31 Skyrius

2.8K 127 0
                                    

Su Zayn atsisukome į tą pusę ir pamačiau kažkokia raudonplaukė.
-Mara?-sutriko Zayn ir ta mergina išdydžiai nusišypsojo.
Mara? Tai čia tapati mergina? Ji...Na atrodo, kaip kekše.
-Malonu tave matyti Zayn ir oh kokia miela mergaite. Nauja auka ar šiaip žaisliukas? Pasipiršimai ir kitokie šūdai juk ne tavo stilius Zayn. Ar ji išvis žino kas tu tokia ir kuo tu užsiemi?-pašaipiai paklausė.
-Ne tavo rūpestis Mara. Abu žinome, kad tu tik ant vieno dalyko esi gera,-suurzgė Zayn, o aš čia stebėjau viska kas dedasi tarp jų.
Mara buvo apsirengusi, kaip tos kurios stovi skersgatviuose ir laukia savo klientu, kai tuo tarpu Zayn atrode pavojingas ir grėsmę kelentis žmogus. Žinoma taip pat ir labai patrauklus ir seksualus. Vien pagalvojus koks jis audringas būna piktas, verčia mane susijaudinti. Raise! Baik galvoti apie nešvankius dalykus.
-Nagi juk tau patiko. Tau visada patiko vyresnės.
-Iš ko sprendi? Ar tai jog man buvo šešiolika, o tau devyniolika? Negaliu patikėti jog galvojau, kad tu tikrai esi nekalta, nors tave dulkinio kiekvienas. Oh prisiminkim dėl ko tu išvis dulkinaisi su manimi, ogi todėl, kad užmuštum mane. Kaip gaila, kad praskydai,-Zayn balsas skambėjo šaltai ir griežtai.
Jo raumenis buvo įsitempė, o tiesi stovėsena jį darė dar labiau griežtesniu. Įsikabinau į Zayn ranką ir prisiglaudžiau prie jo, kad nors kiek nusiramintu.
-Gailiuosi jog to nepadariau. Dabar nereikėtu čia klausytis tavo pašaipiu replikų, kurios manęs nejaudina,-mirktelėjo ir pažiūrėjo į mane,-Oh kokia jaunute. Tau kiek penkiolika?-nusijuokė.
-Man devyniolika jeigu ką ir greit bus dvidešimt,-nemandagiai pasakiau.
-Oh Zayn. Pirma mėteisi su trejais metais vyresne mergina, o dabar jau trejais metais jaunesne. Keičiasi tavo mąstysena,-ji aiškiai bandė iš jo pasityčioti, bet ne kas sekėsi, nes Zayn reagavo šaltai.
-Ne tavo rūpestis pigi kekše. Bent žinau, kad ji tikrai man kažka jaučia, o ne taip, kaip tu,-sušnypštė ir pradėjo mane temptis iš saldumynu skyriaus.
Mara tik pašaipiai man nusišypsojo ir parodė keista ženklą, panašų į "Tu greitai mirsi". Bėgau paskui Zayn iki kol jis sustojo. Man skaudėjo ranką, nes jis buvo ją suspaudęs, bet tylėjau ir nieko nesakiau.
-Prakeikimas. Dabar ji prisipis ir bus, kaip šūdas prilipęs prie bato,-suurzgė.
-Viskas gerai, nusiramink,-suėmiau rankomis jo veida ir pažiūrėjau į jo rudas akis.
-Aš bijau jog ji tave nuskriaus,-atsiduso.
-Nenuskriaus, juk aš Malik mergina.
-Sužadėtine,-pataisė ir aš įsišiepiau.
-Aš vis dar negaliu patikėti,-nusišypsojau.
-Geriau patikėk, nes dabar tu mano sužadėtine ir tik mano,-ji lupos prisipaudė prie maniškiu ir godžiai pabučiavo.
-Einam iki daržoviu skyriaus?-paklausiau.
-Ar mano vegetarė žada vėl prisipirkti žolytės?-pasišaipė ir trenkiau jam per galvą.
-Tai vadinama daržovėmis. Ir mėsa man nėra skani,-nusipurčiau.
-Mėsa duoda geležies,-pavartė akis.
-Nu ir kas, bet ji neskani,-truktelėjau pečiais ir nuėjome į daržovių skyrių.
-Čia tiek daug žalios spalvos,-suburbėjo ir aš nusijuokiau
Į vėžimėlį dėjau kokias norėjau daržoves, o Zayn tik stebėjo.
*Zayn Pov*
Stebėjau, kaip Ray dedasi sau patinkančias daržoves. Kaip jai jų užtenka?
-Kaip tu nuo jų pavalgai?-paklausiau.
-Aš pripratus. Mano tėtis irgi yra vegetaras ir taip išėjo, kad aš tokia. Jis bandė mane įtykinti, kad valgyčiau mėsą, bet man neskanu ir tiek,-šyptelėjo.
Oh jos tėtis. Kad ji žinotu, kad jos tėtis gyvas ir, kad ji labai artima su juo. Nesupranu dėl ko Dean jai to nepasako. Nejau jis bijo, kad ji nesupras to? Žinoma aš nežinau dėl ko jis paliko Ray ir jos mama, bet tai turbūt dėl mafijos. Dean senai jau joje dar prieš Niall. Sunku patikėti jog yra Ray brolis.
-Ei Zayn, kur klajoji?-papurtė mane Raise ir aš tik pažiūėjau į ją.
-Am niekur. Jau baigei?-paklausiau ir ji linktelėjo.
Apsiprekinę važiavome namo ir galvojau ar Raisei sakyti apie Dean ir Niall ar geriau palaukti, kol jie patys pasakys. Geriau palauksiu. Dean pasakys pats. Įdomu Niall žino kas jam tokia yra Raise?
-Zayn, tu kažkoks tylus,-išgirdau švelnu Raises balsą ir trumpam atsisukau į ją.
-Tiesiog galvoju, kaip labai tave myliu,-šyptelėjau ir jos veidą papuošė didžiulė šypseną.
Norėjau ją pabučiuoti, bet vairavau ir tikrai nenoriu padaryti avarijos. Kai pagaliau jau buvo prie namų pamačiau Dean mašiną. Šūdas. Tikrai laikų.
-Ar ten ne Dean mašina?-paklasė ir aš linktelėjau.
Įsuke į kiemą išlipome iš mašinos ir nuėjome į namus, kur sedėjo Dean ir Niall.
-Kaip jus čia patekot?-susiraukiau.
-Atrakinimo būdų,-nusijuokė Niall ir apsikabino Raise.
-Labas Dean,-nusišypsojo Raise jam ir jis įsišiepė.
-Kokie vėjai jus čia atputė?-paklausiau.
-Mes čia dėl Raises,-lėtai pasakė Dean ir supratau jog jis žada jai tai pasakyti.
-Palaukite, pirma aš pasigirsiu,-įsišiepė ir atkišo ranką su žiedų.
-Zayn tau pasipiršo?-apšalo Niall ir ji energingai palinksėjo,-Nu tu ir nemiegi seni,-nusijuokė.
-Sveikinu,-džiugiai pasakė Dean.
-Gerai, o dabar sakyk Dean tu,-šyptelėjo Ray.
-Raise...Aš tavo tėtis,-jis lėtai bei atsargiai tai pasakė, o Raise sustingo.

Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)Where stories live. Discover now