İlayda'nın Kulağıma dolan sesi ile gözlerimi açmıştım.
"Aleyna , Aleyna! Hemen kalkıp bunlara bakmalısın!" Gözlerimi varla yok arasında açarak etrafa baktığımda elinde tuttuğu telefonu gözüme sokmuş olması biran tökezlemem neden olmuştu.
Gözlerimi bir kaç kez kırpıştırarak söylene söylene elindeki telefonu hırsla çekip almıştım.
Dün gece gittiğimiz kafede çekilmiş bir fotoğrafımımız sayfanın en üst köşesinde dururken altında koskocaman bir yazı duruyordu.
"Gizli ilişki gün yüzüne mi çıkıyor?"
Sanırım artık böyle şeyleri umursamak istemiyordum. Korkum sadece ailemin böyle bir haberi daha görmeleri idi.
Umursamazca telefonu geri uzatırken ayağa kalkmıştım.
"Off , Başım çok ağrıyor! Bu gün işe gideceğim ben daha!" Söylene söylene tuvaletin yolunu tutmuştum.
Odaya geri döndüğümde İlayda giyinmiş , bana da dolabımdan giymem için bir kombin çıkarmıştı.
"Ben çıkıyorum odadan sende giyin Aleyna!" Tembihini de yaptıktan sonra odadan çıkmıştı.
Çıkardığı kıyafetleri özene özene üzerime geçirirken telefonum çalmıştı.
Telefonun üzerindeki Devrim yazısını gördüğümde hala çalmakta olan telefonu açmıştım.
"Günaydın Aleyna!"
"Sanada günaydın , Devrim"
"Aslında seni Sabah sabah , işe beraber gidelim mi diye aramıştım. "
Üzerimde son bir dokunuş yaptıktan sonra makyaj masama oturmuştum.
"Tamam o zaman , kapıya çıktıgınız zaman beni ararsınız." O da onaylayınca telefonu kapatarak makyaj masamın üzerine bırakmıştım..
"İlayda! İlayda!" Sabahın erken saati olmasına rağmen evin içinde gür sesimle bağırmıştım.
Odaya hızla giren İlayda birşey olmuş gibi etrafa baktıktan sonra gözleri beni bulmuştu.
"Efendim Aleyna ?" Şaşkın şaşkın yüzüme bakarken yanıma yaklaşmıştı.
"Bana güzel bir makyaj yapman gerekiyor!"
Elleri ile saçlarımı toplarken yüzümü ortaya çıkarmıştı.
"Normal de makyaj yapmazdın bu gün ne değişti ?"
Elini makyaj masamda gezdirdikten sonra beni kendisine çevirmişti.
"Bilmem güzel gözükmek istiyorum bu gün"
Gülerek , eline aldığı göz kalemim ile makyajıma başlamıştı.
İlayda'nın bir güzellik salonu vardı. Ve bu konuda ciddi anlamda başarılıydı.
. . .
"Günaydın!" Neşe ile masaya otururken herkesin dikkati bir anlık bana kaymıştı.
"Günaydın kızım!" Herkese gülümsedikten sonra önümde duran tabağa yiyebileceğim kadar yemeği doldurmuştum.
Ağzıma attığım bir kaç lokmanın ardından çalan telefonumu ellerimin arasına aldığım telefonu kim olduğuna bakmadan açmıştım.
"Aleyna biz aşağıda seni bekliyoruz , gel hadi!"
"Ha , tamam "
ağzıma attığım bir parça ekmeği sıcak çay ile ıslatarak bopazımdan kaymasına izin verirken önümde duran peçete ile ağzımı silerek ayağa kalkmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASAF KOREL
ChickLitSevişmek sevmekten gelirmiş sabah uyandığınızda boş olan yan daireye taşınan bir adam. ASAF KOREL , o bir insandan da fazlasıydı! Gözlerim gözleri ile buluştuğunda adeta dünya yerle bir oluyor bedenlerimiz ateş küpü gibi yanmaya başlıyordu. O imk...