Stovėjau Zayn glėbi apie dešimt minučių. Galvojau ar elgiuosi teisingai, bet rizikuosiu. Mano gyvenimas vis dar eina normalia kryptimi ir galiu sau leisti taikytis su Zayn. Paskutini karta aš vos jo nepraradau ir pati vos nemiriau, bet dabar mes ir vėl stovime apsikabine. Turėčiau jo nekęsti už tai ką jis man yr padaręs, bet negaliu. Jis lyg magnetas, traukia mane. Nors atrodo keista, kad naiviai į viską reaguoju, bet per daug jam jaučiu. Žinoma jis man dar turės pasiaiškinti kas ta Alisa ir kodėl jis bučiavosi su ją. Oh ir pasigavus ta kale, nurausiu visus plaukus.
-Norėčiau jog tai truktu amžinai,-sušnabždėjo ir tai sukėlė man šypseną.
-Daug norėsi, greit pasensi,-sukikenau ir jis pavučiavo man viršugalvį.
-Tave reikės parvežti namo, taip?-paklausė ir aš linktelėjau.
-Be jei nori dar galiu pabūti. Turiu daugiau nei pusvalandi,-šyptelėjau ir jis pakštelėjo man į lupas.
-Atsiprašau jog buvau toks šiknius, tiesiog...Atpratau nuo švelnumo,-pasiteisino.
-Viskas gerai, bet jei pamatysiu prie tavęs ta kale, užmušiu abudu, aišku?-griežtai pasakiau ir jis apsimetė, kad galvoja, bet mano nepatenkinta mina nusijuokė.
-Gerai supratau, jokių kekšiu savo lovos reikaluose tik tu,-šyptelėjo.
-Būtent, nors sakinys ne kaip nuskambėjo, bet praleisiu pro ausis.
-Gerai, gal norėtum...Net nežinau kaip su tavim elgtis, nes praėjo daug laiko,-pasikasė kakla ir pažiūrėjo į mano lupas.
-Elkis, kaip pirmiau,-pasiuliau.
-Na, gal nereikia. Pirmiau, mes daugiau mylėdavomes ir pykdavomes. Nenoriu vos tik tavęs susigražinęs įsitempti į lovą,-sumurmėjo.
-Praradau forma?-paklausiau.
-Ką? Ne, ne. Tu ją net padailinai. Nesakau jog negalvoju apie seksa su tavimi. Po velniais galvoju...Iškruščiau...Tai yra pamylėčiau tave, bet dabar aš noriu jog tu jaustumeisi, kaip tikra mano mergina, o ne kaip dingusioji. Dabar tu esi laisva, saugi ir gakiu tave kur nors nusivežti. Na žinoma su manim susidėjus pakliusi į pavojų, bet nesijaudink aš tave...-nutraukiau jį uždėdama savo ranka jam ant burnos.
-Tu per daug kalbi. Tiesiog stenkis neįsivelti į visokius šūdus. O tu tai mėgsti,-šyptelėjau.
-Gerai. Neįsivelti į visokius šūdos. Gal man užsirašyti?-sukikeno ir žaisminga kumštelėjau jam į ranką.
-Ant kaktos nors bent,-pasiuliau ir jis pavartė akis,-Aš noriu atsigert,-patempiau lupą ir jis nusivedė mane į virtuve.
Pasodina mane ant spintelės ir iš šaldituvo ištraukė sultis su šiaudeliu.
-Iš kur tu dar tokiu turi?-nusijuokiau.
-Mano jaunėle sesuo Safaa jas mėgtsa todėl prisiperku jei taip atvažiuotu,-paaiškino.
-Kodėl tu taip bjauriai elgiesi su Waliyha?-paklausiau.
-Nebjauriai,-susiraukė,-Ji tiesiog mane nervina.
-Ir tai tavo pasiaiškinimas? Zayn ji tavo sesuo,-piktai pasakiau.
-Gerai, gerai supratau,-atsiduso ir padavė man sultis.
Įsidėjau šiaudelį ir įtraukiau gurkšnį kol Zayn stebėjo mane.
-Zayn, o kur Dean?-paklausiau ir jo veidas persimainė.
-Neturėtum juo rūpintis,-šaltai pasakė.
-Bet man rūpi. Jis man labai rūpi ir man reikia jį surasti,-suzyziau.
-Raise nenervuok,-suzierzino ir aš patempiau lupą.
Garsiai atsidusau ir sučepsėjau. Mačiau, kaip jį tai nervina ir padariau ta garsą su lupomis "pokšt". Jis dar labiau susinervino ir padariau tai dar karta, perpildama jo kantrybes taurę.
-Mažute aš tavęs labai prašau apsiramink, tai veda mane iš proto,-oba , jis gan švelniai dar sureagavo.
-Bet aš noriu jog tu man pasakytum kur yra Dean,-pasiskundžiau ir jis atsiduso.
-Jis Jungtinėse Valstyjose, patenkinta?
-Taip,-linktelėjau su šypseną ir nušokau nuo spintelės,-Ponas Malik ar galėtumėte mane pabučiuoti? Nes man to labai reikia,-sukikenau.
Jis priėjo prie manęs ir pasilenkės įsisiurbė į lupas. Bučinys įsivažiavo į aistringą, bet ji sugadino Zayn skambantis telefonas. Jis suurzgė ir atsitraukė nuo manęs.
-Aš tuoj,-sušnabždėjo į išėjo į lauka atsiliepti.
Pabaigiau gerti savo sultis ir atsisėdau ant kėdės. Dairiausi po virtuve, kai ant šaldituvo pamačiau padėta ginklą. Nu jo, jis tikrai vietoje. Norėjau jį paiimti ir apžiūrėti, bet Zayn grįžo iš lauko.
-Aš turiu trumpam išvažiuoti, tu pasiliksi čia ar tave parvežti?-paklausė.
-Pasiliksiu. Nebijok nepadegsiu,-sukikenau.
-Gerai, greit grįšiu,-šyptelėjo ir pakštelėjes į lupas išėjo iš namų pasiimdamas tapati ginklą, kuris buvo ant šaldituvo.
Užlipau į antrą aukštą ir turbūt radau jo kambarį. Jis buvo tvarkingas, kas mane nustebino. Įlindau į jo spintą ir radau pilna trenigu, viena susenusi kostiumą ir pora džinsu. Jam vertėtu apsipirkti. Uždariau spinta ir išėjau iš kambario. Apžiūrėjau namą, kai radau kažkokį užrakinta kambarį. Ieškojau rakto ir radau jį stalčiuke. Labai puikiai paslėpei Malik. Atrakinau kambariuką ir ten radau pilna ginklų. Jis čia ką visa arsenalą namuose laiko? Su visais tais ginklais jis visa miesta iššaudytu. Apėjau visa kambarį, kai radau kažkokia nemažą dėžę kampe. Įdomu kas ten. Priėjus prie jos ir atsitupiau. Atrakinau ją ir atidarius apšalau. Kam Zayn namuose turi narkotiku? Ne jau jis pats vartoja?
YOU ARE READING
Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)
Fanfiction"2012 metų rugsėjo 2 dieną įvyko autostradoje avariją, kurį pražudė vaikiną ir smarkiai sužeidė keleivio vietoje sedėjusia merginą. Vaikinas vardu Calum Honer policijos teigimu yra ieškomas jau metus už mašinų vagystes, smurta prieš merginas ir natk...