3.1-Amanda

117 6 2
                                    

„Tu negali!"- surikau ant šviesiaplaukės merginos

„Kodėl?"- nusijuokė ji

„Nes: pirma- dabar yra vidurnaktis, antra- tu su pižama, trečia- jūs neseniai išsiskyrėt!"-atodūsis paliko mano lūpas „Ir tu sakei, kad mes pamiršim ,kas buvo seniau ir tai bus kitoks gyvenimas atsikrausčius čia, sake, kad LA mums bus į nauda"

„Taip ir yra. Klausyk, man viskas gerai, juk tai tik Nathy, tu, žinai kaip greitai jis persigalvoja"- nusijuokė Victoria

„Gerai, bet tu nesėsi į jo mašiną!"- pagrasiau pirštu

„Gerai"- nusijuokė ji ir apkabinusi mane dingo už šarvuotų namo durų

Priėjusi prie lango, nežymiai pravėriau užuolaidas, kad galėčiau matyti kas darosi lauke. Kitoje gatvės pusėje stovėjo juodas Volvo markės visureigis. Į vairuotojo dureles buvo atsirėmęs vaikinas. Pora žingsnių prieš jį stovėjo Victoria. Jos rausvos pižaminės kelnės su vienragiais plaikstėsi nuo bet kokio vėjelio. Ir pagal tai buvo galima spręsti, jog lauke vėjuota. Rožinės spalvos bliuskutę ant beveik permatomų , plonų šleikučių dengė raudonos spalvos, odinis švarkelis. Mergina išbėgo į lauką tik su pūkuotomis, rožinėmis šlepetėmis, kurios spėjo sušlapti nuo lietuje išsimaudžiusios žolės.

Merginos rankos krito į orą, kas rodė ,jog ji yra susinervinusi. Ji kažką be perstojo kalbėjo ir neleido nė prasižioti vaikinui. Norėdama kažką išgirsti kuo atsargiau pravėriau svetainės langą ir stengiausi išsiklausyti. Tačiau garsai buvo per duslūs. Sugebėjau įžvelgti vaikino vartomas akis ir kaip jis keliais , greitais ir staigiais judesiais prisitraukė šviesiaplaukę prie savęs ir ją pabučiavo. Aiktelėjau iš netikėtumo ir greitai užčiaupiau savo burną, uždengdama ją rankomis.

„Lipk"- pasakė vaikinas atsitraukdamas nuo jos ir prieidamas prie vairuotojo durelių

„Net negalvok apie tai, Sparks!"- tyliai surikau, turbūt labiau pati sau nė jai

„O, Dieve, mano..."- perbraukiau rankomis per savo veidą vos mašinai nurūkus gatve

Grįžusi į savo kambary , kritau veidu į pagalvę. Užmerkiau akis ir buvau beveik užmigsianti, tik mano snaudulį pravaikė suvibravęs telefonas ant netoliese stovėjusios kambario spintelės. Ištiesiau ranką link jo ir kelis kart sumirksėjau nuo gan ryškaus ekrano.

<<Endriu >>

Miegi?

<<Aš>>

Ne, va, drugelius gaudau

<<Endriu >>

Aš rimtai :DD

<<Aš>>

Aš irgi

<<Endriu>>

Išeik į lauką

<<Aš>>

Tau teks palaukti

<<Endriu>>

Niekur neskubu xx

<<Aš>>

Okay.

Greitai išsiridenau iš lovos. Įėjusi į vonios kambarį priėjau prie kriauklės ir atsukusi vandens čiaupą pripildžiau rankas šalto vandens. Mano akys merkėsi, todėl vandeniu perbraukiau per savo veidą, stengdamasi prasibudinti. Pagriebusi dantų šepetėlį su mėtinės pastos tūbele išsivaliau dantis. Greitai pakoreguodama antakius ir tušu perbraukdama per blakstienas mirktelėjau pati sau ir išėjau iš vonios.

Teen's lifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang