10.

1.3K 76 3
                                    

Calum zihálva dől mellém. Szuszogása egyenletlen, szívverése annál inkább. Halványan mosolyogva húz két erős karjával maga felé. Szeméből kisimítok egy kósza hajszálat, majd elkuncogom magam. 

Hatalmas tenyerét derekam köré helyezi, ezzel biztonságot adva számomra. Fejét óvatosan nyakhajlatomba fúrja. Hátát simogatom.

- Nagyon jó voltál. - mormogja a nyakamba.

Válaszként félmosolyra húzom a számat. Magunkra borítom a takarót, miközben Calum feszes fenekét figyelem. 

- Ne nézd a fenekem. - csap sajátomra, majd kibújik nyakamból.

- Miért nem nézhetem? - vágom be a durcis fejet.

- Mert csak én nézhetem a tiéd, azért. - markol bele fenekembe, mire nekem egy jóleső sóhaj tör ki a számból.

- Ez nem ér. - fonom össze karjaimat mellkasom előtt.

Calum mosolyogva figyel engem, de nekem nem változik az arckifejezésem. Óvatosan közelit felém, miközben mélyen egymás szemébe nézünk. Csoda lesz, ha valaki nem most fog betörni az ajtón.

Szája gyengéden ajkaimra tapadt. Mosolyogva folytattam tovább ajkainak ízlelgetését. Nyelve bejutást kért, amit egy idő után meg is adtam neki. Nyelvünk újabban erotikus táncot járt.

- Hmm, csoda, hogy nem jött be valaki. - szólalt meg Calum, miután elhúzódott tőlem.

- Igazad van.

Az ajtón keresztül hangokat hallottunk, nevetgélés és egyéb más ilyen boldogságot kifejező hangot.

Végül Delia tört be az ajtón.

- Rejtsetek el. - kérte.

- Gyere ide a takaró alá. - vetette elő az ötletet Calum, mire megforgattam a szemem.

- Oké. - futott hozzánk, majd bemászott közénk. - Te meztelenek vagytok? - akadt ki.

- Szerinted? - nevettem a lányra, mire Michael tört be az ajtón.

- Hol van? - kérdezte egy kicsit dühösen.

Calum megrántotta vállait, annak érdekében, hogy nem tudja. 

- Kösz. - mondta, majd kiment. A kis naiv Michael.

- Én is kösz. - bújt elő a takaró alól a lány. - Friss levegő. - szagolt bele a levegőbe, majd egy kacsintás kíséretében kiment.

Mosolyogva nyúltam le a melltartómért, valamint fekete csipke alsóneműmért. Gyorsan felkaptam magamra az említett ruhadarabokat , majd Calum felé fordultam.

- Most miért öltöztél fel, cica? - biggyesztette le ajkait Calum.

Nem mondtam semmit, szimplán megrántottam vállaim, egy nem tudom képében. - Menjünk le.

Calum aprót bólintva állt fel. Formás fenekét figyeltem. Akaratom ellenére is be kellett, hogy harapjam ajkam.

Óvatosan felálltam, majd a szekrényemhez siettem. Kivettem egy combközépig érő fekete pulcsit, majd felkaptam magamra. Biztonság kedvéért, egy farmersortot is felhúztam.

Mire megfordultam Calum már felöltözködve várt engem az ajtónak dőlve. Fekete csőgatyája elengedhetetlen darab volt öltözékében. Egy fehér ujjatlan felső volt rajta, ami néhány helyen ki volt szaggatva. Kiemelte izmos karjait, amin a tetoválások sorakoztak. Be kell valljam szerencsés vagyok.

Ajkamat újabban be kellett harapnom. 

- Ennyire tetszek? - nézett rám egy csábos félmosoly és felhúzott szemöldök kíséretében. 

- Túlságosan is. - válaszolt helyettem, majd egy puszit nyomott homlokomra.

- Menjünk le.

Nem válaszolt. Megfogta kezem, majd kivezetett a szobámból egyenesen a nappaliig. Michael és Delia egymást kergették, pontosabban Michael kergette a lányt az egész házon keresztül. Ashton a telefonját nyomkodta. 

- Sziasztok. - köszöntem, mire mindenki oda kapta a fejét.

Delia elbújt a hátam mögött, mintha nem venné észre Michael, hogy ott van.

- Miért futkároztok, mint az ötévesek? - érdeklődtem.

- Megettem a palacsintáját.

- Meg vagy! - kapta el a lányt derekánál fogva, majd csikizni kezdte őt.

Egy sóhaj kíséretében ültem le Ashton mellé. - Hogy van Luke? 

- Jól. Haza vittem őt, de ezek egész úton a palacsintán veszekedtek. - forgatta meg szemeit a fiú.

- Van ilyen. - sóhajtottam. 

Már tízperce csak ülünk a kanapén és figyeljük a tévét. Nem megy semmi érdekes benne.

- Nem nézünk valami izgit? - vetette elő az ötletet Michael.

- Horror? - nézett ördögien Ashton.

- Tökély. - szólaltam meg, majd felfutottam a szobámba. Elővettem horror filmjeimet.

- Itt vannak. - dobtam le az kis asztalra a CD-ket.

- Szóval.. - kezdett keresgélni Michael.

- Calum, menj csinálj kukoricát. - utasítottam a fiút normális hangnembe. Egy sóhaj kíséretében elindult.

Michael és Ashton szúrós tekintettel vizslatták az előttük lévő filmeket. Nem tudtak megállapodni egynél. A Sikoly és Fűrész között nem tudtak választani.

- Legyen mindkettő. - mondta Delia. 

- Igazad van. - csillant fel szemeikben a remény.

Elsőnek a Sikolyt tették be. Igazából nem volt annyira félelmetes. Áh, nem. Csak szegény Calum már levegőt se kapott, úgy szorítottam. Delia az én derekamat ölelgette, néha fel is sikított. Ashton és Michael egymás nyakát szorongatták. Michael is néha kiadott lányos sikításokat.  

Mikor a legfélelmetesebb rész volt, mikor mindenki a gatyába kakilás szélén állt hirtelen elment az áram. Úgy látszik, itt Fűrész már nem lesz. 

aching love • calum hoodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin