Nežinau kiek jau laiko aš esu čia. Praradau laiko nuovoką. Kiekviena vakarą pas mane ateina Tommy ir suleidžia man kažkoki švirkštą. Ne, tai nenarkotikai, bet manau migdomieji, nes nuo jų aš tampu mieguista ir net nežinau kiek laiko pramiegu. Jau net pamiršau normalaus maisto skonį, nes čia gaunų tik duonos ir vandens, kartais arbatos. Kiekviena karta, kai Tommy ateina aš nieko nedarau, nesipriešinu. Neapsimoka, vistiek esu per silpna pabėgti ir netikiu jog manęs kažkas ieško. Dean gal ir ieškos, bet Zayn...abejoju. Pasiilgau jo, visu pasiilgau, bet vilties pabėgti aš jau nebeturiu. Esu vėl įkalinta, tik šįkart nebus taip gerai. Viskas daug blogiau.
Išgirdus, kaip prasidaro duris pasukau galvą ir pro jas įėjo Tommy su švirkštu. Jis priėjo prie manęs ir atsisėdo.
-Labas Raise,-nusišypsojo ir paėmė mano ranką,-Kaip jautiesi?
-Atsiknisk,-lėtai pasakiau.
-Negražu taip kalbėti,-šyptelėjo ir durė švirkštu man į ranką.
Jaučiau, kaip mano vena bėga šaltas skystis ir po keliu sekundžių jis ištraukė švirkštą ir išėjo iš kambario. Akys pačios pradėjo merktis ir panirau į gylų miegą.
*Zayn Pov*
Penki mėnesiai. Penki sušikti mėnesiai, kai Raise dingus. Visas miestas sukeltas ant kojų, bet jos nerandam. Daug kas nuleido rankas, prarado viltį, bet tik ne aš. Rasiu ją, Tommy nužudysiu. Neleisiu niekam liesti mano mergytes.
-Jeff!-pašaukiau.
-Taip bose,-jis greitai atsirado prie manęs.
-Tau aš Zayn, juk žinai, kad pasitikiu tavimi labiausiai,-šyptelėjau ir jis nusišypsojo,-Gali važiuoti pas savo šeimą,-pasakiau.
Jam gimė dvynukai ir leidau jam važiuoti namo, bet jis vis dar čia.
-Ne. Mano šeima žino, kad aš padedu tau ieškoti merginos. Ji miela mergina ir padėsiu tau, kaip įmanydamas.
-Ačiū. Na tada kylam. Pramaišysime mišką dar karta,-atsidusau ir jis linktelėjo.
Jau trys dienas čia jos ieškome, bet vis veltui.
Nuvažiave į mišką pasiskirstėmė grupelėmis. Dairiausi po mišką ir ieškojau ko nors įtartino, bet čia vien tik medžiai ir krūmai.
-Jeff einam į šiaurę,-pasakiau ir jis linktelėjome.
Vaikščiojome po miška apie porą valandų, kai nusprendžiau jog čia nieko nėra. Kur jis ją slepia?
-Bose radom!-suriko vienas iš darbuotojų ir pasileidau bėgti jo pusėn.
Užtaisiau ginklą ir girdėjau, kaip vyksta susišaudymas. Šūdas! Tik atbėgau vos negavau kulkos į tarpuakį, bet spėjau išvengti. Šoviau vienam vaikinui į galvą ir jo kūnas sukrito ant laiptų.
-Jeff, Josh eikit į vidų ir raskite Raise!-sušukau ir jie linktelėjau.
Pridengiau juos su kitais vyrais ir šaudžiau Tommy vyrus, bet jų kaip tarakonų-daug! Išsitraukiau naują apkabą ir įsidėjęs nušoviau kelis vaikinus.
-Padlos,-suurzgiau, kai jų išlindo daugiau.
-Bose, mes jus pridengsim!-sušuko vyrai.
-Tik nemirkit!-paliepiau ir pradėjau bėgti namo link, kai gavau kulką į petį,-Šūdas!-surėkiau ir parkritau ant žemes.
Iš namo išėjo Tommy ir nusitaikė į mane.
-Vis gi radai mus,-sumurmėjo.
-Kur Raise?!-surėkiau ir užsiėmiau už peties, kad sustabdyčiau kraujavimą.
-Ji sveika, po kol kas,-nusijuokė ir pasukęs galvą pamačiau, kaip Jeff su Josh išneša Ray.
-Užmušiu tave, jei jai kas nutiks,-suurzgiau.
-Zayn, Zayn. Tai tu guli su pašautu pečiu prie mano kojų, o ne aš. Nenoriu liūdinti, bet tu ir tavo kalė mirsit,-mirktelėjo ir užtaisė ginklą.
-Kas jį ir užmuš tai busiu aš,-išgirdau Kyle balsą ir šūvį.
Tommy kūnas sukrito prie manęs, o aš pasujęs galvą pamačiau Kyle ir už jo Dean.
-Kelkis,-nusijuokė jis ir ištiesė man ranką.
-Kaip gera dabar jus matyti žemes kirminai,-nusijuokiau atsistojęs.
-Man ir tave dabar nušaut?
-Dabar jau gali. Raise sveika,-šyptelėjau ir jis nusijuokė.
-Šita šūda reiks sutvarkyt,-pasakė jis Dean rodydamas į mane.
-Rizikuoji gyvybe mėšvabali,-pasakiau ir jis pavartė akis.
-Vyrai namo!-surėkiau ir jie nusijuokė.
Nuėjau pas Jeff ir Josh, kurie būdėjo prie mašinos, kurioje buvo Ray.
-Ji pabudus,-šyptelėjo Josh.
-Galite eiti,-nusišypsojau ir atidariau mašinos duris bei įsėdau.
-Zayn,-tyliai pasakė ir apsikabino mane,,kai aš suinkščiau,-Tu kraujuoji,-išsigando ir parodė į mano petį.
-Viskas gerai,-nusišypsojau.
-Aš maniau jog tu manęs neieškai.
-Blogai manei. Myliu tave Raise Jenner.
-O aš tave Zayn Malik,-įsišiepė ir įsisiurbė į mano lupas,-Niekada tavęs nepaleisiu.
-Prižadėk jog niekada manęs nepaleisi, prižadėk.
-Aš prižadu,-sušnabždėjo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)
Hayran Kurgu"2012 metų rugsėjo 2 dieną įvyko autostradoje avariją, kurį pražudė vaikiną ir smarkiai sužeidė keleivio vietoje sedėjusia merginą. Vaikinas vardu Calum Honer policijos teigimu yra ieškomas jau metus už mašinų vagystes, smurta prieš merginas ir natk...