Zayn išvažiavo į sandėlius, o aš likau su jo sese ir tėvais. Nuėjau pas juos ir atsisėdau į savo vietą.
-Kur išvažiavo Zayn?-paklausė Trisha.
-Jis...Išvažiavo į darbą,-pamelavau.
-Nereikia jo dangstyti. Mes žinoma kuo jis užsiėma,-atsiduso Yaser.
-Žinote?-pasimečiau.
-Taip. Mes bandėmė jį iš ten ištraukti, bet viskas ėjo tik blogyn,-šyptelėjo.
Ko aš dar nežinau?
*Zayn Pov*
Nuvažiavau į sandėlius ir įėjęs pamačiau, jog Jeff ji jau pakabino už kojų į viršų.
-Ką darysime?-paklausė.
-Susistvarkyk su juo. Lavona atsikratyk, taip kad niekas nesuuostu,-paliepiau ir jis linktelėjo.
-Sužinojome jo motyvą,-pasakė.
-Koks jis?-paklausiau.
-Raise.
-Kaip visada nori įkišti mano moterį. Gaidžiai,-suburbėjau.
-Na jiems ji tiesiog patinka,-nusijuokė ir pagalandęs peili priėjo prie Omero.
-Palauk. Nunešk jį į mano kankinimų kamabrį. Man atėjo noras jį pakankinti,-šyptelėjau.
Jeff linktelėjo ir padarė kas liepta. Nuėjau į patalpą ir pasiėmiau kastetą. Omeras po biški prasibudino ir pamatęs mane pasimetė.
-Labas miegančioji basuokle,-šyptelėjau ir trenkiau jam.
-Zayn. Negaliu patikėti, jog tiek laiko išgyvenai.
-Na tau nepavyko manimi atsikratyti,-nusijuokiau ir pakaitinau peilį.
-Jei mane užmuši Cameronas tave suras.
-Cameronas miręs asile tu.
Jis užtilo ir mačiau, kaip jis bijo manęs. Kai peilis pakankamai įkaito priėjau prie jo ir rėžiau per jo šlaunį. Iš jo lupų pasigirdo rėkimas ir man tai kėlė džiaugsmo.
-Tai sako mano moteris tau patiko?-suurzgiau ir labiau spaudžiau peilį.
-Bučiau ją išdulkines!-surėkė ir sunervines trenkiau jam.
-Palauk aš kirvi nueisiu pasiimti,-suburbėjau ir atsinešiau kirvį.
-Ką tu darysi?-išsigando.
-Nukirsiu tavo pasididžiavimą, o paskui ir galvą,-pasakiau ir jis mačiau, kaip panikuoti pradėjo.
-Tu blefuoji.
-Dabar tikrai tai padarysiu,-suprunkščiau ir galandau kirvį.
Kai kirvis buvo ganėtinai aštrus padėjau jį ir pasiėmiau strėlytes. Keliais žingsniai atsitraukiau nuo jo ir mirktelėjau jam. Paėmiau viena strėlė ir mečiau į jį. Ji susmigo jam į petį ir jis išleido skausmo aimaną. Paėmiau kitą ir nusitaikęs mečiau. Jis surėkė per visa patalpą, nes pataikiau tiesiai į tarpkojį.
-Niekas neliečia mano moters,-piktai pasakiau ir kai strėlės baigėsi pats nepastebėjau, kaip pasiėmiau kirvį ir mečiau į jį.
Jis sumigo jam į krūtinę ir po kelių minučių jis nukraujavo. Pakviečiau Thom ir Jeff.
-Sušerkite jį vilkams,-paliepiau ir jie nusijuokė.
*Po menėsio*
Buvau garaže ir tvarkiau savo mašiną. Raise sėdėjo namuose, nes niekur jos neileidžiu. Dabar lyją ir ji gali peršalti. Jau greitai ji gimdys ir dabar ji pikta, kaip širšė. Juokingiausia tai, kad ji su didžiuliu pilvų bando man grasinti.
-Zayn!-išgirdau jos rėkimą.
Atsidusau ir nusivalęs rankas nuėjau pas ją.
-Kas nutiko?-paklausiau.
-Negali pakelti,-pasakė ir parodė į pultelį.
Nusijuokiau ir pakėliau pultelį. Priėjau prie jos ir pabučiavęs ją, pabučiavau ir jos pilvuką.
-Negaliu sulaukti, kol jis gims,-sušnabždėjau.
-Aš irgi, nes jis tikras futbolininkas,-burbtelėjo.
-Be to, kai jis gims aš galėsiu tave vėl išdulkinti,-sumurkiau ir ji išraudonavo.
-Baik taip kalbėti,-subarė.
-Žinau, kad to nori,-pabučiavau jos kaklą.
Ji prikando lupą ir nekaltai pažiūrėjo į mane.
-Tu taip pat nori to. Mes jau senai nesimylėjome, o vyrui to reikia,-šyptelėjo.
-Kol kas pasitenkinu rankomis,-truktelėjau pečiais.
-Ar tu nori, kad aš tave patenkinčiau?-tyliai paklausė.
-Kaip?
-Oraliniu,-nedrąsiai pasakė ir pabučiavau ją.
-Jei nenori, nedaryk to mažyte.
-Aš noriu,-pasakė.
Nuėjome į svetainę ir ji atsisėdo.
-Tau teks stovėti, nes aš atsiklaupti nesugebėsiu,-silpnai nusijuokė.
Atsistojau prie jos ir ji drebančiomis rankomis atsegė mano kelių sagtį. Kai jau kelnes buvo nusmauktos, Raise staiga sustojo.
-Kas nutiko?-paklausiau.
-Jis labai smarkiai spyrė. Manau nueisiu atsigerti,-pasakė ir atsistojo.
Užsidėjau kelnes ir sekiau paskui ją, kai ji vėl sustojo ir suinkštė. Pamačiau, kaip jai per kojas kažkas nubėga ir sutrikau.
-Zayn...Man nubėgo vandenis,-suinkštė ir greitai priėjau prie jos.
-Mėšlas. Nusiramink tuoj busime ligoninėje,-paėmiau ją ant rankų.
YOU ARE READING
Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)
Fanfiction"2012 metų rugsėjo 2 dieną įvyko autostradoje avariją, kurį pražudė vaikiną ir smarkiai sužeidė keleivio vietoje sedėjusia merginą. Vaikinas vardu Calum Honer policijos teigimu yra ieškomas jau metus už mašinų vagystes, smurta prieš merginas ir natk...