23.BÖLÜM

30.8K 1.2K 58
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayın minik patateslerim ❤🌹

Dudaklarımdan çıkan kıkırdama ile yüzünü daha da yaklaştırmıştı.

"Hoşuna mı gidiyor yoksa ?" Bedenimi artık tamamen etkisi altına almış tüm hücrelerimi kontrol edebilecekmiş gibi hissediyordum.

Tezgaha dayadığım ellerimi Asaf'ın tuğla gibi semsert olan göğsüne koymuştum.

"Aslına bakarsan , Evet hoşuma gitti."
Gögüsünde ki ellerim ile onu itmeye çalışmıştım. Fakat ne yazık ki bu girişimim başarısız olmuştu. Yüzüne yayılan gülümseme ile gözleri dudaklarıma kaydığında ellerim ile göğsüne daireler çizerken , alt dudağımı ısırmadan yapamamıştım.

"Yapma şunu lanet olsun!" Belimde ki elleri birden çözülürken bedenini de benden ayırmıştı. Ee ben ne yapmıştım ki ?
-salak mısın Cemile ? Bir erkek sana o kadar yakınken dudağını dişleyemezsin!-
İç çektiğini duyduğumda gülmüştüm.

Bana arkasını dönerek ellerini saçlarına götürmüştü. "Beni etkiliyorsun Aleyna!" Yüzümün dedikleri ile kıpkırmızı olduğuna kesinlikle emindim. Ellerimi yanan yanaklarıma gmtürdüğümde gerçekten sımsıcaktı. Elimi lavobada ıslatarak yanaklarıma sürdüğümde Asaf yutkunarak yüzünü bana dönmüştü.

"Eee ne yemek yapacaksın bakalım Havuç Kafa ?" Bahsettiği saçımı kulagımın arkasına sıkıştırıp ona bakmıştım.

"ne seversin düzgün söyle şunu ona göre Bir şeyler yapmak istiyorum sana"

"Daha demin ne sevdiğimi belirtmiştim. Ama istersem tekrardan dile getirebilirim ne dersin Aleyna" dediginde yutkunmuştu.

"Bende seni Asaf bende seni" dudağımı ısırdıktan sonra utanarak arkamı dönmüştüm.

"Yapma şunu" bu neyi yapma diyordu ki ben yapıyordum ? Nefes alarak ona dönmüştüm.

"Neyi yapmamam gerekiyor Asaf?" Gözleri dudaklarıma dokunduğunda gözlerimi ondan kaçırmıştım.

"Boşver" dedi kısık ve boğuk çıkan sesi ile ben arkamı döndüğümde tekrardan yutkunmuştu.

"Kakolu kek yap" yine sesinin boğuk çıkmasını engelleyememişti.

"Tamam yaparım" bir yandan yemek yapmak için malzemelere bakarken bir diğer yandan ise kek için malzeme çıkartıyordum fakat malzemelerin tam yerini bilmiyordum galiba Asaf'ın yardımına ihtiyacım olacaktı.

"Asaf!" Alt çekmeceleri açarken bir yandan da bulduğum malzemeler ile gülümsemiştim.

"Efendim"

"Bana yardım etmeyecek misin ?" Arkamı dömdüğümde hızlı adımlar ile mutfaktan çıkmıştı bir yandan ise bağırmaya başlamıştı.

"Aylin , Yengene yardım et!" Sesinin duyulmasının ardından odası diye tahmin ettiğim yerin kapısını sert bir şekilde kapatmıştı. Hey , Bir dakika ya yengene mi dedi O , Elimi alnıma götürüp bayılıyormuş gibi yaptım.

Mutfağa sarsak adımlar ile Aylin girdiğinde bu durumdan pek fazla memnun olmadığı aşikardı. Yüzüne yerleştirdiği sahte gülümseme ile bana bakarak ellerini beline koymuştu.

"Ee yenge , ne yemek yapacaksın ?" gözlerimi devirmiştim yenge ne Allah aşkına ? Aslında saat daha erken olduğu için şimdilik önceliğim bir kek yapmaktı. Kek fırında pişerken yemeği de o sıra da halledebilirdim.

"Aslında önceliğim yemek yapmaktı fakat abin kakolu kek istedi önce onu yapacağım"

"Aleyna sen abimi boşver ve Limonlu kek yap" kafamı olumsuz anlamda salladım , Asaf kakolu istemişti...

"Asaf , kakolu istedi tatlım." Kaşlarını hemen çatmış ardından Belindeki ellerini çekerek el hareketleri ile hızlıca konuşmaya başlamıştı.

