16 Skyrius

2.7K 131 0
                                    


-Tik pasakyk jog čia tapati Molly ir iškastruosiu tave,-suurzgiau ir jis nustatė nekalta veidelį.
Jis ištiesė ranką ir padaviau jam telefoną.
-Malik...Ko?...Molly pamiršk tai...Tai, kad tave dulkinau nereiškia jog imsiu ir klausysiu tavęs,-greitai atėmiau iš jo telefoną ir numečiau ragelį.
-Kada ją dulkinai?-piktai paklausiau.
-Kai dar galvojau jog tu mirus,-ramiai pasakė nors aš niršau ant jo.
-Kodėl ji tau skambino?-sukryžiavau rankas.
-Nes norėjo pasidulkinti,-pavartė akis.
-Jei sužinosiu, kad tu su ją bendrauji, nurėšiu kiaušus,-pagrasinau priėjus arčiau ir nespėjau sureaguoti, kaip staiga jis čiupo man už rankos ir nusitempė į vonią.
Mano chalatas sušlapo, kaip ir jo telefonas mano rankose.
-Idiote tu, pažiūrėk ką padariau!-surėkiau ant jo.
-Ar tu grąsinai man?-rimtai paklausė.
-Suprask kaip nori,-sumurmėjau ir jis atsisėdo kartu su manimi.
Mano kojos buvo apsižergusios jį ir prie savo vietelės jaučiau jo sustangrėjusi pasidižiavimą.
-Turėtum būti atsargesnė su grasinimais,-dusliai pasakė ir suspaudė mano krūtinę kas privertė mane sucypti.
-Nebijau tavęs Malik,-suburbėjau.
-O turėtum,-sušnabždėjo ir palietė lupomis mano kaklą.
-Paleisk mane,-paliepiau, bet jis manęs neklausė.
-Mhm, o pirmiau tiesiog prašeisi jog tave išdulkinčiau,-sukikeno man į kaklą ir nuleido sabo ranką prie mano vietelės.
Pripažinsiu susijaudinau nuo jo tokių prisilietimu ir kalbų. Nors labai norėjau jo, bet man vis dar skauda klubus, ne daug, bet skauda.
-Bet mes negalim,-pašaipiau pasakiau ir patraukiau jo ranką buo savo vaginos.
Jo akis buvo tokios ištroškusiosm, lyg išalkusio vilko.
-Per tave sušlapinau tavo teledoną,-sumurmėjau ir jis pažiūrėjo į mano ranką kurioje buvo jau nebeveikiantis iPhone.
-Nusipirksiu nauja,-paprastai pasakė lyg jis kainuotu centus.
Pavarčiau akis ir šiaip ne taip išlipau iš vonios. Nuo manęs varvėjo vanduo ir pažiūrėjus į Zayn pamačiau maža šypsenėlė. Jis žino jog negaliu eiti taip į kambarį ir laukia kol nusirengsiu nuogai. Atsidusus iš nepasitenkinimo nusivilkau chalatą ligdama prieš jį tik su apatiniais. Nusiemiau ir juos, o Zayn prikandęs lupą stebėjo mane.
-Damn kokia tu graži,-gundančiai pasakė, kai rankšluosčiu kūną apsivyniojau.
Vėl priėjau prie ko ir pasiėmiau tapačia kempinę.
-Šaaa, aš dar nebaigiau tavęs prausti,-suburbėjau ir kempine patryniau jo kaklą.
Ištrynus jo nugarą, kaklą ir krūtine padėjau kempine ir rankomis pradėjau masažuoti jo pečius.
-Jis nemiega,-sušnabždėjau jam prie ausies.
Zayn pažiūrėjo į savo klyną ir atsiduso.
-Čia tu kalta jog jis vėl pabudo,-pasiskundė ir aš sukikenau.
Lėtai rankomis leidausi link jo pilvo preso ir vėl atgal.
-Ar parodysi kaip žaidi su savimi?-tyliai paklausiau prie jo ausies.
Jis net pasimetė nuo mano klausimo ir sutrikęs žiūrėjo į mane.
-Iš kur šita ištvyrkelė atsirado?
-Tik dėl tavęs,-pasilenkiau prie jo lupų ir įsisiurbiau į jas.
Paėmiau Zayn ranką ir lėtai su savają leidausi link jo pasidižiavimo. Pasiekus jo jau visiškai kieta varpą jutau, kaip Zayn ją suiėma, o maniškė lieką nuošali. Kol Zayn bučiavo mano kaklą, aš prikandus lupą stebėjau, kaip jis smauko.
