קודם כל אני רוצה להודות לכל מי שקרא את הסיפור ואהב אותו:)
הקטע הזה יחולק לכמה חלקים:
***
1.פרטים סודיים על הספר.
2.התהליך של כתיבת הספר.
3.טיפים לכתיבה.
4.הסברים.
5.פרידה מהסיפור הנוכחי והדמויות האהובות.
6.אפילוג.
7.שאלות ותשובות ממני,מעדן וממיכאל.
8.הודעה מיוחדת על ספר חדש.
***אוקיי מתחילים.
הפרטים הסודיים על הספר.
הסיבה לישנוניות ולחורף שסובב את העלילה מסתובבת סביב אזור הכתיבה שלי..
המיטה,כשהיה גשם או סתם כשרציתי שיהיה להם מזג אוויר מתמשך שמתאים לעלילה..השם של עדן למי שלא הבין מגיע מ"גן העדן" שממנו סולקו אדם וחווה ואחריו [בכל פעם שהאנושות (הצאצאים של אדם וחווה) תחווה הרס ותעשה טעויות]
השם של מיכאל הגיע מ"המלאך מיכאל",אני לא ארחיב על המלאך עצמו,רק רציתי להסביר לכם מאיפה הוא הגיע חח..
בהתחלה רציתי בכלל שהסיפור יהיה סביב מיכאל ולא עדן (לכל מי שמת על מיכאל,תאמינו לי גם אני מת עליו אבל יותר קל לי להחליף בין דמויות למצבים שאני חושב שיהיו מתאימים להם יותר)
העלילה כמובן בישראל,למרות שיש כל הזמן גשם..
ורציתי שעדן ומיכאל ימותו.
מה שכמובן לא קרה..
חחח
(למי שלא הבין אני אסביר ב'הסברים' אח"כ)השמות שהוזכרו בפרק האחרון (עומר ונועה) הם שמות של דמויות שאמורות להיות בספר הבא שאני אכתוב:)
מתרגשים? יופי כי אתייג אותכם בסיפור חחחהתהליך של כתיבת הספר.
התהליך לא היה סוחט דמעות ובטח שלא מורכב מרצון לקבל לייקים או תגובות..
אני רציתי שיהיה לי מקום לכתוב בלי שאף אחד ידע מי אני,בלי שאני אצטרך לכתוב במקומות כמו הword במחשב או פשוט לכתוב עלילה שאעזוב אחרי כמה חודשים.לכתוב ספר/סיפור (כן אני יודע שזה טיפה מוזר אבל נראה לי שאם אני אכתוב את כל הפרקים האלה בפורמט של ספר רגיל יצא לי איזה ספר של 100 עמודים:)
אז בכל מקרה,לכתוב ספר או סיפור זאת עבודה שמצריכה חשיבה מתמדת,כל הזמן לחשוב איך הדמות הזאת מרגישה או איך זה יקרה ומה יקרה הלאה או איך לתת לקוראים הרגשה אמיתית ומתאימה ואפילו איך לחבר את הדמויות לסגנון של הקוראים.
זה לא היה קל אבל זה כן היה נהדר:)
אהבתי לכתוב את התגובות הציניות של עדן או התמימות של מיכאל כמלאך.טיפים לכתיבה.
אוקיי אז אני לא הבן אדם שאתם צריכים לבוא אליו כדי לקבל טיפים לכתיבה אבל כן שמתי לב לכמה נושאים שכדאי לכם ככותבים וכקוראי סיפורים אחרים לשים לב אליהם.
1. תכתבו בשביל עצמכם ורק אתם,לא בשביל "אם אני אקבל 5 לייקים אני אפרסם את הסיפור הבא שלי" אני בטוח שבלי זה אם הסיפור שלכם טוב הוא בטוח יתפרסם:)
2.תעמידו את עצמכם בנעליים של הדמויות,מה אתם הייתם עושים אם היה לכם את האישיות של הדמות הספציפית הזאת?
מה דמות אחרת הייתה עושה לעומת הדמות הזאת?