"Ooo Aleynaabimin dediklerini şimdiden yapmaya başlamışsın! Hem sen , abimle evlenmek istiyorsan ilk önce benim kalbimi çalman gerekiyor ben sana söylim ne de olsa görümceyim bir namım yürüsün yani!" diye sitem ettiğinde gülmüştüm.

"Abin ne derse o" arkamı ona dönerek çıkardığım kaba elimi atmıştım.

"Afferin afferin" diye içeri giren Nermin teyzeydi , Yüzümdeki gülümsemenin yerini birden bire utanma duygusu alıvermişti.

"Afferin Aleyna kızım , Ne olursa olsun sevdiğin kişinin sözünden çıkma aynı şekilde karşında olan kişide , eğer ki uzun bir ilişki istiyorsanız sınırlarınızı belirleyin!" Kafamı Nermin teyzenin dediklerine sallayıp gülümsemiştim , dedikleri fazlaca doğruydu.

"Aleyna kızım kendini yorma geç içeri biz hallederiz" ne yazık ki böyle bir şey yapamazdım şu an aklımdan sadece Nermin teyzenin gözüne girmem gerektiği vardı sonuçta o Asaf'ın annesiydi onun gözünde iyi bir gelin adayı imajı vermek istiyordum.

"Aaa , Nermin teyzecim hiç öyle olur mu ? Siz yol yorgunusunuz lütfen içeri geçin dinlenin." dediğimde gülümsemişti.

"Afferin kızım , Asaf nerde ?" İstemsizce dudagımı öne uzatarak bükmüştüm.

"İçeri gitti." Kafasını hafifçe sallamıştı.

"Tamam kızım , Aylin! Sende yardım et Aleyna kızıma bakayım" Aylin'in ismini söylerken sesi sertleşmişti o an sanki kendi kızı benimde gelin adayı Aylin gibi hissetmiştim. Aslında oldukça zengin bir aileydi Asaflar fakat manevi değerlere ve aile yapısına da oldukça değer veriyorlardı.

"Tamam anne" Nermin teyze , Aylinden cevabını Alınca mutfaktan çıkmıştı.

"eee görümcecim şimdi bana yardım ediyorsun öyle değil mi ?" gözlerini kısarak bana baktığında gülümsemiştim.
Öylece cevap vermeden bana bakarak adeta yavru kedi bakışlarını bana sergiliyordu.

Eğer o görümce olacaksa bende gelindim kendine gel Aylin!
-bu da evlenmeden kendini gelin , evin kızı zannetmeye başladı-

"Tamam tamam , ne yapayım şimdi onu söyle Aleyna" yola geldiğini hissetmiştim.
- Aleyna da altı-üstü bir kek yapacak ne kadar abarttı ben evde tek başıma yapıyorum-

"Kek kalıbını bulabilir misin , aslında ben baktım ama malzemeleri çıkartırken gözümden kaçmış olabilir. "
kafasını sallayarak dolapları açmaya başlamıştı , Bende çıkardığım malzemeleri çıkardığım kaba boşaltarak karıştırmaya başlamıştım. Biz bunları yaparken mutfağa Hızlı ve telaşlı bir şekilde Nermin teyze girmişti.

"Kızlar , Asafı bulamıyorum gördünüz mü ? "
Kek karışımını karıştırmayı bırakarak Nermin teyzeye dönmüştüm.

"Dışarı çıkmadı ki Asaf , Evde olması lazım." Aylin de beni onayladığında dış kapının kapısı kapanmıştı.

"Heh geldi heral." Nermin teyze derin bir nefes alarak mutfaktan çıkacakken Girişten tanıdık bir kızın gülme sesi gelmişti.

"Bu gelenlerin Asaf olduğunu pek fazla sanmıyorum" gülüşmeye bir erkek sesi daha dahil olmuştu , sesleri bizden uzaklaşırken fısıltı gibi sesler gelmeye başlamıştı artık.

"Kim bunlar ?" Nermin teyze atağa geçerek mutfaktan çıkarak oturma odasına gitmişti.
Elimi anlıma çarpıp yüzümü buruşturmuştum.
Her şey çok çabuk gelişiyordu.
En önemlisi şimdi Asaf Neredeydi ?

Bölüm kısa biliyorum ama şu sıralar cidden moralimin iyi olduğunu söyleyemem. Galiba çöküntü yaşıyorum birazcık... wattpat kesinlikle insanı kanser ediyor ancak bu kadar söyleyebilirim.

Oy ve yorum yapmayı unutmayın minik patateslerim ❤🌹

Hepinizi çoook seviyorum benim minik patateslerimmmmm❤🌹

ASAF KOREL  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin