Baştan uyarayım bölüm ful +18 istemeyen okumaya bilir.Oy ve yorum yapmayı unutmayın benim minik patateslerim 🌹
. . .
Yatakta boylu boyunca uzanmış üzerimde ki sert bedenin bana hissettirmeye başladığı duygulara ayal uydurmaya başladım. Boynumda ki dudakları iki gögüs aramda ki hükmünü süren bedenimi ateşe veren dudakların tadını çıkartmak istiyordum.
"Aleyna dudaklarım bu gece teninde öpülmemiş yer bırakmayacak."
Bende bunu istiyordum. Dudaklarını en mahrem yerlerimde.
Geniş omuzlarında ki elimi ensesine götürüp uzun tırnaklarımı bastırdım. Siyahın en koyu tonuna bürünmüş gözleri , gözlerime değdi.
"Öp beni Asaf."
Oda beni öptü.
Dudaklarımı dudaklarının arasında ezercesine , kendisine katmak istercesine öptü. Üst dudağımda hüküm süren dili dudaklarımı araladığımda içeri süzüldü. Bu süzülme ile en derinimden gelen inleme Asaf'ın aldığı hırıltılı nefes alış verişlerine karıştı.
Beline dolanan bacaklarımı sıklaştırıp , gecenin sonunda bedenimin ait olacağı adamın sertliğini çamaşırımın üzerinden kadınlığıma temasını sağladım.
O çok sertti.
Ben ise çok ıslak.
Kadınlığımdan başlayan ateş ancak bedenlerimizin birleştiği zaman dinecekti.
Asaf'ın üzerinde ki tşörtü hızlıca çıkartıp odanın köşesine attım. Loş ışıkta gözüken ihtirastan kızarmaya başlamış kollarında oluşan ter ile mükemmel gözüküyordu. Tşõrtümü yukarı tolayıp siyah südyenimi göz önüne çıkardı.
Nefes alïş verişlerim hızlı memelerimin daha yukarı çıkıp daha dolgun gözükmesini sağlıyordu. Dizlerinin üzerinde toparlanıp südyenim ve belime kadar toplanmış eteğimin altından gözüken küçük siyah parça da gözleri gidip geliyordu.
Belim ona doğru hareket ediyor ïslaklığı bacaklarımın arasından akan hazinemi daha iyi görsün diye sonuna kadar açıyordum. Elimi erkekliğinin olması gereken yere götürüp parmaklarım ile okşamamak için zor duruyordum.
"Asaf gözlerini değil dudaklarını bedenimde hissetmek istiyorum."
"Önce gözlerimi ve ruhumu doyurmalıyım. "
Bakışları eşliğinde tutkudan deliye dönmüştüm.
Ellerini taşan memelerime götürüp okşamaya başladı.
Eziyet ediyordu bana resmen. Parmağının ezdiği tepecikte dudaklarının olması gerekiyordu şimdi yaptığı gibi.
"Mmmhhh Asaf."
Bedenimden sütyen ayrılmış , elimle kafasına bastırıp memelerime işkencesine devam etmesini istediğimi belli ediyordum. Dolgun memelerim ile bir dili ve dudakları ilgileniyor morarana kadar emiyor birde eli ile boşta kalan mememi ezip ayrı bir hazza sebep oluyordu.
Dili ile kilodumun başladığı yere kadar yalayıp ardından dahada aşağıya indi. Burnunu sıksan su akacak olan kilodumun üzerinden kadınlıgıma bastırıp derin nefesler aldı. Bir kaç tane dil darbesi ile orgazm olacak kıvama gelmiştim.
Parmağını kenarından içeri sokup , kenarını oksadı.
"Bu kadar güzel kokan yerin tadını merak ediyorum aleyna."
"Bende seninkine bakacaksam neden olmasın?"
Kahkası kulaklarıma doldu. Siyah halini alan gözleri gözlerime meydan okurcasına ayrılmadan pantolonunun fermuarını açıp çıkardı. Baksırı ile kalan Asaf'ın bedenini incelerken gözlerim birazdan bedenimde hüküm sürecek olan erkekliğinde takılı kaldı. Kocaman dikleşmiş ereksiyon haline gelmişti. Baksırında az da olsa ıslaklık vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASAF KOREL
ChickLitSevişmek sevmekten gelirmiş sabah uyandığınızda boş olan yan daireye taşınan bir adam. ASAF KOREL , o bir insandan da fazlasıydı! Gözlerim gözleri ile buluştuğunda adeta dünya yerle bir oluyor bedenlerimiz ateş küpü gibi yanmaya başlıyordu. O imk...