Šašiasdešimt antras skyrius-Amanda

148 15 0
                                    

Dvylikta valanda. Nusimečiau patalą nuo savo kūno. Žvilgtelėjau pro langą- lauke stovėjo mašina,o į ją buvo atsirėmusios kelios merginos. Šyptelėjau. Gerai,kad jau pasiruošusi buvau prieš pora valandų. Tyliai iškišau galvą iš kambario. Apsižvalgiusi jog nieko nematyti- nei mano brolio, nei tėvų. Išėjau iš kambario po savęs tyliai uždarydama duris. Nusileidau laiptais, vis dar nepripratau, jog nebegyvenu su vaikinais ir merginomis. Sustojusi prir durų nužvelgiau save veidrodyje- ištiesinti , ilgi, tamsūs plaukai, krentantys ant pečių.Juodos spalvos eyelineriu paryškintos akys.  Juodos spalvos aptemti džinsai. Balti, krentantys, šiek tiek permatomi marškinukai. Juodas, odinis šverkelis, kurį puošė auksinės kniedės. Balti conversai. Nusišypsojusi pati sau patyliukais išėjau iš šio didelio namo.

Pasisveikinau su draugėmis iš mokyklos ir įsidusios į Emilės mašiną, pradėjome važiuoti gatve. Radijas buvo įjungtas, tačiau vos pasigirdus mūsų dainai pradėjome tiesiog 'taškytis' pagal muzikos ritmą. Sustojus prie šviesaforo, pasisukau į dešinę. Staiga mano akys susitiko su kitomis dvejomis. Vaikinas man šyptelėjo ir toliau vedžiojo savo šuniuką.

Pasistatėme mašiną šalia kitų, šiek tiek toliau nuo mokyklos. Vos išlipus pradėjome bėgti link futbolo aikštės- esančios už mokyklos. Ten buvo susirinkusi visa mokykla, keista juos visus vėl prisiminti. Pastebėję jog vartai užrakinti. Vaikinai įsibėgėję įsikabino į tvoros vartus ir tiesiog lengvai - atrodė be jokių pastangų peršoko juos.

Su jų pagalba perlipusios futbolo aikštelės vartus nušokome ant žolės. Pradėjau bėgti prie iš kažkur atsiradusių mašinų, merginos sekė iš paskos. Nusišypsojusi sustojau prie vienos iš mašinų ir atsirėmiau į jos kapotą. Pasigirdus muzikai prasidėjo šokiai. Vienas vaikinas įsmuko į būdelę ir įjungė šviestuvus.  Vaizdas buvo nerealus- futbolo aikštelė apšviesta. Atviras dangus - tamsa ir žvaigždės.

Pasisukau šiek tiek ir pastebėjau tą patį vaikiną. Jis sustojo prie kelių vaikinų grupės ir man šiek tiek nusišypsojęs pradėjo su jais kalbėtis. Atsiprašiusi merginų ir pasišalinus priėjau prie vaikino.

"Sveika"-pasakė jis man nespėjus pratarti nė žodžios

"Labas"- nusijuokiau

"Paul"- ištiesė man ranką

"Amanda"- šyptelėjau

"Gal eime , kur nors nuošaliau, nuo muzikos"- bandė prarėkti

"Taip"- pritariamai linktelėjau

Praėjus kelioms valandoms visi vis dar šoko, džiaugdamiesi paskutinėmis akimirkomis- vasaros. Paul ranka ilsėjosi ant mano pečių. Kalbėjomės ir negalėjau nustoti juoktis.

Atėjus laikui susiradau merginas ir pajudėjome iš mokyklos aikštelės link automobilio. Važiavome gan greitai, nes visom reikėjo atsidurti namuose kuo greičiau.

Pasiekusi savo namus atsisveikinau su merginomis ir patyliukais įėjudi į namą nusliūkinau į savo kambarį. Atsigulusi pati sau nusišypsojau prisimindama nakties įvykius. Pirštu perbraukiau per savo lūpas prisimindama bučinį su Paul. Staiga mano mintis nutraukė žadintuvas pranešantis jog jau septinta valanda ryto. Pavarčiau akis ir išjungiau jį. 

*

"Labas rytas, mieloji"- nusišypsojo man Sofija

"Labas rytas, mama "- pabučiavau jos skruostą ir atsisėdau prie stalo

"Kaip miegojai?"-sukluso

"Ačiū, gerai, o jūs?"- paklausiau priglausdama stiklinę apelsino sulčių sau prie lūpų

"Taip pat gerai, pasiruošusi naujiems mokslo metams?"

"Ne, bet nieko nepakeisiu"-nusijuokiau

"Eik, ruoškis, tėtis tave vešis kažkur-man nepasakė kur"

"Gerai, ačiū mama"-pasakiusi užbėgau į antrą aukštą

"Labas"- tarė iš kažkur atsiradęs Andy

"Ei"-nusišypsojau ir praėjau pro jį lyg niekur nieko

"Kas atsitiko?"- sugriebė mane už riešo

"Andy, mes brolis ir sesuo, tegul viskas taip ir lieka"- išlaisvinusi savo ranką priėjau prie tėčio darbo kambario

"Labas rytas"- nusišypsojau įeidama ir klestėlėdana ant sofutės

"Labas rytas, dukra"-nusišypsojo

"Taigi, kur važiuosime?"-pakėliau vieną antakį

"Gaujos reikalai"-atsiduso

"Bent vieną naktį pasijaučiau tikra paaugle"-sumurmėjau sau po nosimi jog tik pati suprasčiau

     

Po valandos stovėjome klube. Tačiau greitai pro duris įžengė Styles su savo gauja. Nusišypsodama visiems atsiprašiau ir nuėjau prie baro. 

"Kas vyksta?"- priėjo prie manęs Jess

"Ką turi omenyje?"- pakėliau vieną antakį

"Tu ir pasakų vaikinas"-pavartė akis

"Nebe, man patinka kaip ir kitas"

***

ELxx

Teen's lifeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang