9 Skyrius

3K 136 0
                                    

Čia buvo visko. Ir leidžiamu, ir per nosi, dar net tablečių. Nesuprantu kam jam jis reikalingas? Ne jau jis nebaigė jų vartoti? Jis gi man žadėjo. Gal jis juos vėl pradėjo vartoti dėl to, kad galvojo jog aš negyva? Tiek daug klausimų. Norėčiau jo paklausti, bet jis man gali meluoti, todėl pati sužinosiu. Viska po truputi ir saugiai. Nenoriu jog jis juos vartotu ar pardavinėtu kitiems, bet taip pat ir negaliu jų paiimt. Išmeščiau juos, jei galėčiau, bet jei jis pamatys, mes susipyksim. Gal paklaust ir viskas? Ne tai bloga įdėja, jis supiks, ksd aš čia užėjau. Tiesiog atsargiai viska įsiaiškinsiu.
Uždariau dėžė ir padėjaau į vieta. Išėjau iš to kambario ir užrakinus padėjau raktą į stalčiuką. Nuėjau į svetaine ir atsisėdau ant sofos. Įsijungisu televizorių, jog neatrodyčiau taip įtartinai. Iš vis Zayn pasikeitė. Aš turiu omeny esu jį mačius visoki, ir pikta ir liūdna, bet dsr tokio ne. Jis tapo nevaldomas. Jo pykčio priepuoliai pastiprėjo ir bijau jog jis nebepasikeis. Norėčiau, kad jis išeitu iš tų visų reikalų, bet bijau jam tai pasakyti. Aš turiu jam pasakyti, kad nebusiu su juo jei jis ir toliau vartos narkotikus ar dirbs su merginomis stovykloje. Buvau ten ir žinau ką jis ten darydavo. Nors myliu jį, bet negaliu būti laiminga žinodama, kad ten tame pragare kenčia nekaltos merginos. Įdomu kur Jude su Kate? Kiek supratau Harry nebe su Jude, o su ta špakliuota kale Jess. Paklausiu Zayn, kai grįš. Pasiilgau jų, jos mano dtaugės visgi. Dar ko labai pasiilgau tai Nathan. Jis buvo man labai geras. Nebemačiau jo tada, kai mane iš Zayn atėmė. Praėjo daug laiko, o aš atsimenu viska, kas kelia ir šypseną ir liūdesį. Na manau dar pamatysiu man brangius žmones.
Per televizorių rodė kažkokia muilo opera, todėl išjungiau televizorių. Velniop ta pievą. Sedėjau kelias minutes ramiai, kol išgirdau durų rakinimo garsą. Jis buvo mane užrakinęs? Pakilau nuo sofos ir atsisukus pamačiau, kaip į vidu įeina Zayn. Jis buvo su keliais įbrėžimais kas rodo, kad jis vėl su kažkuo susimušė.
-Kas dabar kentėjo?-paklausiau priėjus.
-Sušiktas Kyle,-pasiskundė ir priėjus jį apsikabinau.
-Ar jis sumušė tave?-pašaipiai paklausiau.
-Ne, aš jį sumušiau, bet jis sugadino man nuotaiką.
-Oh, tai blogai,-sukikenau ir jis nusišypsojo.
-Na ką ruoškis, parvešiu tave namo,-šyptelėjo ir aš linktelėjau.
Greitai užsidėjau savo batus ir įsikibus į jo ranką išėjau iš namų. Nuėjome į jo mašiną ir įsėdus į priekį esančia keleivio sėdynę prisisegiau saugos diržų. Zayn nusijuokė iš manęs ir užvedęs mašiną išsuko iš kiemo. Zayn pajungė radiją ir ten pradėjo groti kažkokia keista dainą.
-Oh my god, looking...-dainavau kartu su radija ir Zayn nusijuokė.
-Skamba, kai kokios aimanos,-suprunkštė ir trenkiau jam per lešką.
-Norėtum,-parodžiau liežuvį.
Sutrikau, kai Zayn sustojo prie parduotuves.
-Ko mums čia?-paklausiau.
-Man pasibaigė cigaretės,-šyptelėjo ir užgesino variklį.
Išlipome iš mašinos ir nuėjome į ta parduotuvę. Zayn sunėrė mūsų prištus ir nusitempė iki cigarečiu. Kol jis ten dairėsi aš pamačiau saldumynu skyriu. Tikiuosi namuose bus ko nors skanaus, nes kitaip numirsiu.
