3.

1.9K 93 8
                                    

Nem csókoltam vissza. Elhúzódtam tőle és kérdően néztem rá.

- Ez most mi volt Cal? - kérdeztem tőle, de még mindig fantasztikus csókja hatása alatt álltam.

- Nem tetszett? - nézett rám egy apró mosollyal és tarkójára tette kezét.

- Nem erről van szó, Calum. 

- Tehát tetszett. - kacsintott rám.

- Lehet, de ez most nem fontos. - cipőmet pásztáztam. - És még mindig nem válaszoltál.

- Nos, szerintem elég egyértelmű, nemde? - nézett rém csillogó barna szemeivel.

- Nem, Calum, nem az. - sóhajtottam. - Nagyon kedves és aranyos fiú vagy, meg persze jóképű is, csak tudod, nekem ez gyors. Alig egy nap ismerjük egymást, vagyis legalább beszéltünk erre megcsókolsz. - néztem szemeibe. Azokba a szép szemekbe.

- Violet tudod, hogy hányszor próbáltalak megszólítani? De nem mertem. - fogta meg a kezem. - A fiúk mindig veled csesztettek, és most is ahogy haza felé mentünk, csak te voltál a téma. - vallotta be őszintén.

- Értem Cal. Figyelj, akár lehet belőlünk valami, de ez így még túl gyors.. - néztem rá. Láttam, ahogy szemében megcsillan a remény.. 

- Akkor el jössz velem holnap a standra? - kérdezte. - Nekem jó lesz a szombat és neked?

- Nekem jó. - néztem rá. - De, ha most megbocsájtasz, azt hiszem haza kell mennem. - engedtem el kezét, majd egy 'sziát' formáltam számmal és deszkámmal a kezemben indultam haza felé. Egyik szemem nevetett a másik sírt. Boldog voltam, hogy érez valamit irántam, de szomorú, hogy nem csókoltam vissza.. de mégis úgy érzem egy kicsit jól tettem. Jobb lesz így a kapcsolatunknak. 

*Calum szemszöge*

Kissé szomorúan mentem be a házba. A srácok már nagyba fifáztak, és engem meg kihagytak. Hihetetlen Michael milyen szar tanácsokat tud adni szerelmes ügybe.

- Na, haver, hogy ment? - jött oda Luke és átkarolta a vállam.

- Szarul, érted, szarul? 

- Jól van, nyugi. - nyugtatott. - Majd máskor.

- Az szombaton lesz. - mosolyogtam rá. - Elhívtam a part-ra. És ti nem jöttök.

- De már.. - dünnyögött Ashton.

- Nincs semmi de már, nem jöttök és kész. Nem fogjátok elrontani. Újra.. - néztem rájuk szúrós szemekkel.

- De tudod, hogy milyen lányok vannak ott, kérlek, benned is férfi vér csörgedezik. - szó szerint könyörgött Michael.

- Nem. 

- Kérlek, naa, Cal. - néztek rám mind a hárman.

- Ha akartok jöhettek, de nem fogjátok elrontani, vagy tudjátok mi vár rátok. - néztem rájuk egy ördögi mosollyal.

- Oké. - öleltek meg. - Mi is szeretünk. 

- Az érzés lehet nem kölcsönös. - mosolyogtam rájuk.

- Calum? - nézett rám Luke, mikor elment Mike és Ash.

- Igen?

- Elhívtam én is Delia-t, mehetünk veletek? 

- Persze, miért ne. - mosolyogtam rá.

*Violet szemszöge*

Miután haza értem, azonnal a szobámba mentem. Felkapcsoltam laptopom, mert elszerettem volna mondani Delia-nak mi is történt. Türelmetlen voltam, minden egyes másodpercben azt mondtam a kütyünek, hogy 'kapcsolódj már fel, kapcsolódj már fel'.. ideges is voltam, de szívem mélyén én is éreztem valamit a fiú iránt. 

Miután felkapcsolódott a laptop egy halvány mosollyal léptem be skype fiókomba. Delia szerencsére mindig elérhető, napi szinten csak itt ül és várja, hogy valaki hívja őt. Én sem tettem máshogy, rámentem a kis zöld gombra, ezzel elindítva egy hívást. Nagy mosoly terült szét ajkaimon, mikor megláttam a lány arcát.

- Helóó.

- Szia Violet. Mi történt? - kérdezte.

- Tudod, miután kimentem a pályára gyakoroltam pár órát. - bólogatott. - Azután megjelent ott Calum és bemutatta a tudását a deszkán. Nagyon jól ment neki. Ezek után beszélgettünk és megcsókolt, de én eltoltam magamtól.

- Mi? Miért? - nézett rám értelmetlen fejjel. 

- Nem tudom. - vakartam meg tarkóm. - De még nem fejeztem be. Tehát ezek után azt mondtam neki, hogy lehet valami köztünk, de nekem most ez túl gyors. Utána elhívott a partra "randizni". - mutattam ujjaimmal.

- Ez tök jó. - mosolygott, én pedig csak némán bólogattam. - Képzeld engem is elhívott Luke a partra.. gondolom együtt fogunk menni. - mondta.

- Akkor át jössz hozzám, mielőtt elindulnánk? - kérdeztem tőle, ő pedig erre egy 'igen' kíséretében bólintott egy nagyot.

Ezek után egy jót beszélgettünk még, és elterveztük a holnapi napot, vagy délutánt. Mosolyogva köszöntünk el egymástól. Én elindultam letusolni. Mosolyogva álltam be a vízsugár alá. Ananász illatú tusfürdőmet mélyen bőrömbe masszíroztam és mind ezek alatt állandóan Calum és én jártunk az eszembe. Miután megfürödtem magam köré csavartam a száraz törölközőt, és megmostam a fogam. Felvettem pizsamám és visszamentem a szobámba. Mosolyogva feküdtem az ágyra és takaróztam be. Calumon gondolkoztam, és ebbe a gondolkozásba aludtam is el.

Na, sziasztok. Köszönöm, hogy már 100 olvasóm van, sokat jelent ez nekem, mivel ez az első "blogom".. egyébként tök ratyi lett ez a rész, úgy, hogy nézzétek el nekem.(:

Vivi xx


aching love • calum hoodDonde viven las historias. Descúbrelo ahora