A madárcsicsergés ébresztett fel.. szép nap lesz ma. Kómásan az ablakomhoz támolyogtam, majd egy halvány mosollyal húztam el a függönyt. Szememet azonnal megcsapta a reggeli ragyogó napsugár. Kinéztem az ablakon.. a tenger kéksége és az ég kéksége összeér, véget ér a látókör, és a nap előbukik az első hullámok között. Gyönyörű reggel volt. Talán az első olyan reggel, amikor a szombat jól indul. Még egy utolsó pillantást vetettem a kilátásra, majd egy fél mosollyal indult kifelé a szobából.
Egyesével vettem a lépcsőfokokat, még az ellenére is, ha adrenalinnal tele volt a testem. A konyhába anyukám mosolygó arcával találkoztam, azután apukámra néztem, ahogy bele merül az újság híreibe.
- Jó reggelt! - köszöntem jellegzetes reggeli hangomon.
- Szia kicsim. - köszöntek egyszerre. - Itt van rántotta, egyél. - mosolygott rám anyukám.
- Oké. - viszonoztam gesztusát, majd leültem enni. Furcsa volt nekem ez a reggel, minden szépen indult, apu is itthon.. soha nem értettem, miért dolgozik reggel héttől egészen este kilencig. A bátyámmal mindig kitaláltunk valami hülyeséget, mindig ezen agyaltunk miért tölti ott a fél életét. Mintha, olvasna a gondolataimba.. fel áll, majd egy mosollyal közli, hogy dolgozni megy, egy utoljára rám mosolyog, én pedig ugyan ezt teszem, mint ő. Vissza mosolygok rá.
Ezek után közöltem anyával, hogy elmegyek a barátaimmal a partra. Nem mondtam meg neki, hogy randim lesz.. De fura ezt mondani.. életemben először csinálok ilyet. Visszatérve a lényegre. Bele egyezett, azzal ez egy feltétellel, ha vigyázok magamra. Gondoltam az úgy se lesz olyan nehéz, tehát belementem. Mosolyogva futottam fel a szobámba. Kipakoltam a ruhákat, amiket felszeretnék venni. Nem nagy összeállítás, de mégis tükrözi a stílusom. Egy fehér félujjú, aminek egy felirat áll az elején, ahhoz egy egyszerű short gatya. Na meg a mellőzhetetlen fekete converse cipőm.
Ezek után készülődni mentem. Nem vittem fel sminket, hiszen minek vigyek fel, ha úgyis lemossa majd a víz. Hajamat kontyba kötöttem, fogamat és arcomat megmostam. Megkerestem a táskámat, majd minden fontosnak titulált dolgot egyenesen belehajítottam. Már csak Delia-ra vártam. Ismertem, mint a rossz pénzt. Általában mindig késik, szerintem még a saját temetéséről is elkésne, pedig arról aztán tényleg nehéz lenne lekésni.. elmosolyodtam, majd levonszoltam magam a cuccaimmal együtt a nappaliba. Leültem a tévé elé, majd elkezdtem nézni az adott műsorokat. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy valaki csenget. Delia volt a négy fiúval.
- Sziasztok. - mondtam, mikor kinyitottam nekik a bejárati ajtót. Kórusban köszöntöttek, majd megkérdezték indulhatunk-e. Én csak egy aprót bólintottam, majd elindultam velük.
Az egész utat végig hülyéskedtek. Delia és Luke elől haladtak. Kizártak minket. Mikor beszélgetni akartunk, csak annyit mondtak, hogy hagyjatok minket. Talán újabb szerelem van láthatáron? Ki tudja.
- Nézd már. - súgta fülembe Ash. - Még a végén a parton megdöntik egymást. - mikor ezt ki mondta, mind a négyen visító röhögésbe kezdtük. Azok ott ketten, pedig csak egymással voltak elfoglalva. Én már szinte bőgtem a nevetéstől. Mike és Calum csak egymást átkarolva tudtak haladni az utcán. Szerintem senki se gondolt minket normálisnak. Sőt..
- Köszi Ash a fantasztikus beszólást. - morgott hátra Luke.
- Lukey, csak az igazat mondtuk. - szólt vissza Calum, majd újabban visítani kezdtünk. Luke és Delia csak megforgatták szemeiket.
***
Miután a srácok megvették a jegyeket, bementünk. Találtunk egy jó helyet, majd oda lepakoltuk a cuccainkat. Ledobtam magamról mindent, kivéve a fürdőruhámat. Ezután meg sem várva a fiúkat és Delia-t egyenesen a víz felé mentem. Egyszer csak azt veszem észre, hogy, a három fiú már mellettem úszik.
- Delia és Luke kint "napoznak" - mutatta Ash az ujjaival.
- Igen, biztosan napoznak. - mutattam az összekulcsolt kezeikre. Mire Calum megforgatta barna szemeit.
- Játszunk? - kérdezte Mike reményteli hanggal, mire Calum a vállára kapott, és Mike ugyanezt tette Ashtonnal. Calum és Michael egymás futottak, mire én és Ash egymást kezdtük barátilag verni. Körülbelül ezt csináltuk egy órán keresztül, mire Ash leesett barátja nyakából. Calummal győzelmi táncot jártunk, majd egymás tenyerébe csaptunk. Mikey és Ash eközben elkezdett 'durcizni'.
- Jól van fiúk, valakinek veszteni is kell. - mosolyogtam rájuk, mire megforgatták szemeiket.
- Nem megyünk inkább ki? - kezdtem én is durcizni, mire mind a három fiú egyszerre bólintott. Mikor kiértünk nem láttuk a gerlice párt. Michael már elkezdte, hogy Calum nézze meg őket, valamelyik sarokba. Erre a beszólásra újabban előjött a visító nevetést.
Miután kinevettük magunkat én közöltem a fiúkkal, hogy semmi pénzért nem megyek el őket megkeresni. Tehát egyedül maradtam Mikeyval. Hülyeségeket beszélt nekem.. komolyan ezek mind ilyen viccesek? Arra eszméltünk fel, hogy a párocska együtt jön vissza, Calummal és Ashtonnal a együtt. Erre kitalálták, hogy jó lenne, ha haza mennénk. Én erre egy nemet válaszoltam, és Calum is így tett. A többiek vállat vontak, majd haza mentek.
Calum óvatosan leült mellém. Kicsit közel, de nem zavart. Elkezdtünk beszélgetni. Elmondta, hogy a fiúkkal alapítottak egy bandát, és, hogy a zenélésen kívül még imád deszkázni. De ezt tudtam. Aztán én is elkezdtem neki mondani valamit magamról. Azután csak arra eszméltem fel, hogy vadul lecsap az ajkaimra. Most valamiért viszonoztam..
YOU ARE READING
aching love • calum hood
Romancevoltál már olyan helyzetben, hogy elsőnek belé szeretsz? nem? gondoltam. mégis vannak ilyen helyzetek, és mikor megtörténik ez veled te is megérted. ebben a történetben két fiatal így fog egymásra találni. szerelmük mindennél erősebb, sok csalódást...