Sose fogom felfogni, hogy az emberek miért mindenkiben csak a rosszat lássák meg. Soha nem találkoztam még olyan emberrel, aki nem mindjárt azzal kezdte volna, hogy valakin milyen ocsmány ruhadarab van vagy, hogy milyen a haja. Néha volt olyan, hogy úgy éreztem az emberek másba már a jót megse lássák. Sokszor gondolkoztam már el ezen. Bár, igaz, hogy már a rajongók eléggé sokszor láttak már minket kézen fogva, vagy éppen a babakocsival sétálni a közeli parkba. De azt hittem már elfogadták azt a tény, hogy együtt vagyunk.
Szomorú arccal léptem be az öltözőszobába, ahol a fiúk már ezerrel készültek a lassan kezdődő koncertre.
A babahordozót az egyik bőrfotelre raktam, amiben Calum békésen szuszogott. Leültem elé, majd apró arcát ujjbegyeimmel simogatni kezdtem. Megmosolyogtattam alvó arcát, amelyre oly édesen csúszott egy apró mosoly. Szemeit kinyitotta, majd kezeivel felém mutogatott. Értettem cseles célzását, kezeim közé vettem őt és kezembe az apró hat hónapos csöppséggel gyengéden felálltam. Ujjaimmal hátát kezdtem simogatni, s arcára egy cuppanós puszit nyomtam. Imádom amikor ilyen édesen reagál minden aranyos dologra, amit elkövetek vele.
Csípőmet jobbra, majd balra kezdtem ringatni. Próbáltam őt elaltatni, de még mindig csak a mosollyal az arcán tetette az alvást.
Két hatalmas tenyeret éreztem derekamon, akaratlanul is elmosolyodtam. Calum az orrát nyakamon vándoroltatta, néha apró csókokat hagyott az elhagyott területeken. Telt ajkát fülem mögé helyezte, tisztán hallottam egyenletes lélegzéseit. Végül a bal fülcimpámba harapott, majd nyelvével csikizni kezdte a fülem mögötti érzékeny területet. Kuncogni kezdtem aranyos gesztusán. Ajkamba harapva figyeltem a kicsi remélhetőleg nem álcázott alvásán.
Gyengéden visszatettem őt a babahordozóba, betakargattam alaposan alvó testét. Homlokára már a szokásossá vált puszit nyomtam, amit minden elalvásnál megkap tőlem.
Végül Calum felé fordultam. Elé léptem, ujjaimat összekulcsoltam tarkóján, majd egy futócsóknak szánt puszit nyomtam ajkaira. Próbáltam elválni tőle, de olyan erővel szorított magához, hogy akaratom ellenére se tudtam volna leválni telt és vágytól duzzadt ajkairól. Csókunkat egyre jobban elmélyitette, majd belemosolyogtam abba. Ohh, istenem.. Azok a tökéletes ajkai!
Végül elváltunk egymástól, de utoljára meg nyomott egy puszit ajkaimra. Keze lejjebb vándorolt, majd fenekemet kezdte markolászni tenyerével. Ajkamba harapva figyeltem gyönyörű barna szemeit, ahogy elönti azokat a vágy mocskos akarata.
- Tíz perc és kezdés! - üvöltött be egy férfi az öltözőszobába. Ijedtembe felugrottam, amit Calum boldogan megnevette. Vállába bokszoltam játékosan, mire magához rántott. Erősen szorított magához, de szinte annyira, hogy már nem kaptam levegőt.
- Gyengédebben, ha lehet.. - préseltem ki magamból, de nem eresztett szorításán. - Drágám.. - nyögtem ki.
- Jó.. Oké. - nevetett. Kezét csuklómra csúsztatta, majd kihúzott a szobából.
- Hé, és Calummal mi lesz? - felvont szemöldökkel meredtem rá, mire az ajtó előtt álló Davere nézett. Nyugodt szívvel fújtam ki a tüdőmbe felhalmozódott levegőt, majd elindultam szorosan Calum után a backstage-re. Gitárjaikat felkapták magukra, majd a visszaszámlálás következett. A rajongókkal együtt kezdtek visszaszámlálni. Idegesen számoltak vissza a még megmaradt időből. Mikor elérték az utolsó számot a visszaszámlálásból gitárjaikkal pengetni kezdték az ismerős akkordokat. A rajongótábor hatalmas sikolyokkal és üvöltésekkel fogadta a fiúkat, a hangulat beindult és vele együtt a koncert java is.
•••
A koncert már javában folyt, amikor feszültséget kezdtem érezni a levegőben. Be kell, hogy valljam még sohasem éreztem magam ennyire idegesnek. Delia - aki mellettem tombolt az épp most játszott számra - észrevette a folytonos idegességemet. Csuklómhoz nyúltam, majd erősen dörzsölni kezdtem azt. Homlokomon verejtéket éreztem, de tudtam, hogy nem csak ott izzadok elégge gyorsan.
- Hé, valami baj van? - tette kezét vállamra, majd biztatóan rám mosolygott.
- Úgy érzem baj van. Tudod, hogyha mindig rosszul indul a napom.. valami baj lesz. - néztem fel rá aggódva.
- Minden rendbe van, s minden rendbe is lesz. Ne gondolj rosszra. - nyugtatott, mire elmosolyodtam. Viszont szívem mélyén tudtam, hogy valami baj lesz. Pulzusom erősen szaporodott ereimbe, végül erőtt vettem magamon és nem próbáltam leleplezni nyugtalanságom. Szóltam barátnőmnek, majd egyedül elmentem az öltözőig.
Halk léptekkel közeledtem az öltözőszoba felé. Dave nem volt előtte, gondoltam a szobában tartózkodik. De csalódnom kellett. A szobába sem volt, de mit sem törődve ezzel azonnal kisfiamhoz léptem. Ijedten figyeltem a babahordozót.
Nem volt benne Calum. Nem feküdt benne. Nem szuszogott aranyosan. Nem álcázta alvását sem.
Könnyes szemmel vizslattam az üres babahordozót. Egy fehér papít lógott ki a takarója alól. Azonnal kezeim köze vettem azt, majd az alaposan összehajtogatott papírt kinyitottam.
,, Ezt csak Calumnak köszönheted.. Rxx"
YOU ARE READING
aching love • calum hood
Romancevoltál már olyan helyzetben, hogy elsőnek belé szeretsz? nem? gondoltam. mégis vannak ilyen helyzetek, és mikor megtörténik ez veled te is megérted. ebben a történetben két fiatal így fog egymásra találni. szerelmük mindennél erősebb, sok csalódást...