יש אגדה אחת.
האגדה מספרת על ילדה ששמה עדן.
אלוהים ברא אותה אחרי שסילק את חווה ואדם מגן העדן. הוא החליט ליצור אותה מחדש. עם כנפיים,עיניים כחולות ונשמה צחורה וטהורה. היא הייתה חכמה מטבעה.האגדה חזרה למאה ה21.
ככה. בהרף עין."מיכאל האם ביצעת את משימתך?" שאל אחד מהמלאכים הבכירים.
"עדיין לא,היא עדיין מסרבת להאמין"
"האם הראת לה את הציור ודיברת איתה?"
"כן המלאך דניאל"
"וזה לא הזכיר לה שום דבר?"
"לא,היא עדיין לא זוכרת כלום"
דניאל הנהן וחשב לכמה דקות. היה נדמה שהזמן עצר מלכת בדקות הקטנות האלו. ככה זה כשממנים אותך לעוזר של המלאכית שקמה לתחייה מהאגדות. אני אפילו לא רוצה להעיר על זה...
"אם לא תצליח לעורר בה שום זיכרון עוד בשבוע הזה,אנו נצטרך לנקוט בצעדים קשים יותר" אני מודה שפחדתי. בשבילי. בשבילה.רגע לפני שהלכתי דניאל עצר אותי. הוא משך בכתפי וסובב אותי לעברו.
"יש המשך לאגדה,אתה יודע?"
"המשך?" שאלתי.
הוא הוביל אותי לדלת שמאחורי חדרו. החדר היה ישן והיה נדמה שהעננים שהרכיבו את קירותיו עמדו להתפוגג באוויר.
הספר שהוא הראה לי היה בצבע כחול. הוא זהר בצבע משונה של תכלת ובהתחלה היה קשה לקרוא אותו. אבל ככל שהתרגלתי ככה גיליתי עוד על האגדה ועל עדן. זה מוזר ככה. לחשוב שהכרת מישהי,אבל לגלות משהו אחר עליה. האגדה המשיכה במילים הבאות:'ותבוא ילדה ששמה עדן,היא באה לעולם לפני הרבה זמן והיא תישאר בו גם אחריו. עדן נבחרה להיות השליטה על גן העדן,על שמו היא נקראה,עדן נוצרה כניצוץ של אור,כוכב של אש שנהפך למלאכית. שערה היה שחור כשמי הליל ועיניה היו כחולות כתכלת שבשמיים. לאחר תקופה שבה עדן נחה בגן,היא החלה למות. ועל סף מותה החיות,העצים והפרחים נתנו לה מתנה. חיי נצח. בתקופות שבהם האנושות עומדת לטעות ולחטות. היא תתקן את המצב. היא תיוולד מחדש,אך לבני האדם. אף אחד לא ידע שהיא מלאך. רק היא. וכשהטעות תתוקן. היא תעלם. כשזכרונה אצל כל מלאך,בן אנוש,צמח או חיה,יימחק. והיא תחזור לגן העדן.'
הייתי המום. מי עוד יודע על זה? ולמה דניאל סיפר לי את זה? כדי להלחיץ אותי יותר?
המצב יהיה גרוע עוד מעט. בזה אני בטוח.
והיחידה שיכלה לתקן את הכל ולעלם מזיכרונם של כולם. נעלמה בזיכרון שלה עצמה. האם זה יותר מידי לבקש ממנה? להתחיל את חייה מחדש? למען הכל?
את זה לא ידעתי. ואת זה גם לא רציתי לדעת.חח מה אתם אומרים? לפי דעתי הסיפור מתקדם נהדר :)
(דרך אגב למי שלא הבין, הסיפור מתחלק לפרקים מנקודות מבט שונות של עדן ומיכאל)
טוב אז אני אמשיך לחשוב על ההמשך.
לפי דעתי צריך לפרט יותר על העבר של עדן,מאז שהיא נולדה מחדש בתקופה שלנו.אז אני אמשיך לשבור את הראש באיך להמשיך את הסיפור..חח מקווה שנהנתן/ם.
(:
YOU ARE READING
מלאכית גן העדן
Fantasy* * * * עדן בגיל ההתבגרות. כולם אומרים לה שזה רק שלב שיחלוף. לעדן יש חלומות מוזרים. היא בטוחה שהיא כמעט השתגעה. וזה רק מחמיר מיום ליום. זהו סיפור על מלאכית. מלאכית ששכחה. * * * *