23 Skyrius

2.6K 125 0
                                    

*Po metu*
-Man neįdomu! Surask ją!-surėkisu ant Kyle.
-Zayn jau praėjo metai, o mes vis dar jos neradome. Gal ji jau susikūrus gera gyvenimą be tavęs,-šyptelėjo.
Sukritau ant kėdės ir prisidegiau cigarete.
-Tiesa sakant praėjo dešimt mėnesių ir dvidešimt septynios dienos,-sumurmėjau.
-Tau jau stogas nuvažiavo,-atsiduso.
-Žinok rimtai jaučiasi,-pavarčiau akis ir jis nusijuokė.
-Tau reikėtu atsipalaiduoti. Toks jausmas jog tapai kūnigų,-suprunkštė.
-Ko norėt, tiek laiko be sekso.
-Žmogau ruoškis, nors tavęs nekenčiu, bet neleisiu mano priešui tapti gėjumi,-pasišaipė.
-Pala pala ką turėjai omeny ruoškis?-sutrikau.
-Eisim į klubą, nusigersim ir pabusime su nuogom merginom,-mirktelėjo.
-Velniop. Jei Ray nenori manęs, tai surasiu tas kas nori,-nusijuokiau ir pasiemęs savo švarką kartu su Kyle išėjome iš sandėlių.
Nuvažiavome į artimiausia klubą, kuriame dažnai lankydavausi. Tik įėjome merginos pradėjo blyzginti akimis.
-Jei išdulkinsi šita padavėja, sumokėsiu tau penkis gabalus,-pasiūlė ir aš pažiūrėjau į tikrai nekokia padavėja.
-Ji šlykšti,-nusipurčiau.
-Skylė tai vienoda,-nusijuokė,-Davai padarom taip. Jei tu ją išdulkini aš tau sumoku dešimt gabalu, o jei ne tai tada žinosiu jog tikrai esi myžnius.
-Sutarta,-sutikau ir mes susikirtome rankomis.
Gyliai įkvėpiau ir nuėjau prie baro kur sukiojosi ts baisi padavėja.
-Man vyskio,-pasakiau ir ji greitai įpylus padavė man.
Ir į ką aš įsivėliau. Ji pažiūrėjo į mane ir prikando lupą. Tuos apsivemsiu.
-Ne dažnai tave čia matau,-nusišypsojo.
-Am...Buvsu išvažiavęs,-pamelavau ir išgėriau visą stiklinę vyskio.
Jei jau žadu ją išdulkinti tai tik girtas. Ji aiškiai stebėko mano visas tatuiruotęs, nes buvau tik su balta maike.
-Tu laisvas?-paklausė.
-Manai jei bučiau užimtas tupėčiau čia, labai abejoju,-šyptelėjau.
-Wow gražus ir protingas, retenybe šiam mieste,-prikando lupą.
*Raises Pov*
-Mama viskas gerai, jau praėjo metai,-šyptelėjau.
-O gal gerisu msn atvsžiuot?-paklausė.
-Ne, viskas gerai, atvažiuosiu aš. Vistiek nieko neveikiu apart auginu lašinius,-nusijuokiau.
-Na gerai lauksiu tavęs,-šyptelėjo.
Dar kurį laiką pakalbėjusios per skype aš nuėjau miegoti. Rytoj man skrydis ir nenoriu skrysti nepsilsėjusi. Žinau jog kvailai elgiuosi, bet negaliu amžinai slėptis nuo jo. Mama sako, jog jo niekur nematyt, tik daugėja narkomanų dingimas. Nejaugi tai jo darbas? Turiu omeny jis taip galėtu. Nesakau jog jaučiu jam nepykanta, ne tikrai ne, jis vis dar asilas kurį myliu, tiesiog negaliu imti ir leisti sau vėl grįžti pas jį. Būtu kiek idiotiška. Nors aš ir taip įdiote.
*Bradford'e*
-Jėzau, kaip aš tavęs pasiilgau,-sucypė mama ir stypriai mane apsikabino.
-Kur Kyle?-paklausiau.
-Ehh vakar apsipykome, tai turbūt dabar įsilieja kur nors,-pavartė akis ir aš linktelėjau.
-Čia daug kas pasikeitė,-pasakiau.
-Kaip ir tu. Tu grįžai čia ne vien todėl jog aplankytun mane, tu grįžai jog pamatytum jį, taip?
-Ne, mama jis...jis man neberūpi,-pamelavau.
-Jau ką, ką bet kai tu meluoji aš matau,-atsiduso.
-Mama, jis praeitis,-šyptelėjau.
-Tai turbūt nesupyksi jog tsu melavau, ksd jis pradingęs, nors ištikrųjų dažnsi čia apsilanko,-nusišypsojo ir msno kūnas sustingo.
-Ir tu tai man sakai dabar?!-suklykiau.
-Na tu juk sakei, kad jis tau neberūpi,-oh god.
-Labanaktis mama,-sumurmėjau ir nuėjau į savo kambarį.
Kritau į lovą ir galvojau apie mėnesį kančios šiame mieste. Aš trenkta? Aš rimtai nesveika, grįždama čia, kai bijau sutikti Zayn. Jis turbūt jau net pamiršo kas aš tokia ir turi kita mergina arba grįžo prie savo kurvos gyvenimo. Uch....

Prabudau tik po pietu, nes visa naktį keikiau save ir galvojau ką reiks sakyt, kai sutiksiu ta asila. Geriau trenksiu, taip trenksiu. Nusimaudžiusi ir atlikusi visus reikalus nusileidau į apačia kur radau Kyle.
-Tai vis dėl to grįžai?-nusijuokė.
-O tu vis dar tas pats maniakas,-pavarčiau akis.
-Labai šmaikštu,-pavartė akis, o aš tik šyptelėjau.
Pavalgiusi nieko kito neveikiau apart gulėjau žiūrėdama telika. Galėjo mama šiandien nevažiuoti į tą darbą, nes nemalonu man su Kyle būti po vienų stogų.
-Žinai, Zayn vakar išdulkino baisia padavėja vien tam, kad gautu dešimt gabalu,-pasakė įėjęs į svetainę.
-Jis ir siela parduotu už dešimt gabalų,-burbtelėjau.
-Tu kažkokia kvaila.
-Pas tave irgi protas ne sodais žydi,-pavarčiau akis.
-Ohoho kokie pikti,-nusijuokė.
-Žiūrėk gal eik tu kaimiečiu terorizuot, o mane palik ramybėje,-suurzgiau ir tuo metu nuskambėjo durų skambutis,-Eik atidaryk misteri gražuoli,-paliepiau ir jis susirsukęs nuėjo atidaryt durų.
-Zayn, užeik,-nusijuokė.
Oh god tik ne jis. Ką man daryt? Slėptis? Ne per daug vaikiška. Uch sutiksiu jį, kaip subrendusi merginą. Sustingau, kai jis įėjo į svetainę ir pamatė mane. Pakilau nuo sofos ir norėjau išeiti, bet jis prabilo.
-Kyle einam kitur,-net pati nepastebėjau, kaip atsisukau ir trenkiau jam antausį.
Raise juk sakei subrendusiai.
-Už ką?

Maniac 2 "Never Let Me Go" (Z.M. Fanfiction)Where stories live. Discover now