20 Skyrius

2.9K 124 0
                                    

*Raise Pov*
Buvau savo kambaryje ir piešiau į sąsiuvinį. Vėl esu šviesaplaukė ir kiek keista save tokia matyti. Praėjo dar viena savaitė nuo tada, kai išėjau iš Zayn namų. Dean tapo labai paslaptingas ir nieko man nesako apie Zayn. Bandžiau išpešti iš Niall, bet jis sako, kad nieko nežino. Kur gi ne, jis puikiai žino viska, matosi tai iš jo veido. Nustojus piešti pakilau nuo kėdės ir nusileidau laiptais žemyn. Svetainėje buvo Niall ir žiūrėjo futbolą.
-Kas žaidžia?-paklausiau prisėdus prie jo.
-Argentina ir Vokietija,-greitai pasakė, net nepažiūrėdamas į mane.
Gyliai atsidusau ir paėmiau iš jo cola bei atsigėriau. Jis buvo taip įsijautęs į žiūrėjimą, jog net nepajuto, kaip ištraukiau jo telefoną.
-Niall?-pasakiau.
-Mh?-sumurmėjo.
-Koks kodas?-paklausiau.
-Sexius69,-suburbėjo ir aš net susijuokiau.
Sexius mat. Suvedus kodą įsijungiau žaidimą "Geometry Dash Lite". Žaidžiau apie penkioliką minučių, kai staiga į jo telefoną atėjo žinutė nuo Zayn. Pažiūrėjau į Niall ir greitai įlindau į žinutę.
"C". C? Ką tai reiškia? Gal čia koks pagalbos prašymas.
-Niall, Zayn parašė,-pasakiau ir jis greitai čiupęs telefoną paskaitė žinutė.
-Och šūdas, šūdas,-nusikeikė ir pašoko nuo sofos.
-Kas yra?-sunerimau.
-Jis apsivartojęs. Šūdas sakiau jam, kad nebandytu,-susinervinęs tarė.
-Kaip suprast?-sutrikau eidama paskui jį.
-Jis mano jog tu jo nekenti ir tiesiog jam kažkokia sušikta depresiją,-sumurmėjo ir iššoko į batus.
Greitai apsiaviau ir aš batus, bei nulėkiau kartu su juo į mašiną.
-Ką tu čia darai?! Eik į vidų!-suriko.
-Neaiškink blondine, važiuoju kartu, nes kaip visada jus sušiktai jam primeluojat!-surėkiau ir įsėdau į mašiną.
Niall pirma karta buvo toks piktas ir nepatenkintas mano buvimo šalia jo , bet man nerūpi. Zayn atsigavęs po narkotikų poveikio išklausys ilga litaniją kodėl dabar aš pykstu ant jo. Žinoma tikrai negrįšiu pas jį gyventi, bet bent jau leisiu su manim bendrauti.
Kai atvažiavome prie Zayn namų, greitai iššokau iš mašinos ir nubėgau vidun. Įsiveržiau į namus ir pirmiausia patikrinau apačia, bet jo ten nebuvo. Mačiau, kaip Niall nubėga į viršu, bet po minutės grįžo.
-Jo ten nėra,-sumurmėjo.
-Rūsis,-pati sau pasakiau ir atidarius rūsio duris greitai nulipau laiptais.
Mano širdis atrodo sustojo ir vėl plakti pradėjo, kai pamačiau Zayn kūną gulinti ant žemės, o jam iš burnos ir nosies bėgo kraujas.
-O dieve Zayn,-atsigavus iš transo pribėgau prie jo ir patikrinau ar yra pulsas,-Niall!-surikau ir girdėjau kaip jis dideliais žingsniais atbėga.
Kai jis pamatė Zayn gulinti be sąmonės greitai priėjo ir patikrino pulsą.
-Paskambink greitajai, aš greitai iš jo kambario surinksiu visu narkotikus ir ginklus, kad nerastu policija, kuri tikrai sumąstys čia atvažiuoti,-paliepė ir aš linktelėjau.
Surinkau greitosios numerį ir pasakiau kas nutiko, bei Zayn namų adresą. Po penkiu minučių išgirdau sirenas ir Niall juos atvedė čia.
-Panele prašyčiau pasitraukti,-paliepė kažkokia moteris ir nenoriai pasitraukiau.
Nusivaliau riedančias ašaras ir stebėjau, kaip jie išneša Zayn ant neštuvų. Drebančiom kojom priėjau prie Niall ir jis mane apsikabinęs vedė paskui tuos vyrus kurie nešė Zayn.
-Aš noriu važiuoti kartu,-pasakiau.
-Negalima, paciento buklė yra kritinė,-sumurmėjo moteris ir Zayn įkėlė į greitosios pagalbos mašiną ir uždarė duris man palei nosį.
-Važiuosime iš paskos,-sušnabždėjo Niall ir aš pritariamai palinksėjau.
Įsėdome į Niall mašiną ir važiavome paskui greitąją, kuri tikrai viršyjo greiti. Mano rankos drebėjo iė į galvą lindo nekokios mintis. Jis turi pasveikti. Kai atvažiavome į ligoninę, nepalikau Zayn nei minutei iki kol jį nuvežė į renimacijos skyrių. Niekaip negalėjau nurimti, vaikščiojau pirmyn ir atgal. Už keliu minučių pamačiau ateinančius Louis, Harry ir Liam.
-Ką jus čia veikiat?-paklausiau.
-Niall parašė jog Zayn ligoninėje ir kaip įmanoma greičiau stengėmės atvažiuoti. Už poros valandų atvažiuos ir Eleonor su Sophia,-informavo Liam ir aš tik linktelėjau.

