir lėtai uždeda pledą. Norėjau atsimerkti, bet bijojau jog čia Zayn. Negaliu su juo būti, kol jis vis dar vartoja arba sueina su tokiais žmonėmis, kurie jam per prievarta suleidžia.
-Raise atsimerk,-išgirdau Dean balsą ir lėtai prasimerkiau.
-Kur Zayn?-tyliai paklausiau.
-Nežinau. Ką jis tau padarė?-susiraukė ir aš atsisėdau susimusi už pilvo.
-Jam buvo suleide narkotikų ir jis...jis..-sumykčiojau ir supratęs apie ką kalbu švelniai apsikabino.
Mano skruostais nuriedėjo kelios ašaros ir užtiško ant jo peties.
-Susirink daiktus, važiuosime pas mane, nes tavęs tikrai čia nepaliksiu,-paliepė jr aš linktelėjau
Susisukau į pledą ir nuėjau į miegamajį. Į lagaminą susidėjau visus savo daiktus tik žinoma dar ir apsirengiau. Nešdama lagaminą koridorių pamačiau nuotrauką pakabinta ant sienos, kur mes su Zayn kartu. Nemačiau dar jos, bet ji parodo kas mes buvome prieš visa tai. Myliu jį, bet turiu apsaugoti save. Nusivaliau riedančias ašaras ir nusiledau žemyn. Dean greitai priėjo prie manęs ir paėmė lagaminą.
-Jis rūsyje, be sąmonės,-pasakė ir jau norėjau lėkti pažiūrėti ar jam viskas gerai, bet jis mane sustabdė,-Jis sveikas. Tiesiog atsijungė po narkotikų poveikio,-paaiškino ir aš kiek atsikvėpiau.
-Einam,-tyliai sumurmėjau ir mes išėjome iš Zayn namų.
Kai važiavome link Dean namų vos tvardžiausi nepravirkus. Aš ką tik jį susigrąžinau, o štai pati dabar jį palieku, nors prižadėjau pasilkti ir padėti jam pasveikti. Idomu kas ta Mara? Kodėl jis mane sumaišė su ją.
-Dean gal žinai apie kokia nors Mara?-paklausiau.
-Ne, o kas?-pažiūrėjo trumpam į mane ir vėl susikoncentravo į kelią.
-Zayn. Jis apsivartojęs maiše mane su ją ir kažka minėjo jog jis ją mylėjo, bet ji jį paliko dėl kito,-trumpai pasakiau.
-Nesu girdėjęs apie ją. Maniau jog esi pirmoji jo gyvenimo meile,-sutriko.
-Jis man irgi tai sakė, bet pasirodo kažkokia dar Mara buvo.
-Gal tai narkotikų poveikis, nes bučiau girdėjęs apie ją,-sumurmėjo.
-Tykėkimes,-sušnabždėjau ir užsimerkiau.
Norėjau užmiršti viska ką patyriau vakar ir galvoti apie Zayn, kaip apie nekalta dėl to, bet...Štai kuom viskas baigiasi, juk tai tik bet.
*Zayn Pov*
Prabudau rūsyje su skaudančiais kaulais. Lėtai pakilau nuo grindu ir užlipau laiptais. Įėjau į svetainę ir atsisėdau ant sofos. Bandžiau viska atsiminti, bet nieko.
-Raise, mažute!-surikau, bet niekas neatsiliepė.
Pažiūrėjau į sofos atloša ir pamačiau kraujo dėmes ir tada viskas grįžo, visi vakarykščiai prisiminimai.
"Zayn prašau nereikia....Aš ne Mara!...Zayn tu ne toks.". Jos maldavimai sustoti. O dieve tik ne vėl. Greitai pašokau iš lovos ir nubėgau į miegamajį. Čia nebuvo nei vieno Raises daikto. Šūdas! Ji išėjo...Ji išėjo. Aš asilas! Supistai nesveikas asilas! Net pats nepastebėjau, kaip mano skruostais nuriedėjo ašaros.
-Gražu, žliumbiu, kaip penkemetė mergaite,-sumurmėjau.
Išsitraukiau telefoną ir surinkau Dean numerį. Ji tikrai bus pas jį.
-Klausau,-išgirdau jo balsą.
-Maldauju pasakyk jog ji sveika,-nerimaudamas pasakiau.
-Turi nustoti vartoti Zayn, arba prarasi ją amžinai,-sumurmėjo.
-Dean su kuo kalbi?-fone pasigirdo mano mažutes balsas.
-Pasakyk jai, kad labai ją myliu ir viska padarysiu jog jai būtu zu manim saugu,-vos ne kukčiodamas pasakiau.
-Turėsi tai įrodyti,-tyliau pasakė ir padėjo rageli.
Aš idiotas.
أنت تقرأ
Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)
أدب الهواة"2012 metų rugsėjo 2 dieną įvyko autostradoje avariją, kurį pražudė vaikiną ir smarkiai sužeidė keleivio vietoje sedėjusia merginą. Vaikinas vardu Calum Honer policijos teigimu yra ieškomas jau metus už mašinų vagystes, smurta prieš merginas ir natk...