9.

1.3K 80 9
                                    

Az ebéd nagyon jól telt.

Calum nagymamája rettenetesen aranyos, mindig mosolyog és gyanítom, hogy még sok évig fog az élők sorában maradni.

A főztje is isteni volt. Elárulta nekem, hogy a spagetti Mali és Calum kedvence, ezért csinál mindig ilyet, ha eljönnek. 

Az ebéd után Calum és az apukája felszívódtak, Mali a pónikkal játszott, én pedig a nagyival beszélgettem. 

- Hívj nyugodtan Daisy néninek. - cseng még mindig fülembe hangja.

Sok-sok képet mutatott nekem magáról és még akkor elő férjéről. Elmesélte, hogy miben halt meg a férje, bár mondtam neki, hogy nem kell, ha nem szeretné, de erősködött.

Rákban hunyt el, két évére, mikor összeházasodtak. Mrs.Hood épp abban az évben született.

Már az autóban ülünk.

A kislány aranyosan elszundított mellettem és egyenletes szuszogása hallatán azon gondolkozom, mi lesz, ha majd nekünk is lesz babánk Calummal.

Úristen, Violet. Minek gondolkozol te ilyeneken?

Gondolkozásomból egy duda szó ébresztett fel.

A szemafornál állunk, zöld van, de nem indul a sor. Duda szó ezrei kavarodnak a levegőbe.

Végül megindul az igen csak hosszú sor.

Most veszem észre, hogy már a házunk előtt állunk.

- Mrs. Hood elrabolhatom a délutánra a fiát? - kérdezem angyali hangon. Általában ez mindig bejön.

- Persze, vidd csak. - legyint hátra, mire büszkén elmosolyodok.

- Akkor viszlát és köszönök mindent. - várom míg Calum kiszáll az autóból. Felém nyújtja kezét, tenyeremet tenyerébe teszem, ujjait pedig a saját ujjaimmal fonom össze.

A Hood család autója elhajt. 

Calum előtt állók. Ő mélyen a szemembe néz. Viszonozom gesztusát. Közeledik számhoz. Közben derekamra teszi kezét. Alaposan tapogat kezével. Ajkaink súrolják egymást, mikor...

- Héé, Cal! - Ashton és Michael ül az autóba, Michael az anyósülésen ül. Füttyent egyet.

- Mi van? - kérdezzük egyszerre.

- Öhm, bocsi, ha megzavartunk valamit, de Luke-ot ma akarják haza engedni és jó lenne elmenni érte. - mosolyog Michael miközben végig néz rajtam.

- Csini vagy. - szól nekem Ashton, mire Calum szúrós tekintettel figyeli barátait. Érzem, ahogy erősebben szorít. De aranyos.

- Akkor jöttök, vagy dugni fogtok? 

- Megyünk. - válaszolok Calum helyett. - Dugni. - jelentem ki, majd kiöltöm a nyelvem a fiúkra. Calum elneveti magát.

- Na, nekem való. - csókol meg.

A jelenetből már csak annyit láttam, hogy megforgassák szemüket, majd elhajtanak.

- Ezt komolyan mondtad? - néz rám Calum reménnyel teli szemekkel.

- Hmmm.. 

- Violet, nézz le. - követtem utasítását, mire megláttam a gatyájában lévő dudort.

- Hood, az utcán azért mégsem lehet. - kacsintottam rá.

Válaszát meg sem várva tapadtam rá ajkaira. Vadul falta ártatlan ajkaimat. Felkapott ölébe, majd az ajtó felé vitt. Kezemmel lenyomtam a kilincset, majd beléptünk a házba. Lábával becsapta az ajtót.

- Szeretlek. - búgtam a csókba.

- Szeretlek. 

A lépcső felé vette az irányt. Folyamatosan falta ajkaimat. Csókunknak az sem vetett véget, hogy Ethan figyel minket az ajtójából.

Nem törődtünk vele.

Calum a szobámba vitt, neki döntött az ajtónak.

- Szeretnéd? - nézett rám.

- Ja.. azt hiszem. 

- Voltál már férfival? 

- Nem. - mondtam halkan.

- Akkor gyengéd leszek veled, megígérem. - Tapasztotta be számat egy újabb csókkal.

Az ágyhoz cipelt.

Óvatosan rá tett.

Felém mászott.

Mélyen szemeimbe nézett, miközben én az övéit figyeltem.

- Gyönyörű vagy. - csúszott ki száján, mire elmosolyodtam.

Továbbá is figyelt.

- Biztos szeretnéd?

- Mindenképp. - vágtam rá.

Ajkaimnak esett.

Vadul csókolta az ajkaimat. Nyelve bejutást kért, amit egy kis habozás után meg is adtam neki.

Nyelvünk erotikus táncot jártak.

Életem legjobb csókja.

Nyakamat vette kezelésbe.

Apró csókokat lehelt a területre.

Érzékien járt szája a nyakamon.

Mikor megtalálta a legérzékenyebb részt a nyakamon, harapdálni kezdte. 

Biztos vagyok benne, ha ott marad a nyoma.

Ruhám cipzárjával bajlódott, míg én pólójától szabadítottam meg. Lekerült rólam a ruhadarab.

Elvált ajkaimtól. Gatyája övével bajlódott. Mikor végre kicsatolta azt is, eldobta.

Melltartóm pántjához nyúlt, óvatosan kikapcsolta azt. Nem vette le, csak rám nézett. Aprót bólintottam annak érdekében, hogy leveheti rólam.

- Szebb vagy, mint gondoltam volna. - nézett végig rajtam, miközben vette le alsógatyáját. Basszus ez belém fér?

- És a tiéd. - szabadított meg alsóneműmtől is.

Mellkasát erősen enyémnek nyomta. Szájával újabban ajkaimat falta.

Két kezével tartotta magát a vállam felett.

- Mehet? - nézett rám.

- Mehet.

Akkor kezdődjön a játék.

aching love • calum hoodNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