Pirmas skyrius-Victoria

689 25 0
                                    

Vakarėlis įsiaudrino. Alekas tikrai pasistengė o Amanda jau visai apgirtus. Kol šokom kažkoks pusbrolio draugas padėjo savo rankas man ant liemenio. Tylėjau ir nieko nesakiau. Koks skirtumas. Visi mes čia girti. Kas bus tas bus. Iš esmės visiškai dzin. Vaikinas kurio vardo nežinau nusivedė mane nuošaliau ir prirėmė prie sienos.

"Ar tu jau"..kuždėjo

"Ne"nutraukiau jį

"Ką manai jeigu dabar padėčiau tau pasijust daug geriau nei dabar?"tyliai pasakė į mano lūpas

Apsivijau jo kaklą rankomis duodama suprast kad mano atsakymas teigiamas. Tamsiaplaukis grubiai prirėmė prie sienos ir įsisiurbė į mano lūpas. Sukasdamas apatinę mano lūpą paprašė leidimo kurį daviau. Po akimirkos mudviejų liežuviai jau grūmėsi dėl vietos burnoje. Vaikinas spustelėjo savo rankomis mano užpakaliuką ir tai privertė mane užšokt ant jo. Jis pakišo rankas po mano sijonu ir pradėjo neštis kažkur.

"Visi šoka virtuvėj. Einam į kambarį"patraukė savo lūpas nuo manųjų

Aš tik linktelėjau ir leidau vaikinui nešt mane į Amandos tėvų kambarį. Tikiuosi ji nesupyks. Netrukus buvau užgulta vaikino. Savo rankomis jis atsegdinėjo mano marškinukų sagas. Po kelių minučių tiek jis tiek aš likom tik su apatiniais. Vaikinas vėl sukišo savo liežuvį man į burną. Pradėjo šlapiais bučiniais eit žandikaulio linija paskui kaklu ir visų kūnu. Su dantimis nutraukė mano kelnaites kas sukėlė dar pošlesnes mintis mano galvoj. Jis ir vėl grįžo prie mano lūpų su savosiomis. Netrukus atsegė liemenėlę ir numetė kažkur į šalį. Savo pirštais pradėjo masažuot mano jautrią vietelę išgaudamas vieną kitą aimaną iš mano lūpų. Po kelių minučių jis išsitraukė prezervatyvą ir užsidėjo jį.

"Nebijok. Tau patiks"pakuždėjo man į lūpas ir lėtai įėjo į mane

Lėtais judesiais judėjo manyje ir jutau vaikiną savo pilve. Pastebėjęs kad jaučiuosi gerai pagreitino judesius ir įėjo visu ilgiu į mane. Tą akimirą sucypiau. Vienu metu jaučiau skausmą kartu su malonumu tačiau skausmas greitai dingo. Vaikinas nuleido į prezervatyvą ir atlipo nuo manęs.

"Gal kada pakartosim?"paklausė

"Turiu vieną taisyklę"pasakiau

"Kokią?"

"Vienos nakties nuotykis ir nieko daugiau net jei tai ir ne seksas"

"Man tai dar labiau patinka"

"O man ne todėl net nespank kad bus pakartojimas o dabar susirink savo šmūtkes ir pyzdink iš čia"

"Gerai jau gerai"

Vaikinas pakilo nuo lovos ir greitai išnyko iš mano akių. Kaip pirmam kartui buvo visai neblogai bet jis ne toks ir geras. Manau už jį yra tikrai geresnių..

***

"Tu esi kekšė!"pradėjo rėkt ant manęs mama

"Lygiai tokia pati kaip ir tu!"

Po mano žodžių gavau į kairiąją savo veido pusę.

"Vic.."

"Nebeliesk manęs daugiau niekada gyvenime. Mamos aš neturiu"

"Atiduok telefoną"ištiesė savo ranką

"Apseisi"

Gavau dar vieną smugį tik šįkart į dešinę.

"Telefoną"

"Pasiimk"

"Ir panele kraukis savo daiktus. Išvažiuoji į internatą Londone"

"Ką?!"

"Aiškiai girdėjei o dabar kraukis savo skudurus visus. Važiuoji kartu su savo pasileidėle drauge"

"Nevadink jos taip"

"Užsikišk ir dėkis daiktus"

Likau viena kambary. Mano mama tikra idijotė. Nekenčiu jos! Bent jau išvažiuosiu su Amanda ir nebereiks jos kęst. Greitai susikroviau savo mantą ir išėjau iš kambario. Nuėjau į lauką kur prie mašinos manęs laukia moteris kuri vadina save mama.

"Sėsk"

"Aha"

***

„Panelės, sveikinu atvykus į Londono internatinę mokyklą. Kad jau esat čia parodo kokios nevykėlės esate. Čia nepasieksite nieko, tiesiog būsite tarp tokių kaip jūs. Vaikinai gyvena atkirai nuo merginų, Anderson"- suriko prižiūrėtoja mano draugės pavardę pastebėjusi kaip spokso į vieną iš vaikinų

„Štai čia jūs gyvensite"- atrakino kambario duris

„Ačiū"- nusilenkėm kartu su Amanda priversdamos juoktis aplinkines merginas

„Čia mes nesitaikom su tokiom kaip jūs"- piktai sužiuro į mus „Joseph, žinai ką daryti"- linktelėjo vaikinui

„Eime!"- sugriebė mus už rankų

„Gal atsargiau!"- suriko Amanda ištraukdama ranką iš jo

Kai padariau tą patį, išbėgom su Amanda į kiemą . Užrėmusios internato duris kėde pasileidom keliu po mokyklos teritoriją. Draugė atsitrenkė į kažkieno krūtinę ir krito ant žemės. Numanau kad ji norėjo pradėt burnotis tačiau pažvelgusi į vaikino akis tiesiog sustingo. Atrodo laikas įsikišt man.

"Ej gal atsargiau žiūrėk kur eini?"pasakiau

"Šiaip čia tavo draugė atsitrenkė į mane"

"Nenorėk kad už įžulumą sulaužyčiau nosį"

"Victoria gana. Eime"nuo žemės pakilo Amanda ir sustabdė mane..

<pranešimas>

Štai dar viena istorijos dalis. Tikimės kad patiko xxx rašė: @vilte2000

Teen's lifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang