#Five

758 64 3
                                    

Hola guys ^^

Hlásím se s dalším dílem.

Taky chci věnovat díl Nelly, která úžasně komentuje ^^ Děkuju moc jsem ti strašně vděčná



Bylo ticho. Ash si rozmýšlel, zda se má svému příteli svěřit. Přeci jen... nikdy o tom s nikým nemluvil a vlastně to ani neplánoval. Ale když u Michael odhalil svá tajemství, proč by nemohl on? Nebylo by to jinak vůči Michaelovi fér a to Ash nechtěl.

"Je to asi rok co..." odmlčel se a polknul, "máma umřela." Jakmile to Michael uslyšel skousnul si ret.
"To je mi líto," špitnul trochu provinile. "Promiň, že jsem se ptal. Nevěděl jsem."
"Ne, to je dobrý," řekl rychle Ash a posadil se na své posteli. Opřel se zády o zeď posadil se do tureckého sedu. Na klín si vzal Tummyho a obejmul ho. Nadechl se, aby mohl dál pokračovat a taky chtěl nějak zahnat slzy, které pomalu naplňovaly jeho oči. "Ona... byla nemocná. Měla Leukemii. Odmítal jsem přijmout fakt, že mě opustí. Že mě tady nechá s otcem, který s ní nejezdil ani na ty podělané chemoterapie. Tak dlouho jsem se krmil falešnou nadějí, že tady se mnou zůstane, až jsem tomu sám začal věřit. A pak se to stalo..." Ash opět polknul. Cítil jak se mu tvoří knedlík v krku. "Zemřela. Odešla. NAdobro. Vzalo mě to a začal jsem vyvádět kraviny, abych nějak zapomněl. Začal jsem kouřit sem tam jsem si vzal na uvolnění trávu, pil jsem a nechával se tetovat skoro každý týden, abych nějak přebil bolest psychickou tou fyzickou. Otec mě nezvládal. Už ho asi nebavilo řešit neustálé problémy ve škole a dívat se na mě, jak se ničím. A tak mě poslal sem s nadějí, že se vrátí zpět jeho poslušný chlapeček mírný jako beránek." Kysele se zašklebil. Bylo směšné ja byl jeho otec hloupý a naivní snad ještě víc, než Ash.
Oba hodnou chvíli mlčeli. Každý si to přebíral ve své hlavě. Nakonec se ozvalo vrznutí. Michael vstal ze své postele a pomalu přešel k Ashtonovi. Lehl si k němu a sevřel svého přítele v pevném medvědím objetí. Ashe to do jisté míry uchlácholilo. Už si nepřipadal, že je proti celému světu sám. Měl svoje štěně, svého pravého přítele, kterého celý živoot hledal.
Usnuli spolu na jedné posteli v objetí. Kdo by si to pomyslel? NA letišti se na ebe první ani nepodívali a teď spolu spí v jedné posteli. Oba si odhalili svá tajemství a své životní trable. Jakoby oboum spadl velký kámen ze srdce. Zmizela jistá zátěž, kterou dosud nosili na bedrech.

