33 Skyrius

2.6K 127 0
                                    

Zayn paliepimu buvau pasislėpus spintoje tarp drabužių. Namuose buvo mirtina tyla ir tai gąsdino mane. O jei Zayn sužeidė? Norėjau išlysti iš spintos, bet bijojau. Valiausi savo riedančias ašaras, kai išgirdau žingsnius kambaryje. Sustingau, kai prasidarė spinto duris ir meldžiau dievo jog manęs nerastu. Užsidengiau ranką burną ir staiga kažkas čiupo man už rankos.
-Paleisk!-klykiau apsiašarojus ir muisčiausi.
-Shh Raise, čia aš,-išgirdau gerai pažįstamo žmogaus balsą ir pramerkus akis pamačiau Niall.
-Niall?-pažiūrėjau į jį ir apsikabinau,-Kur Zayn?
-Jis apačioje. Ten yra Cameronas,-tyliai pasakė,-Aš saugiai tave iš čia išgabensiu, bet tu turėsi būti tyli.
-Aš neisiu be Zayn,-verkdama pasakiau.
-Jam viskas bus gerai. Mūsų gaują lauke ir jai ką užmuš Camerona,-nuramino.
Niall išsvedė mane iš sieninės spintos. Jis priėjo prie lango, kuris buvo atidarytas.
-Lipk pirma,-paliepė ir lėtai išlipau pro langą ant stogo.
Niall išlipo paskui mane ir priėjęs prieje prie krašto pamačiau kopėčias. Lėtai jomis nulipau ir dairiausi, kai išgirdau šūvį. Net pati nesureagavau, kai pradėjau bėgti link durų.
-Ray!-suriko Niall, bet neklausiau jo.
Įbėgau pro duris ir pamačiau klupinti Zayn. Iš jo peties bėgo kraujas ir turėjau gerai viska apgalvoti, ką daryti. Lėtai paėmiau ta vazą ir norėjau priėjus prie Camerono trenkti su ją, bet jis greitai atisukk ir čiupęs man už rankos pervertė ant žemės.
-Neliesk jos,-suurzgė Zayn.
-Ji dailutė,-įsišiepė ir bandė paliesti mano krūtine, bet trenkiau per ranką,-Ir arši. Man patinka.
-Paleisk ją Cameronai ir nekišk jos čia,-sušnypštė.
Jis priėjo prie Zayn ir trenkė jam. Pasinaudojau progą ir čiupus vazą trenkiau tam plikiui į galvą. Cameronas parkrito ant žemės be sąmonės, o Zayn iš jo rankų ištraukė ginklą.
-Tavo petis,-pritupiau prie jo.
-Kodėl tu vis dar čia?-piktai į mane pažiūrėjo ir aš iš jaudulio kramčiau lupą.
-Aš...Am na...Išgirdau šūvį ir pabėgau nuo Niall,-pasiaiškinau ir jis atsiduso.
-Tu visada neklausai,-sumurmėjo.
-O tau reikia sutvarkyti petį,-tyliai pasakiau ir išgirdau jo silpna juoką.
-Gerai, einam. Vaikinai jį sutvarkys,-šyptelėjo.
Nusiėmiau mėgztuką ir pridėjau prie Zayn peties jog nors kiek sustabdyčiau kraujavimą. Kai išėjome į lauką Jeff ir dar keli vyrai gavo nurodymus ištardyti Cameroną ir užmušti. Nors nenoriu jog Zayn žudytu, bet negaliu nieko pakeisti.
*Po dviejų savaičių*
Prabudau kartu su Zayn lovoje. Vakar jis grįžo labai vėlai ir piktas. Tikėjausi jog mes praleisim laiką kartu, bet jis pasiuntė mane velniop ir liepė nelyst jam į akis iki kol susigraudinau ir apsiverkiau.
Pažiūrėjau pro langą, kai staiga pasidarė silpna ir pašokus iš lovos nubėgau į vonią. Tikėjausi išsivemti, bet nieko nenutiko. Tas kinų maistas kaltas. Lėtai grįžau į kambarį ir pamačiau jau prabudusi Zayn.
-Labas,-pasisveikinau.
-Prieik arčiau,-šyptelėjo.
Lėtai priėjau prie jo ir jis įsitempė mane atgal į lovą.
-Atsiprašau jog vakar buvau piktas, tiesiog darbe sunervino,-pasiaiškino ir pabučiavo mano lupas.
-Daugiau neatstumk manęs, gerai?-švelniai paklausiau ir jis linktelėjo bei įsisiurbė į lupas.
Atsakiau į jo bučinį ir po lėto apsižergiau jį.
-Žinai ko aš norėčiau dabar?-sušnabždėjo ir papurčiau galvą, jog nežinau,-Pajodinėk ant manęs,-dusliai pasakė ir išraudau.
-Tu toks vulgarus,-išraudonavus pasakiau.
-Nagi mažute, juk nes jau keturis metus kartu, na gerai du metus. Esu tave matęs visokia,-įtykinėjo ir tikrai norėjau, bet man baisiai gėda.
-Aš...Am na gerai,-pasidaviau ir jis prisitraukęs pabučiavo mae.
Zayn rankos greitai pašalino mano naktynius ir nuplėšė apatinius. Nesigėdyjau būti prieš jį visiškai nuogą, na gal truputi. Pirštais užkabinau Zayn apatinius ir nusmaukiau kojomis. Zayn pakėlė mane ir nuleido ant savo draugužio. Iš mano lupų pasigirdo garsi aimana ir lėtai pajudinau klubus.
-Šūdas,-nusikeikė,-Greičiau.
Paklusau jam ir greičiau judinau klubus kol Zayn rankos grūbiai stimuliavo mano klitorių. Pati suspaudžiau savo krūtis ir leidau aimanoms pasklisti po visa kambarį.
-Zayn..Aš arti,-sudejavau ir ir labiau paudėjau.
Iš jo neišgirdau atsako tik po dar keliu judesių pasiekiau viršūnę ir pautau, kaip apačia užlieja šiluma.
-Nebuvo taip blogai, taip?-dusaudomas palausė ir aš palinksėjau.
Nulipau nuo jo ir atsiguliau šalia. Išgirdau skambanti telefoną ir paėmus atsiliepiau.
-Klausau.
-Ar jus Anos Jenner dukrą?-išgirdau vyriška balsą.
-Taip,-lėtai patvirtinau jo spėjimą.
-Jūsų mama buvo padurta ir dabar guli centro ligoninėje.

Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon