#Eight

718 66 2
                                    

Máme tu osmou část ^^

Snad se bude líbit


Michael okamžitě uhnul pohledem se zamrzlým úsměvem na tváři. Snažil se smát Ashtonovým vtípkům se špagetami, ale stále na sobě cítil pohled blonďáka, který ho se zájmem pozoroval. Všímal si veškerých detailů jeho tváře, na které se před tím neohlížel. Viděl piercing v jeho obočí, náušnici a vcelku podivnou, smíšenou barvu jeho vlasů. Chvíli se zdály černé, ale když se na ně více soustředil, viděl odlesky modré a červené. Neměl ponětí, jak se mu povedlo si je takhle nabarvit. Ale přišlo mu zvláštní, že takhle rychle změnil barvu vlasů, když včera večer byla ještě zrzavá.

"Co na něj tak civíš Luku?" sykl k němu Patrick, kluk, který se obul do Michaela před knihovnou. Luke sebou trhl a podíval se na svého přítele, který k němu na chvíli také stočil pohled, s ním několik dalších a ušklíbnul se. Michael se na ně v tu chvíli také díval a jakmile viděl, jak po něm několik lidí od Lukova stolu hodí pohledem a následně se s úšklebkem vrátí ke konverzaci, začne ho kousat nepříjemný pocit, že jej pomlouvají. Věděl, že Luke by toho byl schopný, i když se mu tomu moc nechtělo věřit po tom, co se stalo v kuchyni.
"Hele Michaele," promluvil Ashton s plnou pusou špaget, načež od svého přítele schytal pohoršený pohled. Nad tím převrátil očima a počkal tedy, až sousto polkne a začne znova. "Díval jsem se na net. V tomhle měste je to sice samá hospoda a žádný pořádný klub jako v L.A ale našel jsem tady tetovací studio. Řekl jsem si, že si nechám udělat nový šperk, co říkáš?" zazubil se. Michael naklonil hlavu.
"A oni nás pustí ven?" nakrčil obočí. Ashton přikývnul.
"Je to napsané dole v hale. Jsou tam tabulky. Musíš tam napsat své jméno a čas kdy jsi hrad opustil. Vycházky nám končí v osm. Ale nikdo se nebude zlobit, když se vrátíme o trochu později ne?" zatváří se šibalsky. Michael si to celé přebral v hlavě a nakonec kývnul.
"Tak jo, ale já si chci také nějaké udělat," namítnul.
"To není problém," mrknul Ashton a zvedl se od stolu s úmyslem odnést tác se špinavým talířem. Michael ho následoval a nakonec spolu prošli kolem Lukova stolu, přičemž Michael blonďákovi nevěnoval jediný pohled a vyšli velkýma dveřma na chodbu.
"Skočíme si do pokoje pro peníze a půjdem ne? Je půl sedmý a studio není tak daleko. Máme čas," promluvil Ashton. Michael opět jen přikývnul. Nechtělo se mu moc mluvit. Raději si představoval, jak by mělo vypadat jeho nové tattoo.


**

Když chlapci vstoupili do malého krámku v jedné ze zapadlých uliček, nad hlavami jim zacinkal zvonek oznamující jejich příchod. Michael se rozhlédl. Vypadalo to tady příjemně. Zdi vymalované vínově červenou barvou a po nich byly pověšené obrázky tetování, buď fotek nebo nakreslených. Některá byla opravdu nádherná, ale Michael už byl rozhodnutý. Chtěl si na krk pod ucho nechat vytetovat malého ptáčka jako symbol toho, že jednoho dne odletí. Ode všeho. Někam hodně daleko, kde bude sám sebou a bude svobodný.
I Ashton měl podobné přání, ale ten chtěl orla. Jako znak nezkrotnosti.
"Ahoj, jak vám pomůžu?" přišel k nim vysoký snědý klučina s černými vlasy. Ash se zadíval do jeho hnědých očí a na rty, které byly roztáhlé v širokém a milém úsměvu. Michael ale byl trochu zmatený z jeho tykání.
"Ehm.. chtěli bychom tetování. Překvapivě," oznámil Michael s lehkým úsměvem na rtech a klučina se krátce zasmál.
"Dobře, tak pojďte za mnou," pokynul hlavou a zavedl oba hlouběji do studia, kde byla dvě křesla. Stěny byly pomalované různými motivy a všemožnými barvami.
"Páni," písknul obdivně Ash rozhlížejíc se po prostoru. Černovlasý se nad tím jen pousmál a pokynul jim, ať se posadí.
"Jsem Calum," představil se jim první.
"Já jsem Ash a tohle je Michael," představil kudrnatý sebe i přítele, který se jen nervózně usmíval.
"Dobře kluci a máte nějakou představu o vašem tetování nebo chcete poradit?" Calum se na oba stále mile usmíval. Zatímco Ash byl z jeho úsměvu celý unešený, Michael ho pozorně sledoval. Cítil z něj něco podivného. Pokaždé, když se pohnul, postavily se mu chloupky za krkem a jeho psí já se najednou dralo na povrch, jakoby ho chtělo bránit. Nelíbil se mu, i přesto, že měl dobrý styl. Tričko s utrženýma rukávama a volné šedé tepláky mu dávaly takový ten pohodlný styl a navíc odhaloval své potetované paže. Ash si skousnul ret, když spatřil jeho tetování. Vypadal tak sexy. Michael šel jako první. Popsal Calumovi své přání a ten mu ho načrtl. Po pár úpravách byl černovlasý spokojený a tak mohli začít.
"Myslím, že víš jak to probíhá ne?" brouknul Calum, když si prohlédl tetování na jeho krku. Fáze měsíce vypadaly zajímavě a byly opravdu dobře udělané. Michael přikývnul, pozorujíc, jak si Calum připravuje novou jehlu a inkoust. Potřel mu místo pod uchem desinfekcí a kouknul na Michaela. "Můžeme?" ujistil se ještě. Na Michaelovo přikývnutí začal a Ash to celé sledoval. Pozoroval Calumův soustředěný výraz jak sem tam vyplazuje špičku jazyka a krčí obočí. Michael si všímal, jak Ash na černovlasém visí očima a sem tam se neubránil úsměvu. Ale když se Calum sem tam dotkl jeho pokožky, okamžitě mu naskočila husí kůže. Ten kluk mu prostě neseděl.

#CATCH ME#  [MUKE Cz AU]Kde žijí příběhy. Začni objevovat