Praėjo kelios valandos, o apie Zayn mums nieko nepranešė. Atvažiavo jau ir Eleonor su Sophia. Žinoma po tiek laiko kiek jų nemačiau, kiek pasidžiaugiau, bet neilgam.
Vaikščiojau pirmyn ir atgal, kai suskambo mano telefonas.
-Klausau,-atsiliepiau kiek paėjus toliau.
-Laba diena panelė Jenner, jus neatėjote jau keturis kartus į pokalbį,-išgirdau savo psichologės balsą.
-Ir nebeateisiu, noriu kurti gyvenimą, o žiūrėjimas vis į praiti man nepadės to padaryti,-šaltai pasakiau.
-Kate tai tik dėl tavo saugumo, mums reikia tavo atsiminimu, kad sužinotumė, kas tave buvo pagrobės,-kalbėjo.
-Tai ieškokite. Aš jau ir taip per jus negalėjau normaliai baigti mokyklą, o apie koledžą išvis nekalbu. Tiesiog atšokit nuo manęs,-suurzgiau.
-Kate Jenner nejuokauk ir, kad rytoj būtum pas mane, arba atvsžiuosiu pasiimti su policiją,-pagrasino.
-Atsikabinkit nuo manęs,-suburbėjau ir numečiau ragelį.
Įsikišau telefoną į kišenę ir grįžau pas draugus. Atsisėdau šalia Sophijos ir padėjau savo galvą jai ant peties.
-Kas Zayn žinotu ką turi šalia savęs,-tyliai pasakė ir pažiūrėjau į ją.
-Ką turi omeny?-paklausiau.
-Jus susitikote ne kokiomis aplinkybėmis, bet likote kartu,-nusišypsojo ir aš susimasčiau.
Ji teisi. Mes kažkokie nesveiki. Nuvyjau visas mintis, kai prie mūsų priėjo daktaras.
-Ar yra čia mergina vardu Mara?-paklausė ir mano širdis sustojo.
Jam reikia jos, o ne manęs.
-Ne,-atsakė Louis.
-Jis šaukia kažkokia mergina Mara,-atsiduso.
-Raise eik tu,-paliepė Harry, bet aš papurčiau galvą ir pakilus nuo kėdės bei nuėjau.
Kas ji ir kodėl jam labiau rūpi ji, o ne aš?
*Niall Pov*
Visi stebėjome, kai palužus Raise palieka mus. Daktaras grįžo vėl į palatą ir nesupratęs prabilo Liam.
-Kas ta Mara?-sumurmėjo.
-Nežinau. Nesu apie ją girdėjęs,-truktelėjau pečiais.
Parašiau visiems pažįstamiems ar žino kokia nors Mara susijusia su Zayn.
-Einu surasti Raise,-prabilo Sophia ir pakilus išėjo.
Neužilgo man suskambo telefonas ir skambino toks senas pažįstamas Martin.
-Klausau,-atsiliepiau.
-Vienas mano pažįstamas Donny žino kažka ją ir kas buvo tarp jos ir Zayn, bet prašo atlygio už informaciją. Man jį pagazdint gal?-paklausė.
-Ne, suorganizuok man susitikima su juo,-paliepiau.
-Gerai,-atsiduso ir padėjo ragelį.
-Greitai sužinosim kas ta Mara,-pasakiau ir visi linktelėjo.
Tikiuosi, kad sužinosim.

Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)Where stories live. Discover now