לדוגמה: נפלה ונשברה צלחת מהידיים של הדמות.עדן:
אוי לא זה נשבר..אה..מה אני עושה? אה מיכאל פה. יופי.
"מיכאל ראית מה עשית? למה שברת את הצלחת הזאת! אח"כ תנקה את זה!"מיכאל: אוי שיט זה נשבר!
אה..אה..בואו נטאטא את זה מתחת לספה ונקווה שאף אחד לא ישים לב..3.כתיבה אמורה להיות כיף,תעשו מה שאתם רוצים ולא הקוראים (למרות שאם העצות ממש טובות ואתם בקו אחד עם הרעיונות שלהם אז אין סיבה שלא חח)
ולכן..תהנו!
גם בקריאת ספרים אמיתיים,בקריאת סיפורים/ספרים בwattpad או בכתיבת סיפור משל עצמכם:)הסברים.
הסוף אמנם לא ברור ואני אכן מתנצל.
כשעדן מטילה את הכישוף היא גורמת לקיום של המצב הנוכחי להשתנות.
אז אם היא אמרה שהיא מענישה את האנושות ולוקחת את הזיכרונות של האנשים האהובים עליה,הכוונה היא שהיא הפכה את כולם ללא יכולת להפוך למלאכים לאחר המוות. כולם בני אנוש.
והיא אמנם אכן לקחה את הזיכרונות של האנשים הקרובים אליה אבל זה לא אומר שיכול להיווצר המשך במציאות השניה.לגבי הגיל של הדמויות? דמיינתי אותם בגילאי 15-16 בגלל שהם עולים לכיתה י'.
רק רציתי להסביר בגלל הסוף המוזר:)
פרידה מהדמויות האהובות והסיפור הנוכחי.
רציתי להגיד שלום מכבד לכם,לדמויות ולסיפור עצמו.
אותי אתם לא עוזבים כי יש לי עוד מלא רעיונות לסיפורים שהם לא בהכרח פנטזיה:)
לדמויות:
לעדן,שלום,כי מי באמת יתגעגע אליך חוץ ממני ועוד כמה אנשים;)למיכאל,שלום,כי כולם יזכרו שהיית תמים וכזה חמוד במהלך כל הפרקים חחח
לסיפור,שלום,אני עוזב אותך..
לא שזה ממש אכפת לך..
אנשים עדיין מוזמנים לקרוא חחאפילוג.
קוראים יקרים,האפילוג שהיה הפרק הקודם רק בשביל להבהיר היה הסוף.
אל תצטערו..תשמחו שהסוף פתוח והדמויות שמחות:)
אוהב אותכם:)שאלות ותשובות.
אנשים!
אתם מוזמנים לכתוב או לי או לדמויות שאלות בתגובות של הפרק הזה ואנחנו נענה:)הודעה מיוחדת על ספר חדש.
לכל מי שקרא את הספר שלי "מלאכית גן העדן" והגיע עד לכאן..
כל הכבוד.
אני לא הייתי מצליחXD
חחחחאז יש לי סיפור חדש (כמו ששמתם לב כשחפרתי ממקודם) שאני אפרסם עוד כמה ימים אני מקווה (אחרי המבחנים) חחח..
הוא על הדמויות שהזכרתי בפרק האחרון.
נועה ועומר.
אני יותר רוצה שעומר יהיה הדמות הראשית אבל אם תרצו אני אשקול לעשות חילופי דמויות כמו שעשיתי פה.סוף טוב הכל טוב.
אני רוצה להגיד לכולם תודה!!
גם לאנשים שעזרו לי בתמיכה בעולם האמיתי,לקוראים,למשפחה והחברים שלי למרות שרובם לא יודעים על הסיפור הזה.תודה!!!
******
*****
****
***
**
*
YOU ARE READING
מלאכית גן העדן
Fantasy* * * * עדן בגיל ההתבגרות. כולם אומרים לה שזה רק שלב שיחלוף. לעדן יש חלומות מוזרים. היא בטוחה שהיא כמעט השתגעה. וזה רק מחמיר מיום ליום. זהו סיפור על מלאכית. מלאכית ששכחה. * * * *