Šiandien man ypatinga diena, šiandien Zayn gimtadienis. Pagaliau sausio dvylikta diena ir tai pirma mūsų šventė. Žinoma jis sake jog jokia čia šventė, bet aš turiu jam paruošus staigmena. Noriu jog jis tai atsimintu visa savo gyvenima. Kalbant apie gyvenima, tai jau dvi savaites, kai Zayn mane rado. Jeff visada būna netoli manęs, kad jei koks pasirodytu Camerono vyras jis mane apgintu.
Dabar aš puošiu Zayn miegamajį, nes jis išvažiavęs ir paliko mane čia viena. Žinoma, kaip ir sakiau apačioje yra Jeff.
-Jeff!-surikau ir jis greitai atsirado kambaryje.
-Panele jums viskas gerai?-išsigandęs paklausė ir pamatęs kambarį nusišypsojo.
-Man reikia tavo įvertinimo,-nusišypsojau,-Kaip?
-Išradinga, gražu ir orginalu. Kaip suprantu jam grįžus galėsiu važiuot namo, nes šėlsit taip?-nusijuokė.
-Šaaa,-sukikenau,-Gerai eik man reikia persirengti,-mirktelėjau ir jis išėjo davęs man didžiule šypsena.
Persirengiau į seksualus apatinius ir ant viršaus užsidėjau aptemta suknele bei aukštakulnius.
-Aš namie!-išgirdau Zayn balsą ir greitai atsistojau prie lango bei pakedenau plaukus,-Mažute tu miegamajame?!
-Taip!-surikau ir girdėjau, kaip jis ateina.
-Raise aš nor...Wow,-įsižiojo ir apsaidairė kambaryjė kur buvo pilna balionų ir žvakių.
-Su gimtadieniu!-nusišypsojau ir jis nužiūrėjo mane nuo galvos iki kojų.
Lėtai priėjau prie jo ir pakštelėjau į lupas. Jis nusošypsojo ir prisitraukęs įsisiurbė į lupas.
-Tu tokia nuostabi,-sušnabždėjo ir pažiūrėjo į mano aprangą,-Na pasirodyk,-sukikeno ir lėtai apsisukau.
Jis prikando lupą ir uždėjo savo rankas ant mano klubų.
-Tobulybė. Ir visa mano,-nusišypsojo ir nuleido savo rankas ant mano užpakaliuko ir švelniai jį suspaudė.
-Aš tau turiu staigmeną,-sukikenau ir lėtai atsisukau savo nugara kur buvo sukneles užtrauktukas,-Atsek,-paliepiau ir jo šalti pirštai atsegė mano sukneles užtrauktuką.
Suknele nuslydo mano kojomis ir atsisukau į jį.
-Kristau,-jo reakcija buvo tokia kokios ir tikėjausi.
-Patinka?
-Ar galiu gimtadienio proga tave išdulkinti taip jog visi girdėtu?-paklausė ir aš sukikenau.
-Tai yra tavo gimtadienio dovaną.
-Man ji patinka,-nužiūrinėdamas pasakė ir įsisiurbė į mano lupas.
Rankomis apsivyjau jo kaklą ir užšokau ant jo liemens. Jo rankos glostė man užpakaliuką, kai neužilgo nugarą pajaučiau lovą. Atsisėdau jog padėčiau Zayn nusirengti ir kai jis buvo vien tik po apatiniais pastebėjau jo pabudusi draugužį. Numoviau jo apatinius ir atsiklaupiau prieš jį. Jo veide žaidė išdykusi šypseną, kai suėmiau rankomis, jo pasididžiavima ir apžiojus paėmiau jį į burną. Zayn garsiai sudejavo ir suėmė mano plaukus, kad netrugdytu. Lėtai liežuvių perbraukiau per visa jo ilgi ir jis pasistumėjo klubais vėl atsirasdamas mano burnoje. Žaidžiau su juo iki kol atsistojau ir nustumiau jį į lovą. Erzindama nusiėmiau liemenuką ir jis prikando lupą, kai apnuoginau savo krūtines.
-Jos tobulos,-nusišypsojo ir aš kojomis nusmaukiau savo kelnaites.
Zayn garsiai nuryjo seiles, kai užlipau ant jo liemens ir lupomis pabučiavau jo kaklą. Mirktelėjau jam ir atsisėdau ant jo draugužio, kuris buvo pilnai pasiruošęs. Iš mūsų abiejų lupų išėjo garsios dejones ir pradėjau judinti klubus. Zayn uždėjo savo ranką prie mano klitorio ir patrynė, kol aš užvertus galva judėjau ir dejavau. Vis greičiau judinau klubus ir Zayn greitai mus apvertęs įėjo gyliau.
-Išdulkinsiu tave taip jog rėksi mano vardą, per visa namą,-suurzgė ir pradėjo greitai bei gyliai judėti.
Nevaldžiau savo aimanų ir kaip jis ir sake rėkiau jo varda, kas kiekviena durį. Suleidau savo nagus į jo nugarą ir jis pajudėjo greičiau.
-Oh dieve Zayn,-garsiai sudejavau ir jo veida papuošė maža šypsenėlė, kuri reiškia jog jis didžiuojasi tuo ką daro man.
Jo judesiai suletėjo, bet tapo gylesni ir labiau varantis iš proto.
-Tu...Mano...Tik...Mano,-po kiekvieno durio pasakydavo iki kol aš garsiai sudejavau pajutus orgazmą, o jis toliau pumpavo savo penį į mane.
-Zayn aš nebagaliu,-sudejavau.
-Ne mano problemos mažute, juk šiandien mano gimtadienis,-sukikeno ir pajudėjo labiau, kai apačia užliejo šilumą ir jis sudejavo.
Jo prakaituotas kūnas susmuko ant manęs, o aš gyliai dusavau.
-Už valandos aš tave vėl išdulkinsiu, o dabar einu pavalgyt, nori?
-Aha,-pasakiau ir pakilau iš lovos.
Nuėjau prie jo spintos ir įsitraukiau marškinėlius bei užsidėjau.
-O gal dabar tave išdulkint? Nors ne einam pavalgyt.
-Pats paklausia, pats ir atsako. Smagiai tu su savim pasišneki,-nusijuokiau ir jis užsidėjo apatinius.
-Aš labai protingas, o su protingais reikia pakalbėti kartais,-mirktelėjo.
-O aš typo neprotinga?-susiraukiau.
-Tu mergina, negaliu patarimo klausti iš merginos.
-Žioplius,-nusijuokiau ir jis pliaukštelėjo man per užpakalį,-Eik į virtuve aš tuoj,-pabučiavau jį ir jis išėjo iš kambario.
Užsidėjau apatinius ir jau ruošiausi eiti iš kambario, kai pradėjo skambėti Zayn telefonas. Paėmiau jį ir jame švietė kažkokia mergina ir jis ją užsivadines "Papai".
-Zayn Malik kas tie papai?!-surėkiau.
YOU ARE READING
Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)
Fanfiction"2012 metų rugsėjo 2 dieną įvyko autostradoje avariją, kurį pražudė vaikiną ir smarkiai sužeidė keleivio vietoje sedėjusia merginą. Vaikinas vardu Calum Honer policijos teigimu yra ieškomas jau metus už mašinų vagystes, smurta prieš merginas ir natk...