*Raises Pov*
-Jis čia Zayn, prašau padėk man,-tyliai sukukčiojau.
-Kas toks? Ray kas pas tave namuose?
-Tommy,-sudrebėjau ir išgirdau, kaip jis įeina į mano mamos miegamąjį.
Susigužiau spintoje ir sulaikiau kvėpavimą, kol girdėjau Zayn balsą. Mano ašaros bėgo skruostais, o kūnas drebėjo.
-Raise, aš žinau kur tu,-nusijuokė ir jo dideli žingsniai artėjo spintos.
Suklykiau, kai jis pravėrė spintos duris ir pamatė mane.
-Prašau nereikia,-kukčiojau, kai jis čiupo man už plaukų ir tempėsi paskui save.
-Tu atsiimsi už Zayn klaidas,-suurzgė.
Priešinausi, kiek galėjau, kai jis įsitraukė pistoletą ir trenkė man iš jo. Akyse pradėjo mirguliuoti ir po keliu sekindžiu atsijungiau.Vargiai pramerkiu akys. Esu kažkokiame tamsiame kambaryje pririšta prie lovos. Norėjau rėkti, bet man buvo užklijuota burną. Supanikavau ir pradėjau muistytis bei išleisti koki garseli. Sustingau kai prasivėrė duris ir pro jas įėjo kažkoks vaikinas. Jo rankoje buvo nemenkas peili. Jis priėjo arčiau manęs ir nuplėšė nuo burnos lipniąją juosta. Sucypiau iš skausmo, kol jis pažiūrėji į mane
-Nu nu,-parodė peiliu, kad nerėkčiau.
-Kur aš?-paklausiau.
Jis piktai pažiūrėjo į mane ir trenkė per skruostą.
-Tylėk,-paliepė ir peiliu švelniai perbraukė per ranką.
Tas vyras atsisėdo priešais mane ir žaidė su peiliu. Kai tik norėdavau prasižioti jis pridėdavo piršta prie lupos ir liepdavo tylėti. Kur aš patekau?
*Zayn Pov*
Įlėkiau į sandėlius ir nubėgau į Dean kambinetą.
-Ko tu toks padusęs?-nusijuokė.
-Raise. Tommy ją turi,-sumurmėjau ir jo visas linksmumas dingo.
-Kaip suprast?
-Ji man skambino. Kai nuvažiavau į jos namus nieko neradau apart šita,-padėjau jam ant stalo peili ir jis sutriko,-Tai tas pats peilis su kuriuo aš jį kankinau.
-Jis nori keršto. Žino jog Raise tau rūpi, todėl ir pagrobė,-suburbėjo,-Sukelsim visus ant kojų.
-Maniškiai jau ieško jos,-informavau.
-Mums reikia daugiau žmonių. Mūsų dviejų neužteks apieškoti viso Bradfordo, o gal net visos Anglijos.
-Kyle. Jis turi ryšiu,-pasakiai ir greitaj surinkau jo numerį.
-Kyle klauso.
-Man reikia tavo žmonių,-iš jart ėjau prie esmės, nes nežinau ką tas psichas Tommy jai padarys.
-O man reikia tavo galvos,-sumurmėjo.
-Raise dingo pusproti tu!-surėkiau.
-Kaip suprast dingo?-sutriko.
-Nu pagrobe dalbajobe tu. Tommy ją pagrobe!
-Tai sakai Cameronas nori pažaisti žaidimą "Atkeršik Zayn"?
-Taip,-atsidusau iš jo durnumo.
-Na tada mes pažaisim žaidima "Surask ir užmušk".
*Raise Pov*
Gulėjau vis dar pririšta prieš tą psichopata. Jis stebėjo mane lyg bučiau saldainis įviniotas į gražu popieriuką.
-Žinai nebegaliu laukti,-nusijuokė ir priėjo prie manęs.
Jis nusišypsojo ir nuplėšė mano bliuskute. Pradėjau muistitis, bet jis trenkė man.
-Nelysk,-sucypiau.
Jis užsimojo man trenkti, bet pro duris įėjo Tommy.
-Nelysk prie jos Zack,-paliepė ir tas vaikinas nulipo nuo manęs.
-Kodėl aš čia?-suverkšlenau.
Jis parodė tam Zack išeiti lauk ir jis tik susirsukė, bet išėjo.
-Papasakosiu tau istorija,-šyptelėjo ir atsisėdau šalia manęs,-Kažkada labai senai, kai dar tokia kvaila mergina Kate arba kitaip Raise, mane jog esu jos draugas, aš kūriau planą, kaip Zayn Malik pribaigti. Mano bosas-Cameronas, žadėjo ji nužudyti kalėjime, bet pasirodo Zayn turėjo savu ryšiu. Kai pagaliau man buvo leista Raise iškrušti, aš tai padariau su didžiausiu malonumu, bet tada mane rado Zayn-Raises riteris ant balto žirgo. Jis kankino mane ir paliko visam gyvenimui prisiminima,-sumurmėjo ir pakėlė savo maikę.
Ant jo pilvo keli dideli randai, kuriuos kaip supratau paliko Zayn.
-Todėl dabar aš atimsiu iš jo didžiausia turta-tave.
-Aš jam nerūpiu, gali nesivarginti,-susigraudinus pasakiau ir jis nusijuokė.
-Tu net neįsivaizduoji, kaip jam rūpi,-mirktelėjo ir paliko mane pririšta prie lovos.
Bandžiau, kaip nors išsilaisvinti iš tų virviu, nes jos man jau griaužia rankas. Kai vis nepavykdavo-pasidaviau. Ar Tommy teisus? Zayn tikrai man vis dar kažka jaučia? Jis manęs ieškos? Tiek daug klausimų ir niekas man negali suteikti atsakimų. Aš tokia kvailė, jog grįžau į Bradfordą. Vėl prikėliau visus jausmus, kuriuos buvau užmigdžius. Nekenčiu Zayn, dėl to jog jisbper daug tobulas. Kodėl mane turėjo pagrobti seksualus vaikinas, o ne koks trolis? Myliu ta asila.Gulėjau lovoje ir galvojau kiek valandų. Čia nėra lango ir negaliu sužinoti ar diena ar vakaras, žinau tik tiek jog tas Tommy žada laikyti mane čia, kaip kokį šunį. Išgirdus, kaip atsirakina duris pasukau galvą ir pro jas įėjo Tommy.
-Oh mažute verkei?-sukikeno ir aš pasišlykštėjus į jį pažiūrėjau,-Nereikia tokio smerkenčio žvilgsnio,-jis bandė paliesti mano koją, bet patraukiau ją.
-Neliesk mane,-sušnypščiau.
-Nereikia būti tokiau piktai,-Žinai Zayn, Dean ir net Kyle susivienijo rasti tave. Gali tuo patikėti?-sukikeno ir čiupo man už blauzdos.
-Paleisk,-piktai pasakiau.
-Ššš juk nenorim subjauroti tabo dailaus veidelio.
-Ko tau reikia iš manęs?!-surėkiau.
-Noriu jog Zayn kentėtu ieškodamas tavęs, o kai nuleis rankas aš atsiusiu jam tavo lavoną.
YOU ARE READING
Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)
Fanfiction"2012 metų rugsėjo 2 dieną įvyko autostradoje avariją, kurį pražudė vaikiną ir smarkiai sužeidė keleivio vietoje sedėjusia merginą. Vaikinas vardu Calum Honer policijos teigimu yra ieškomas jau metus už mašinų vagystes, smurta prieš merginas ir natk...