5.

1.5K 90 3
                                    

Az a csók. Nos, az egyik legjobb csókom volt, sőt a legjobb.

- Calum.. ezt.. nem.. szabadna.. csinálnunk. - nyögtem ki édes csókjai közben.

- De, igen is szabad. - mondta, majd a nyakamat vette kezelésbe.

Lehunytam a szemem, éreztem, hogy mosolyog. Mikor megtalálta nyakam legérzékenyebb pontját, elkezdte harapdálni. Minden egyes harapás után apró puszit hagyott maga után. Elkellet volna húzódnom és futnom amerre látok, de mégis itt maradtam. Mámorító és forró csókja hatása alatt voltam.. de végül mellkasánál fogva eltoltam magamtól.

- Most miért csinálod ezt? - kérdezte tőlem. - Én is bejövök neked, te is be jössz nekem akkor itt mi a probléma? - dühöt láttam szemében.

- Mi a probléma? - néztem rá. - Nem akarom, hogy újabban összetörjék a szívem.. és egyébként is sokkal jobb lányt érdemelsz, mint én.

Calum furcsa arckifejezéssel nézett rám, erre csak megforgattam a szemem. Végül felállt és megölelt. Beszívtam férfias illatát.. mellkasának döntöttem fejem, és hallgattam egyenletes szívdobogását. Egyre erősebben kezdett szorítani karjai közt.

- Calum, megfulladok. - préseltem ki magamból a szavakat, mire enyhített szorításán. Kibontakoztam az ölelésből.

- Soha nem törném össze a szíved. Ahhoz túlságosan fontos lettél nekem.. - nyögte ki a szavakat, majd tarkójára helyezte izmos kezét.

Pír öntötte el az arcomat. Próbáltam nem észrevetetni vele, de nehéz volt. Egész végig engem nézett..

- És aranyos vagy, mikor elpirulsz. - vette kezei közé arcom, majd egy apró puszit nyomott a homlokomra.

- Azt hiszem jobb, ha indulok. - kapkodtam össze cuccaimat.

- Haza kísérhetlek? - válaszként egy aprót bólintottam, mire szemeiben felcsillant a remény.

Miután mindent összepakoltunk elindultunk haza felé. Az úton nem beszéltünk sokat, sőt, kimondottan kevésszer szóltunk egymáshoz. Calum általában próbált megnevettetni, amin néha el is kuncogtam magam. Mikor a házunk elé értünk elé fordultam.

- Calum, nem szeretnél feljönni filmezni? - kérdeztem tőle, mire ő csak bólintott egy nagyot. - Akkor gyere. - mosolyogtam, majd megfogtam a csuklóját és a házba kezdtem húzni.

- A szüleim nincsenek otthon, a bátyám pedig nem fontos. - húztam újabban mosolyra a szám.

- Tehát miénk az egész ház? - nézett rám kaján mosollyal, mire játékosan vállba bokszoltam. Felmentünk a szobámba.

- Nos, mit szeretnél nézni? - kérdeztem tőle.

- Horrort. - arcán ördögi mosoly volt.

- Tökély. Imádom a horrort. - elindultam a horror filmjeimért. A CD-ket néztük, és próbáltuk kiválasztani a megfelelő filmet. Calum végül a Sikolyt választotta.

- Megyek, csinálok pattogatott kukit. - őrjöngött Calum, majd lefutott a konyhába.

- A legalsó polcon vannak. - kiabáltam le.

- Oké. - halottam válaszát, majd azt is, ahogyan beindítja a mikrót.

Néhány perc után minden meg volt. Befeküdtem az ágyba, majd néztem, ahogyan a fiú berakja a CD-t a lejátszóba. Be kell valljam igazán formás feneke van..

- Kész. - hagyta el száját egy jóleső sóhaj, majd mellém ült. A pattogatott kukoricát egymás közé tettük, magunkra borítottuk a takarót. Szorosan egymás mellett voltunk, Calum próbált még jobban közeledni, de nem mert. Láttam rajta. Így rajtam volt a sor. Apró mosollyal bújtam mellé, fejemet vállára tettem. Ő ösztönösen cselekedett, így átkarolt a vállamon.

Majd elkezdődött a film...

A legijesztőbb részeknél erősen megszorítottam a fiút, aki csak egy apró kuncogással próbálta fedni a félelmét. Láttam rajta, hogy ő is fél, de mégis próbálja mutatni nekem, az erős és rettenthetetlen férfit. Igazán tetszett. Ha nem volt ijesztő rész, akkor mindig megpusziltam az arcát, hogy tűrte mikor szorongatni kezdtem. Néha el is pirult..

Miután mindezek megtörténtek, a filmnek is vége lett. Calum elvállalta, hogy amíg én tusolok összerakodik. Elsőnek ellenkezdtem, de végül megadtam magam, mivel semmi pénzért nem akart volna lemondani a cselekvésről. Végül is, ki ne szeretné, ha kijön a fürdőből és egy formás fenékkel találja szembe magát?

Bementem a fürdőbe, gyorsan lekapkodtam magamról a ruhákat, majd a vízsugár alá álltam. Eközben jutott eszembe, hogy a pizsimet nem hoztam be. Magam köré csavartam a törölközét, majd apró mosollyal indultam ki a fürdőből. Az ágyamon Calumot láttam egy szál alsógatyában. Minek is van rajta?

- Bocsi, csak kint hagytam a pizsamámat. - mosolyogtam rá, majd levettem a legfelső polcról a ruhadarabokat. Éreztem magamon a fiú tekintetét.

Visszamentem a fürdőbe, majd felöltöztem. Ezek után még megmostam az arcom, valamint a fogam.

Mikor visszamentem, Calum aranyos szuszogó arcával aludt az ágyon. Szerencsére, volt még annyi hely, hogy én is elférjek mellette. Lekapcsoltam a villanyt, majd bemásztam az ágyba. Az arcát figyeltem. Rettenetesen aranyos volt. Egy apró puszit nyomtam a homlokára, mire elmosolyodott. Hatalmas tenyereit derekamra vezette, és közelebb húzott magához. Kézét levezette a fenekemhez, majd belemarkolt, mire belőlem egy jóleső sóhaj tört fel. Fejét mellkasomra hajtotta, és pedig elkezdtem hajával játszani. Végül elsötétült minden.

aching love • calum hoodNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