Merhaba benim minik patateslerim oy ve yorum yapmayı unutmayın 🌹
"Gün boyunca nedenini pek fazla anlamasam da , Hava sürekli ağzımı aradı"
direksiyon da olan bir elini teyibe götürmüştü.
"Boşver" evet , evet Kuru bir boşver ile beni geçirtirmişti.
Asaf , beni sinirlendirirken Teyipte çıkan müzik ile keyfim yerine gelmişti.
Kafamı cama yasladım ve gideceğimiz gece mekanına varmayı bekledim.
"Öpeyim... Öpeyim..."
"Uzat dudaklarını öpeyim... öpeyim..."
Çıkan Şarkıyı söylemeye başlamışken gözlerim Asafa kaymıştı.Şarkının sonlarına yaklaştıkça sesim daha da bir kısılıyor içime kapanıyordum.
Bunu fark etmiş olacaktı ki Asaf arabayı kenara çekmişti.
"Koynunda sabahlayıp öleyim... Öleyim"
sesim içten içe , içime kaçmış , Asaf ile burun buruna gelmiştik ve birden bire dudaklarımda ki baskı ile gözlerimi pörtleştirdim. Dudaklarıma hükmetmek istercesine narin öpüyordu ki karşılık vermemek için kendimi zor tutuyordum.
Anlık şoktan kendimi kurtardığım gibi onu kendimden itmiş tokat atarak ağzımı silmiştim.Kalbim heyecandan titreyip hızlı hızlı atarken karnımda garip şeyler oluyordu.
İki elimi ile yüzümü kaplayarak derin bir iç geçirdikten sonra Kafamı ona doğru çevirdiğimde gülerek bana bakıyordu."Neden yaptın ?"
Cevap vermemişti.
"Cevap ver Asaf!" Arabada seslice bağırmamın ardından arabayı çalıştırmıştı.
"Sen öyle tatlı tatlı duruncan dayanamadım."
kafamı iki yana salladım.
Ben sadece bu oyundaki bir piyondum o da kahrolası oyunun kurucusu idi , lânet olsun! -Bu ne alaka şimdi bende bilmiyorum şwşşqşsçlddl-Ben onun bu oyun içerisinde aklı sıra her istediğinde kendimi tatmin edebileceği birisi değildim!
"Bu bir açıklama değil!"
Gamzeleri iyice çukurlaşmıştı.
"Sen benim sevgilimsin!"
Ahh! Bu adam ne sanıyordu ben böyle ?
"Hayır! Bu bir oyun Asaf!"
Ona bir hatırlatmada bulunarak çantamdan çıkardığım ıslak mendil ile öptüğü dudağımı silmeye başlamıştım.
Ahh , Aleyna sanki seni öpen adam 70 yaşında kıçı kırık bir adamın tekiydi!
Kendine gel seni öpen Asaf koreldi! Sakına bana ondan iğrendiğini söyleme sakın!İç sesimim dürtüleri ile ıslak mendili dudağıma daha çok bastırmıştım.
"Sonuç olarak sevgilimsin kızım sen benim"
Gözlerimi yumarak , yumruk yapmış olduğum elimi havaya kaldırmıştım.
"Sadece oyun Asaf , sadece oyun , Şanslarını çok fazla zorlama!"
Ne olmuştu o buzdolabı gibi soğuk adama da şimdi benimle konuşmak istiyor , ne bunu beni öpecek dereceye getirmişti böyle ?
. . .
Gülümsemem yüzümde yayılırken kafama bir bardak daha fondip yapmıştım.
Asaf koluma dokunduğunda ona dönmüştüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASAF KOREL
ChickLitSevişmek sevmekten gelirmiş sabah uyandığınızda boş olan yan daireye taşınan bir adam. ASAF KOREL , o bir insandan da fazlasıydı! Gözlerim gözleri ile buluştuğunda adeta dünya yerle bir oluyor bedenlerimiz ateş küpü gibi yanmaya başlıyordu. O imk...