7.

877 72 4
                                    

A reggel hatalmas felfájásra keltem.

Fejem sajgott, olyan volt, mintha egy kalapácsot nyomtak volna belé.

Szememet lehunyva ültem fel az ágyon, kezemet homlokomra csúsztattam.

Ujjaimat gyengéden hajamba meresztettem, hátha segít rajtam.

De nem volt így.

- Calum.. - nyögtem ki erőtlenül, majd most már vőlegényem testét kezdtem keresni.

Mikor megtaláltam csupasz hasát, megsimítottam azt és ébredezni kezdett.

- Még öt perc.. - dünnyögte a mellettem alvó, majd oldalára fordult.

Szememet forgatva álltam fel. Belebújtattam lábam a papucsomba, majd ki csoszogtam a fürdőszobába.

Nem kellett sok, mire odaértem fejembe egy hatalmas fájdalom keletkezett fejemben, s amiatt felsóhajtottam.

Hányingerem erősen kerülgetett. Magamtól ültem a vécéfedél elé, majd nem törődve semmivel arra hajtottam fejem.

Néhány perc így fekvés után, előjött a nem kívánatos a dolog. A hányás.

Kiadtam magamból a tegnap esti pizzát.

Mikor végeztem az egyik közeli törölközőért nyúltam. Számat alaposan megtöröltem, majd felálltam és a tükör elé sétáltam.

Arcomat rendesen megmostam a hideg vízzel.

A tükörben a kócos önmagamat láttam.

Szemem alatt fekete karikák ékeskedtek, göndör fürtjeim kócosan omlottak vállamra.

Nyakamon egy hatalmas lila folt ékeskedett, ezzel is szimbolizálva a tegnap esténket.

Végül arra eszméltem fel, hogy valaki hátulról szorosan átölel. Ágyékát enyémnek nyomta, hajamat oldalra tolva jutott hozzá nyakamhoz, majd azt csókokkal lepte be.

- Most nem akarom. - nyögtem ki, de kérésemet meg sem hallva folytatta tevékenységét.

- Kérlek ne. - toltam el magamtól. Felhúzott szemöldökkel nézett rám.

- Most mi bajod van? - dühödött fel.

- Baszki, nem látod, hogy rosszul vagyok? - teszem kezem szemeim elé, leplezve sírásom.

Hallom lépteit, ahogy közeledik felém. Két erős karjával védelmezően át karol. Fejemet mellkasába fúrom, majd akaratom ellenére is elsírom magam.

- Shhh.. nyugodj meg. - hátamat kezdi simogatni, védelmezés képen.

Ez sem segít rajtam, könnyeim még jobban megindulnak.

Gyengéden eltolt magától, majd szemeimbe nézett. Ujjbegyével letörölte előtörő könnyeimet, halvány mosolyra csúszik a szája.

- Mid fáj? - tenyere derekamon pihent.

- A fejem. - szipogtam. - Előbb hánytam is.

- Ugye nem? - kétségbeesetten tekintett rám.

- Nem. Akkor nem fájt a fejem.. - ráztam meg fejem, rosszallóan. Nem lehetek terhes megint.. nem akarok.

- Azért a biztonság kedvéért nem csinálsz egy tesztet? - vetette fel az ötletet. Vállaim csak megrándítottam.

- Van otthon? - nyúlt bele a fiókba.

- Igen. - mutattam a második fiókra. Kivette azt, majd felém nyújtotta a terhességi tesztet.

- Köszi. - mosolyogtam rá. Viszonozta gesztusom, majd kiment a fürdőből.

Néhány perc múlva erőt vettem magamon, majd megcsináltam a tesztet.

- Mutasd már ki, te béna. - sietettem a tesztet, ami még mindig csak várakoztatni tudott.

Ekkor Calum rontott be a szobába.

- Na, mi van?

- Még semmi, ez a szar nem dolgozik. - mutogattam a kezemben tartott tárgyra, ingerülten járkáltam fel s alá.

Ajkamba haraptam, mikor meghallottam a hangját.

- Lesz egy újabb Hood? - lépett hozzám Calum, mire én még mindig ajkamba harapva néztem barna szemeibe.

most ilyen rövid és ratyi lett, a következő nem lesz az ne aggódjatok;)


aching love • calum hoodWhere stories live. Discover now