**

"Vstávat! budíček!!" křikl Luke, který rozrazil dveře a zase zmizel. Dveře však nechal dokořán. Michael s Ashtonem stále leželi v jedné posteli a momentálně se oba nespokojeně mračili a mručeli. Byli celí rozlámaní, jak se na malé posteli mačkali. Z chodby byl slyšet dupot křik a hukot. Oboum unaveným chlapcům to bylo strašně nepříjemné. Nakonec Ashton vyhodil Michael (a to doslova) z postele, až s hlasitým žuchnutím dopadl na tvrdou zem pokrytou šedivým kobercem. Michael se ještě hodnou chvíli tulil k zemi, než se odhodlal vstát a celý rozbolavělý se došoural ke dveřím, které zavřel. Prřestože hluk vcelku utichnul, stále oba slyšeli ranní ruch za dveřmi. aby toho však nebylo málo, školník pod jejich okny začal sekat trávník.
"Táhni ty idiote," bručel rozespalý Ashton. Po ránu byl vždy náladový, nevrlý a nenáviděl celý svět. Michael se pobaveně ušklíbnul a začal se převlíkat. Neřešil to, hodil na sebe roztrhané černé rifle ze včerejška a tanktop s logem Iron Maiden. Nechal Ashtona s jeho ranní nabručeností a vydal se hledat umývárky s kartáčkem a pastou v ruce. Procházel dlouhou chodbou, přičemž do něj několikrát někdo vrazil. Pár z nich se mu omluvilo a někdo byl natolik mimo, že prostě jen pokračoval dál ve své cestě, mnouc si unavené oči.
"Prosím tě, kolik je hodin?" Michael si za paži zastavil jednoho procházejícího kluka. Měl pocit že se jmenuje Sam a byl to ten z letiště. Ten ho jen s nespokojeným mlasknutím odbyl.
"Vyliž si," zavrčel a vytrhl se mu. Odkráčel svojí zombie chůzí a zmizel v jednom z pokojů. Michael si jen povzdychnul a dál kráčel dlouhou chodbou na jejímž konci objevil rozlehlou koupelnu, tedy spíše umývárku. Podél jedné stěny se táhlo deset sprchových koutů, ve vedlejší místnosti byly nejspíše toalety a podél stěny vedle dveří byly umyvadla se zrcadly. Michael si k jednomu z nich stoupnul a zapnul si vodu. Když si čistil zuby, do místnosti vstoupil další rozespalý klučina. Vypadal starší než všichni ostatní a Michael usoudil, že tady bude nejspíš už hodně dlouho.
"Nevíš prosím kolik je hodin?" zkusil to znova Michae, když si utíral mokrá ústa do tílka.
"Náhodou vím. Sedm," usmál se tázaný. "Nechutně brzo co? Jo, budeš si muset zvyknout hochu, takhle je to tady každý den, krom víkendu, to tě nechaj spát do osmi." Michael nespokojeně zabručel. "Mimochodem, jsem Jack. KApitán nejstaršího oddílu," napřáhl ruku k Michaelovi, který ji po chvíli i přijmul a jemně stisknul.
"Michael Clifford," představil se, jak mu zdvořilost nakazovala.
"Jo ty jsi to ucho?" ušklíbnul se Jack, načež se na něj Michael nechápavě a možná i trochu dotčeně podíval. "Luke z tebe večer šílel. Strašně si na tebe stěžoval, že jsi drzý a nepposloucháš ho," vysvětlil se smíchem vyšší z chlapců.
"Tak ať si Luke políbí prdel," sykne Michael. "Měj se JAcku." S mávnutím Michael opustil umývárky, brblajíc si několik sprostých slov pod nosem adresovaných na blonďáka, kterého teď čirou náhodou míjel na chodbě. Nezapomněl do něj "omylem" vrazit ramenem.
"Hey!" ozval se pobouřeně blonďák, ale to Michael ignoroval a zavřel se v jejich pokoji.
"Kretén, idiot, debil, hajzl, čůrák, bastard!" vyjmenovával všechna sprostá slova, co mu v tu chvíli přišly na mysl, načež silně kopl do své postele, "AU! Kurva! Kurva, kurva!" začal nadáva a skákat po jedné nose, držíc se za bolavý, nejspíš skloplý palec.
"Co to vyvádíš?" zeptal se s pozvedlým obočím už probuzený a převlečený Ash. Díval se na poskakujícího Michaela, jakoby mu tam tančila baletka. Při představě Michaela s růžovou sukýnkou a uplém stejnobarevném tílku, jak mu tam nasoukaný v balerínkám předvádí tanečky, vyprskl smíchy. Teď to byl Michael, kdo se na chechtajícího se Ashe díval s pozvedlým obočím.
"Na to samé bych se mohl ptát já," utrousil, ale mávl nad tím rukou. "Kdybys hledal ty svoje vysněné umývárky,jsou na konci chodby," oznámil a posadil se na postel. Jenomže přesně v tu chvíli se rozrazily dveře do jejich pokoje a nemohl to být nikdo jiný, než Hemmings, který teĎ stál s rukama v bok a snažil se vypadat tvrdě a neoblomně.
"Vstávejte lemry. JE čas jít do školy," oznámil rázně a zase zmizel.
"A klepat neumíš??!" křikl za ním dopálený Michael. Co bylo však pozitivem, jeho vlasy už neměli tendenci měnit barvu.
Nakonec se oba zvedli a na včerejší příkaz Luka si vzali blok a pouzdro. Strčili to každý do svého batohu a vydali se společně chodbou na druhou stranu od umývárek směrem ke schodišti, které je zavedlo do hlavní chodby, kde už byl nastoupený zbytek jejich skupinky dvanácti chlapců a k nim se připojilo několik dívek.
"Vy všichni, co tady stojíte jste třída Omega. Dále jsou tu Alfy- nejstarší a Bety- starší. Vy jste nejmladší. Budete mít pět základních předmětu. Těmi jsou matika, angličtina, biologie, dějepis a tělovýchova. Další předměty si jsou nepovinné ale z nich musíte navštěvovat alespoń dva." U schodiště do velké haly stála postarší dáma v přiléhavém šedivém kostýmku se sáčkem, bílou košilí a sukní po kolena. Její šedivé vlasy byly svázané do úhledného drdolu a na nose měla posazené drobné brýle. Stála vzpřímeně s rukama podél těla a na její tváři hrál nekompromisní výraz. Už teď byla Michaelovi nesympatická, ale budila v něm respekt. Teď před ním stálo důležité rozhodnutí.
Chce se polepšit a možná i potlačit svoji orientaci, kvůli otci, aby na něj mohl být zase hrdý? Vrátí se domů jako jejich poslušný syn a nechá je, ať jej ožení s nejbližší možnou dívkou s podobného rodu, aby mohli dále pokračovat v jejich tradicích a stylu života?
Nebo se naopak vzepře všemu, co doposud znal a půjde svojí vlastní cestou? Bude hrdý na to, kým je a bude kašlat na názory ostatních?
Bylo to buď a nebo.
Teď už si jen vybrat.


Mám na vás otázku. Jak myslíte, že se Michael rozhodne a u čeho jak byste ho raději viděla? Polepší se x Nepolepší

Názory mi piště do koment, děkuju moc ^^ 

Jinak vím, že díl je krátký a omlouvám se za to :/

Pošlu dnes dva, abych vám to vynahradila ;)))

Bye yours Bluesapphire xx

#CATCH ME#  [MUKE Cz AU]Kde žijí příběhy. Začni objevovat