DELİLLER

875 23 0
                                    


Duyduklarının etkisiyle bir an şaşkınlık yaşayan Komiser Serkan, daha sonra toparlanarak ;

-" Amirim, anlayamadım nasıl olur ? Bana onların Adana'ya sevk edildiği söylendi.''

-'' Merak etme bende şimdi öğrendim. Sanırım onları takip eden birileri var ve kızın daha iyi bir tedaviye ihtiyacı olduğu için buraya İstanbul'a gönderilmesine karar verilmiş.

Peki sen peşindekiler veya katillerle ilgili bir bilgi bulabildin mi?''

-'' Aslında parmak izlerinden ve baba ile beraber kızını her yerde arayıp soruşturanlardan iki kişi olduklarını öğrendik. İkisi de Suriye'li.

Bunlardan birisini parmak izlerinden tesbit ettik. Adı Farouk Haddad, eski bir kaçakçı fakat her ne hal ise bir defa hariç soruşturulduğu tüm suçlamalardan düşürülmüş.

Diğerinin ise bizde hiçbir kaydı yok , muhtemelen de yurda kaçak yollardan giriş yapmıştır diye düşünüyorum.

Şimdi sıra sizde amirim. Baba ve kızın hikayesi nedir?''

-'' Birazdan Emniyet'e geçeceğim seninle oradan konuşuruz. Senden ricam elindeki dosyanın tüm ayrıntılarını içerecek şekilde  bana gönderebilirmisin? Elimizdeki bilgileri seninle paylaşır ve gerekirse dosyaları birleştiririz.''

-'' Anlaşıldı amirim, aramanızı bekliyorum.''

-'' Peki Serkan görüşürüz. Teşekkür ederim.'' diyerek telefonu kapatmıştı Başkomiser Serdar.

Yüzü endişeli bir şekilde Dr. Işık ve Dr. Ali'ye dönen Serdar;

-'' Sanırım durum düşündüğümden de ciddi. Misafirlerinizin peşinde iki kişi var ve iyi niyetli olduklarını zannetmiyorum.''

Kucağındaki kızını boş olan bir koltuğa oturturken Necm'in masanın üzerindeki gazetenin açık olan sayfaya dikkatlice baktığını gören Serdar;

-'' Onları hatırladın mı Necm ? ''

Masaya daha da yakınlaşıp gazetedeki resimlere şaşkın bir şekilde bakarak;

- '' Tabi ki tanıdım, bu adam Reyhanlı'da bize kalmamız için yardım etmişti. " parmağını gazetedeki yaşlı, esmer ve bıyıklı olan adama doğru uzatarak söylemişti.

-"Diğeri de doktor , kızım ilk rahatsızlandığında tedavi için onun yanına hastahaneye gitmiştik. Fakat anlayamadığım kim ne için onları öldürür?''

-'' Onları öldürenler sizi arıyor Necm, seni ve kızını.'' diye cevaplamıştı Serdar.

Necm ilk defa bu denli korkmuştu ve neler olabileceğini bilemiyordu. Hiç tanımadığı bir yerde, ilk defa gördüğü insanlara bakarak ,onlara güvenmek zorunda olduğunu düşünüyordu.

Olanları hiç tepki vermeden izleyen Dr. Ali, Dr. Işık ve Serdar'a dönerek;

-'' Peki bundan sonra ne olacak, ne yapacağız? Bir fikriniz var mı?''

Oturduğu yerden kalkan Dr. Işık, yaptığı yolculuğunda etkisiyle yorgun yorgun göz kapaklarını bir açıp bir kapayarak uyanan Süreyya'nın yanına giderek;

-" Öncelikle bu küçük hanımı odasına bir yerleştirelim, ondan sonra ne yapacağımıza karar veririz."

Küçük kızın elinden tutarak Necm ile beraber koridorun sonundaki Süreyya için hazırlanmış odaya doğru yürüdüler.

Odada onları bekleyen Canan hemşire'ye, yapılması gereken uygulamalar hakkında bilgi verdikten sonra onları orada bırakarak diğerlerine katılmak üzere odasına döndü.

ÖLÜM YOLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin