10 Skyrius

3K 135 0
                                    

Bandžiau nusiraminti, bet Kyle pašaipi šypsena mane gąsdino. Ką jis čia iš vis veikia?!
-Raise brangute, viskas gerai?-paklausė mama.
-Am...Taip. Malonu susipažinti,-šyptėjau Kyle ir jis linktelėjo.
Atsisėdau prie stalo, tiesiai prieš Kyle ir mama. Mano širdis plakė nežmonišku greičiu ir jis turbūt pastebėjo mano baimę.
-Taigi Raise, mama sakė jog laikaisi teises, taip?-pal
klausė ir aš linktelėjau.
Nekenčiu, kai mama pasakoja svetimiems apie mane. Ne daug kas žino, kad laikausi teises, net Zayn nežino, o va šitas psichopatas žino!
-Kaip jus susipažinote?-paklausiau.
-Oj nepatikėsi,-nusijuokė mama, o Kyle šypsojosi jai,-Tai buvo ta diena, kai buvau teisme dėl mūsų debilo kaimyno. Išėjau iš pastato ir lipau laiptais žemyn, kai staiga nulužo man kulniukas. Vos nuėjus prie mašinos pamačiau baudos kvitą su pačiu policininkų, kuris nebuvo labai draugiškas. Jis žadėjo atimti man teises vien dėl to, jog pastačiau mašina šeimos vietoje. Kvaila, taip? Na ir žodžiu pasirodė Kyle ir išgelbėjo mane.
-Įdomu,-sumurmėjau atsigerdama sulčiu.
Kyle pabučiavo jai į žandą ir galvojau jog apsivemsiu. Jis pašlemėkas. Per ji vos nemiriau, o jis nesikeikiant pyst ir susimeta su mano mama.
-Taigi Kyle kuom užsiėmi?-paklausiau tykėdamasi jog jis pasimes, bet ne jis ganėtinai ramus.
-Turiu savo versla su viešbučiais Londone,-šyptelėjo.
Kur gi ne, viešbučiai.
-Londone? Tai čia tie mažiukai, taip?
-Ne. Vienas stovi miesto centrę, o kitas netoli parjo aikštės,-nusišypsojo.
Aš žinau tuos viešbučius, rodė per telika, bet net nebučiau pagalvojus jog čia šito idioto.
Likusia vakarienes dali pratylėjau ir klausiausi mamos bei Kyle. Na jo jis ją moka pralinksminti, bet žinant kas jis per žmogus norisi ji vietoj nušauti. Oh dar palaukime kol sužinos Zayn, tai išvis.
-Brangute, o kas ten per vaikinas, kuris tave parvežė?-paklausė mama.
-Am, tai mano draugas.
-Draugas kuris tave bučiuoja?-įtariai paklausė ir jaučiu išraudonavau kaip burokas.
-Nu jis mano vaikinas,-pripažinau ir ji atsiduso.
-Ar bent pažįsti jį?-paklausė.
-O tu ar Kyle pažįsti?-susinervinus paklausiau kr pakilus nuo stalo išėjau iš svetaines.
Nuėjau į savo kambarį ir kritau į lovą. Čiupau savo telefoną ir surinkau Zayn numerį. Skambinau jam pora kartu, bet jis neatsiliepė, kas mane sunervino. Ką jis daro, jog negali atsiliepti į sušiktus skambučius?! Atsidusau iš nusivilimo ir pakilus iš lovos nuėjau į vonią. Nusirengiau rūbus ir prisileidau vonia šilto vandens. Susirišau plaukus į kuoduką ir įlipau į šilta vandenį. Atsigulus į vonią užskmerkiau ir leidau kūnui atsipalaiduoti.
*Zayn Pov*
-Man neįdomu! Randat jį gyva ar mirusi!-surėkiau ir išėjau iš sandėliu.
Prisidegiau cigaretę ir įtraukiau dumą. Įsitraukiau telefoną ir pamačiau keturis praleistus Ray skambučius. Paspaudžiau atskambinti, bet ji neatsiliepė. Suurzgiau iš nepasitenkinau ir surūkęs cigaretę grįžau į sandėlius. Čia buvo Jeff, kuris prisaugojo Tommy.