-Tu tokia nešvanki,-pasakė į kaklą ir toliau godžiai jį bučiavo.
Uždėjau savo ranką ant ir Zayn patraukia saviške. Perėmiau jo nepabaigta darbą ir judinau ranką tokių pat tempu, kaip ir Zayn. Kai jau greitai Zayn būtu pasiekės savo viršune išgirdau apačioje durų skambūtį. Greitai patraukiau savo ranką ir Zayn susiraukė.
-Kažkas atėjo,-tyliai pasakiau.
Jis atsiduso iš nepasitenkinimo ir net nesikuklindamas išlipo iš vonios. Esu jau daug kartu mačius jį nuogą, bet kiekviena syk poveikis vis kitoks.
-Užmušiu tą, kuris sugadino tokį malonumą,-suurzgė ir visiškai nuogas nuėjo į kambarį.
Jis ką žada nuogas atidaryti duris? Greitai nubėgau į kambarį ir pamačiau jį apsirengusį trenigais.
-Greit grįšiu, lik čia,-pasakė ir nusileido laiptais žemyn.
Grįžau į vonią ir išleidau vandenį. Sutvarkius ten viska nusileidau laiptais žemyn ir pamačiau Zayn ir dar kelius vaikinus kurių aš nežinau.
-O Zayn kodėl nesakei jog esi ne vienas?-paklausė vienas iš vaikinų ir visi sužiūro į mane.
Zayn pažiūrėjo į mane ir pamatęs jog aš vis dar tik su rankšluosčiu, susiraukė.
-Nelabai tai aktualu,-sumurmėjo.
-Už šita gražuole papločiau tikrai daug. Iš kokios gatvės ją pasiėmei?-sukikeno kažkoks aukštas žvairaakis.
Jie priėjo prie manęs ir norėjo paliesti mano krūtine, bet trenkiau jiems per rankas.
-Laikykit savo purvinas rankas prie savęs,-sušnypščiau.
-Ir liežuvį pasigalandus kekšyte,-nusijuokė, o Zayn tik sedėjo ant sofos ir nieko nedarė.
-Turėtum būti gera lovoje,-prikando lupą tas aukštas.
-Nelyskit prie jos,-pagaliau ir Zayn įsikyšo.
-Nejaugi neleisi pasidžiaugti tokia grožybe?-sukikeno.
-Ne, nes ji mano,-piktai pasakė ir žvilgsniu liepė man ateiti iki jo.
Eidama link Zayn pajutau, kaip vienas iš jų pagriebė man už užpakalio. Greitai atsisukau ir pyliau tam aukštam į jo snukį, nes jis buvo arčiausiai.
-Neliesk manęs!-surikau.
Jis atsisuko į mane piktu žvilgsniu ir pakėlė ranką jog man trenktu. Kai jau buvau pasiruošus smugiui aš jo nesulaukiau. Pramerkiau akis ir pamačiau jog Zayn laiko jo ranką.
-Paliesk ją, ir užmušiu ilgai kankindamas,-suurzgė.
Tas aukštas nuleido ranką ir pažiūrėjo į mane.
-Geriau nepasimaišyk man po kojom,-suburbėjo ir išėjo.
-Eikit,-paliepė Zayn jiems ir jie pakluso.
Kai likom tik dviese Zayn piktai pažiūrėjo į mane. Prikandau lupą ir nuleidau galvą. Dabar tai gausiu bart.
-Ir ką tu sau manei čia ateidama?-paklausė ir truktelėjau pečiais.
-Ar dabar pyksi?-sušnabždėjau ir kaip nuskriausta mergaite priėjau prie jo ir apsikabinau.
-Taip, aš dabar pyksiu, nes tu neklausei manęs,-atiduso ir prisiglaudžiau prie jo labiau,-Nesiglaustyk čia, kaip kokia katyte vistiek gausi bausme,-griežtai pasakė ir pavaidinau nuskriausta.
Pažiūrėjau į jį pukio akutėm.
-Nereikia tu akučiu,-sumurmėjo.
Atsidusau iš nusivylimo ir apsisukau eiti į kambarį, kai staiga pajutau jo ranką suimant manąją.
-Ateik čia, ką jau su tavimi darysi,-švelniai pasakė ir vėl puoliau jam į glėbį.
Ilgai nestovėjome apsikabine, nes nuskambo durų skambutis.
-Atidarysiu,-pasakiau ir nubėgau prie durų.
Vos jas atidariau sustingau.
-Dean?



Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)Where stories live. Discover now