Oy ve yorum yapmayı unutmayın minik patateslerim ❤🌹
"Şartın ne Asaf ?"
"Bu anlattıklarım saadece o gece gibi ikimizin Arasında olacak Aleyna!" gözlerim onun bedeninde gezinip o keskin nokta da durmuştu. 'Hala onu istiyor muydum yoksa ben!' Kalbimin atış hızı her saniye daha fazla artıyor sanki sanki yerinden çıkacakmış gibi hissediyordum.
"Tamam" demiştim fısıltı gibi çıkan sesim ile ama ben Hala onu istiyordum. Vücuduma basan ateş ile gözlerim dönmüştü.
'Sen bir orospu oldun başımıza' diyen iç sesime omuz silkip onun keskin noktasına bakmaya devam etmiştim.
Ne yapmaya çalışıyordum ben böyle ?"Asafh" sesim boğuk ve kısık çıkarken alt dudağımı dişlemiştim.
gözlerim o keskin noktaya doğru bakmaya devam ediyordu. Yaslandığı yerden pantolonunun fazlaca belli olan kabarıklığı dikkatimi dağıtıyordu. Benden etkileniyor muydu yoksa ?
Bana neler oluyordu böyle ?
Gözlerimi oradan alıp Asafın o derinleşmiş gözlerine bakmıştım."Anlatmaya başla lütfen..!" dediğimde gülmüştü. Yüksek sesli bir yutkunmamın ardından gözlerimi başka yerlere sabitlemeye çalışmıştım.
"dayanamıyorsun havuç kız" hal ve hareketlerimin fazla kendini belli etmesi ile dudağımı bir kez daha dişlemiştim.
Yaslandığı sıradan kalkarak önüme gelmişti. İki kolunu da belime sardıktan sonra bana daha fazla yanaşmaya başlamıştı. Kalp atışlarımın en minik ayrıntısına kadar duyduğuna emindim.
Durakları tenime o kadar yakındı yanan tenime deyen sıcak nefesleri deydiği yeri okşayarak beni mest ediyordu.Dudakları dudaklarıma yakın bir mesafede durduğunda ne olduğunu anlamamıştım. Bana bu kadar yakın olması beni fazlasıyla heyecanlandırıyordu , Yakınlığından dolayı kapattığım gözlerim ile beni öpmesini beklerken fısıldamıştı.
"Bir daha dudağını ısırma yoksa nerede olduğumuzun bir anlamı kalmadan tekrardan benim olursun , her şeyinle!"
Bedenime yasladığı sertlik ile nutkum tutulmuş gibi hissetmiştim. Dudakları boynuma minik bir öpücük bıraktıktan sonra geri çekilmişti. Titreyen vücudum ile beni serbest bırakır bırakmaz ona arkamı dönerek hızla gözlerimi açmıştım."İnan ki o geceyi hiç yaşamamak isterdim Asaf!" ellerimi havaya kaldırıp alnımı çekmiştim. Aradan geçen bir iki dakikanın ardından utanarak ona dönmüştüm. Daha demin yaşananları hatırlamıyormuşcasına kaldığımız yerden devam etmiştim.
"Eee hadi anlat seni dinliyorum..." yutkunarak dikkatimi camdan dışarıya vermiştim.
"Gerçek adım , Asaf değil değildi eskiden başka bir ismim vardı." bir şey dememi ya da sormamı beklemişti bir süre ardından devam etmişti.
"Sen bu sırada otururken ben seni şuradaki koridordaki peteğin oradan izliyordum. Hayatımda ilk defa böyle turuncu kafa bir kız görmemin ne kadar büyük bir şey olduğu tartışılır."
"Sen o musun , Hayır inanmıyorum Asaf" dediğimde gülmüştü.
"Neden peki Aleyna ? Çocukluk aşkın karşında olamaz mı ?" kafamı iki yana sallamıştım. İnanmıyordum ki olmazdı böyle bir şey.
"O gitmişti." Fısıltı şeklinde ağzımdan dökülen kelimeler ile gülmeye devam ediyordu. Gözleri camdan çekerek peteğin oraya odaklamıştım. O zamanlar o son sınıftaydı ben ise 6. Sınıfa giden bir çaylaktım.
"Geri döndüm Amerika'dan Aleyna , Geri döndüm." gözlerimi devirmeden duramamıştım.
"Sana şuan güvenmiyorum Asaf!" oturduğu öğretmenler masasından kalkıp önümde durmuştu. Ellerimi ellerinin içine alıp Gözlerini gözlerime kenetlemişti. Daha demin yaşananları hatırlayınca nefesimi tutmuştum.
Eli ile yüzümü okşarken o da fısıldayarak konuşmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASAF KOREL
ChickLitSevişmek sevmekten gelirmiş sabah uyandığınızda boş olan yan daireye taşınan bir adam. ASAF KOREL , o bir insandan da fazlasıydı! Gözlerim gözleri ile buluştuğunda adeta dünya yerle bir oluyor bedenlerimiz ateş küpü gibi yanmaya başlıyordu. O imk...