-Jau,-sušnabždėjo Zayn ir aš nusukau žvilgsny nuo saldumynu.
Su Zayn priėjome prie kasos ir jis padėjo keturis pakeliuz cigarečių. Jam reikėtu mažiau rūkyti.
-Tau reikėtu ne tiek daug rūkyti,-tyliai pasakiau, bet už mūsų stovėjusi mergina nusijuokė.
-Kas nors ne taip?-draugiškai paklausė Zayn ir aš susiraukiau.
-Įkyri sesuo?-paklausė.
-Ar mes tokie panašus?-nusijuokė Zayn.
-Ne, tiesiog ji dar vaikas būti tavo merginai, o tau turbūt reikia gražios ir pilnametės merginos,-oh gosh ta mergina turbūt tupa.
-Aš jau toks senas?-prikando lupą Zayn.
-Ne, bet labai seksualus,-flirtuojančiai pasakė.
-Deja, šitas šiknius mano vaikinas ir nesijaudink savo vos nekrentančiais buferiais bei nušpakliuotu veidu galėsi medžioti vaikinus kryžkeliai,-piktai pasakiau.
-Atsiprašau? Niekas su tavimi dabar nekalbėjo todėl sukis,-paliepė.
-Nelysk prie mano vaikino stierva arba pakasiu tave,-pagrasinau ir kol mes čia riejomes Zayn susimokėjo už cigaretes.
-Vaikinas? Kažkaip atrodo, kad tu jam nerūpi. Eik su lėlėm žaisti,-šyptelėjo ir pajutau Zayn rankas sau ant liemens.
-Ar merginos baigėt?-paklausė kaip niekur nieko ir už tai aš jam galva nunešiu.
-Šitas vaikas tikrai tavo mergina?-paklausė.
-Taip, šita daili mergyte mano mergina,-nusišypsojo.
-Ar tokiam patraukliam vaikinui nereikia kažko labiau subrendusios?-ne ji turbūt juokauja.
-Mažute ar man reikia kitos?-paklulausė manęs.
-Čia jau tau žinoti,-suurzgiau eidama iš parduotuvės.
Ta kalė visai gėdos neturėdama sekė mus ir nužiūrinėjo Zayn užpakaliuka. Na jau ne užpakaliukas mano, kaip ir visas Zayn. Jis atsuko į ją ir nusišypsojo pašaipia šypsena.
-Man patinka jaunesnės, nes jas galima išauklėti pagal save, o tos kurios vyresnės buna dažniausiai panaudotos kojinės,-bam bitch.
Jos veido mina buvo tokia nepatenkinta, kad norėjosi nufilmuoti. Su Zayn įsėdome į mašiną ir išvažiavome iš aikštelės. Zayn iš maišelio ištraukė saldainių dėžute ir padavė man.
-Kada spėjai?-sutrikau.
-Kol tu pikaisi su ta mergina aš pasinaudojau progą ir paėmiau juos,-sukikeno.
-Ar tai tavo bandymas praslysti už tai kaip kalbėjai su ta kekše?-paklausiau.
-Hey, man tik patiko matyti tave pavydžia, nes tai taip seksualu,-nusišypsojo.
-Žinoma, tau patinks mane erzinti,-sumurmėjau.
-Kokia tu pikta,-pasišaipė.
Daugiau su juo nekalbėjau iki tol kol atvažiame prie mano namų.
-Ar gausiu atsisveikinimo butuka?-paklausė ir greitai pasilenkus pakštelėjau į lupas.
Šyptelėjus išlipau iš mašinos ir ėjau link durų, kai staiga išgirdau dureliu trenkimą ir po keliu seknudžiu Zayn ranka sau snt peties. Atsisukau į ji ir jis man nusišypsojo atkišdamas dėžute saldainiu.
-Pamiršai,-sušnabždėjo prie lupu ir saldžiai pabučiavo.
-Ačiū,-šyptelėjau ir dar karta ji pabučiavus nuėjau į namus.
-Raise?!-suriko mama.
-Jo, čia aš,-pasakiau ir nusiaviau batus.
-Ateik, mes turim svečiu,-nusijuokė ir nuėjus į svetaine sustingau,-Dukryte susipažink čia mano draugas Kyle.

Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)Where stories live. Discover now