6.

961 81 11
                                    

Mondatomra csak megforgatta szemeit, majd az egyik eldugott asztalhoz mentünk.

Illedelmesen kihúzta nekem a széket, majd elém ült.

Kezeit enyémre tette, majd halvány mosollyal kezdtem azt vizslatni.

A pincérnő néhány percen belül oda futott hozzánk, majd mikor felvette a rendelést vissza tipegett a pulthoz.

Számat kezdtem rágcsálni, bár már néhány perccel ezelőtt is idegesen dobogtattam lábammal.

- Mi bajod van? - kérdezte felvont szemöldökkel az előttem ülő.

- Ideges vagyok. - mosolyodtam el szánalmamba.

- Miért is?

- Csak félek, hogy anyukád nem fogja tudni megnyugtatni Calumot.. felül jön neki egy fogacskája, és nyűgös. Az elsőnél is a fél éjjelt át bőgte. - hajtottam le fejem.

Calum gyengéden elmosolyodott, majd kezét arcomra vezette, akaratom ellenére is szemébe néztem.

- Hidd el, anya ért a gyerekekhez. - legyintett kezével. - Meg ott van Mali is. - biccentett.

- Igazad lehet. - sóhajtottam fel.

- Nekem mindig igazam van. - dőlt hátra a széken, mire elnevettem magam.

- Aha. - néztem rá gúnyosan. - Tegnap este azt mondtad jó leszel.. - hajoltam közelebb hozzá. - Voltál már jobb is. - suttogtam szinte,. majd rá kacsintottam.

- Hé, most miért vagy szemét? - fonta össze karjait mellkasa előtt.

- Csak az igazat mondtam. - rántottam meg vállaim.

- Jól van, Violet. - tette kezeit az asztalra, majd egyenesen szemembe nézett. - Cseszegessük egymást. Meghíztál.

- Basszus, még jó. - nevettem fel, vagy inkább felhorkantottam. - És nem tetszik? Az este még gyönyörű voltam. - biggyesztettem le ajkaimat.

- Voltál, szívem, voltál. - ejtette ki ajkain ezeket a mondatokat, mikor kihozták a pizzát. Szám szélét megnyaltam, mikor megláttam a hatalmas ételt.

A pincérnő elsétált, kettesben hagyva minket Calummal.

- Versenyzünk? - kérdeztem.

- Nyerek. - forgatta meg szemeit.

- Gyakoroltam az evészetet a terhesség alatt.

- Nem túl jól. - mondta, majd elvett egy darab pizzát. - Az nyer aki többet eszik. - kacsintott rám.

- Benne vagyok.

Kezemmel azonnal a pizzámért nyúltam. Fokozatosan tömtem magamba a pizza darabokat. Ő eközben gusztustalanul falta egymás után szeleteket.

Miután körülbelül négy szeletet megettem, fáradtan dőltem hátra a széken.

- Nyertem. - bökte ki teli szájjal.

- Fele-fele arányban vagyunk. Egyikünk sem nyert, te hülye.

- De én négyet ettem.

- Én is. - forgattam meg szemeim, remélve, hogy leesik neki. - Összesen nyolc szelet pizza volt, tehát. - kacsintottam rá, mire számításaim szerint le esett neki a dolog.

- De te gyakorolhattál, nem ér. - durcizott be megint.

- Jól van, cica. Nyertél. - adtam be derekam.

- Az az! - kiáltott fel a levegőbe, majd szószos szájával egy hatalmas puszit nyomott arcomra.

A zsebkendővel próbáltam eltakarítani arcomról.

- Megyek fizetek. - állt fel, majd a pulthoz sétált. Kifizette, majd kezében egy doboz pizzával tért vissza hozzám.

- Megesszük a parton? - vetette fel az ötletet.

- Tőlem. - rántottam meg a vállam, majd felálltam. Kéz a kézben sétáltunk ki a pizzázóból.

A part felé vettünk az irányt. Halk léptekkel közeledtünk a tengerhez.

Néhány perc hosszas séta után már kint is voltunk.

Ugyan oda vitt, ahol csókolóztunk.

- Remélem rá jöttél, hol vagyunk. - ült a homokba, mire én szorosan mellé ültem.

- Persze, hogy tudom. - hajtottam vállára fejem, majd a naplementét kezdtem csodálni.

- Örülök neki. - karolt át, s egy puszit nyomott a fejem búbjára. Gesztusán halványan elmosolyodtam.

- Calum? - néztem fel rá.

- Igen?

- Tudom, hogy nem szereted, ha felhozom, de miért kellett elvetted tőlem azt az egy évet amit veled tölthettem volna? Legalább ott lehettem volna, mikor felépülsz.. - hajtottam le fejem, majd fejemet mellkasába fúrtam.

- Sokszor elmondtam, hogy megfutamodtam. Gyáva voltam, féltem mindentől. Aztán a baleset valami szinten jól jött ekkor. Vagyis még sem. Elvesztettem az egyik legjobb barátom.. - hajtotta le fejét. Megsajnáltam őt, majd egy puszit nyomtam szájára.

- Jól van, soha többé nem hozom fel ezt a témát. - mosolyodtam el. - Nekem is rosszul esik, és neked is. Nem szeretném, hogy ez miatt rosszabb legyen minden.

- Miért? Most is rossz? - kérdezte tőlem, teljes nyugodt hangnemben.

- Nem. Csak túl hamar jött nekem az anyaság. Én szerettem volna főiskolára menni.. aztán valami jó munkahelyet keresni. De elszalasztottam. 

- Nem szalasztottad el.. elmehetsz még főiskolára. Fiatal vagy.

- Érettségi is kell ahhoz nem? - nevettem fel.

- Biztos. - rántotta meg vállait. - Megesszük? - biccentett a pizza felé. Ajkaimat megnyalva bólintottam.

- Még szép. - nyúltam érte. Gyengéden kinyitottam a dobozt, mikor valamilyen szöveget kezdtem figyelni a doboz belsejében.

Szemeim megakadtak az ismerős íráson, és mikor kitisztultak előttem a betűk, szemebe könny telt és úgy néztem fel Calumra.

Hozzám jössz feleségül? - áll benne a dobozban, mire azonnal felpattanok.

- Ez komoly? - mutatok pizzára, mire ő is feláll és elém sétál.

Egyik térdére ereszkedik, gyengéden kezei közé veszi bal kezemet, majd fel néz rám.

- Tudom, hogy biztos, hogy nem így képzelted el a lánykérést, de most remélem megfelel.. mikor megláttalak a gimnáziumban azonnal meg fogott benned valami. Nem tudom mi. Sohasem hittem a szerelem első látásban dologban, de a véleményem akkor kamatostul megváltozott. Nem mertem hozzád szólna, végül Luke vett rá, hogy próbálkozzak be nálad. - hajtotta le fejét, majd elnevette magát.

Könnyeim patakostul folytak arcomon.

- Szóval csak neki köszönhetem, hogy most itt vagy. Violet én rettenetesen szeretlek, minden hibáddal együtt. Ugye hozzám jössz feleségül? - hangzott el a bűvös mondat, mire bólintottam egyet erőtlenül.

- Igen. 

•••••

fúúj, de nyálas lett skacok..:( ♥

aching love • calum hoodOnde histórias criam vida. Descubra agora