-Yra naujienu?-paklausiau.
-Cameronas bandė bėgt į Jungtines Valstijas, bet jam nepavyko, nes ten patruliavo policiją,-informavo.
-Jei ką paskambink,-pasakiau ir išėjau iš sandėliu.
Nuėjau prie savo mašinos ir įsėdes į mašiną išvažiavau. Vėl surinkau Raises numerį, bet ji vistiek neatsiliepė. Man tai nepatinka. Pasukau link jos namų ir po dešimt minučiu buvau vietoje. Sustojau kitoje gatvės pusėje ir išlipęs patraukiau link jos kiemo. Kaip man dabar pas ją nusigauti? Apėjau nama ir pamačiau vijoklius su tokiom lyg kopetėlėm į jos langą. Tykėkimes neužsimušiu.
*Raises Pov*
Pragulėjau vandenį iki tol kol atšalo. Išlipau iš vonios ir kūna apsivyniojau rankšluosčiu. Išrėjau iš vonios ir kruptelėjau pamačius Zayn.
-Ką čia veiki?-paklausiau ir jis nužiorėjo mano nuogas kojas.
-Kodėl neatsiliepei?-paklausė.
-Maudžiausi,-šyptelėjau ir jis priėjo prie manęs.
-Kas nors nutiko, jog skambinai?
-Kyle nutiko,-atsidusau ir jo kūnas įsitempė.
-Ko tas čia dalbajobas dėtas?-suurzgė.
-Jis susitikinėja su mano mama ir jis dabar apačioje,-sumurmėjau.
-Ar man ji nudėt?-paklausė ir nustebau jog jis išvis manęs klausia to.
-Ne, nereikia. Tiesiog bijau dėl mamos,-atsidusau apsikabindama jį.
-Aš jį prižiūrėsiu, o jei kas aš visada galiu jam kulka į tarpkojų paleisti,-šyptelėjo ir aš nusijuokiau.
-Žinau jog gali,-sukikenau,-Oh tiesa, ar jis tikrai turi viešbučiu verlą Londone?-paklausiau.
-Jo, jis pasitraukė iš merginų verslo, nes kažkuo kitu užsiema. Klausimas-kuo?
-Tai pala kam liko tas reikalas su merginu prekyba? Tik nesakyk jog tu dar dirbi ten?-piktai paklausiau.
-Ne, aš išėjau dar prieš avariją. Ta reikala perėmė senis Jack ir buvęs mano bosas,-šyptelėjo.
-O Kate ir Jude? Jos dar ten?-paklausiau.
-Žinoma jog ne. Kate su kažkokiu vaikinu susimetus, o Jude gyvena Londone. Gali patikėt jog ji ir Harry nebe kartu?-sulrunkštė.
-Jo, aš jau senai žinau. Harry su tokia kvaile Jess mėtos,-pavarčiau akis ir jis nusijuokė.
-Nebūtu Harry,-truktelėjo pečiais ir pasilenkė prie mano lupų,-Užteks čia apie juos. Pasiilgau tavęs,-sušnabždėjo ir pabučiavo saldžiu bučinių.
-Tu mame matei vos prieš pora valandu,-sukikenau.
-Tai daug,-atsiduso ir vėl pakštelėjo į lupas.
-Visai ne,-parodžiau liežuvį ir dėkui dievui spėjau jtį sukišti atgal, nes Zayn vos nenukando.
Jo veida puošė didžiulė šypsena ir nesusilaikius pakštelėjau jam į žandą.
-Tai buvo miela,-pasišaipė.
-Žinoma jog miela,-pasididžiuodama pasakiau.
-Uch kaip norėčiau dar pasilikti, bet turiu važiuoti. Susitiksim rytoj gražuole,-sumurkė ir įsisiurbė į lupas.
-Iki,-sušnabždėjau į lupas.
Jis atsitraukė nuo manęs ir mirktelėjęs išlipo pro langą. Akrobatas. Visa įsišiepus patraukiau iš kambario ir atidarius duris pamačiau Kyle.
-Ką čia veiki?-išsigandus paklausiau.
-Bijai manęs?

Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)Where stories live. Discover now