YR-9

646 29 1
                                    

Multimedia-Rüya'nın Ofisi

-Yalın'dan-

Akşam olmuştu ve ben evde yalnızdım. Her zamanki gibi.Koltuğa oturup neler yapabileceğimi düşünmeye başladım.Bugün çok bunalmıştım.Bütün can sıkıcı olayları kafamdan atmak istiyordum. Evet yazmak beni iyi hissettiriyor olabilirdi.Ama her moralim bozulduğunda yazamazdım.Ve şu anda yazmayacaktım.Çünkü içimden gelmiyordu.Biraz bilgisayarda vakit geçirebilirdim ama bilgisayarla pek aram yoktu.Sevmezdim.Yani televizyona kalmıştım.

Sehpadan kumandayı aldıktan sonra televizyonu açtım ve kanalları gezmeye başladım.Nerdeyse her kanalda haber vardı. Onları hızla geçerken bir haberin başlığındaki 2 kelime dikkatimi çekti.RÜYA ÇETİN.Birden haberler ilgimi çekmeye başlamıştı.Bu yüzden kanalı değiştirmeyip haberi seyretmeye başladım.Başlıkta

Rüya Çetin,kucağında bir bebekle taksiye bindi ve bindiği taksi kaza yaptı.'

Ben yazıyı okuduktan hemen sonra spiker konuşmaya başladı.

''ÇetinKaya şirketinin ortaklarından biri olan Serkan Çetin'in kızı Rüya Çetin,en son şirkete girerken görüntülenmişti.Hızla ordan çıktığında ona birkaç soru sorduk tabi.Verdiği cevaplar ise şunlardı

'Şirket çöküyor ve ortağımız Selim Bey'de ortaklığı bitirdi.Hadi şimdi defolun!'

Rüya Çetin,bize biraz çıkıştıktan sonra bir taksiye atladı.Taksi şoförü hızla arabayı sürerken önünde duran arabayı görmeden aynı hızla sürmeye devam etti ve sonuç:o tüyler ürpertici kaza oldu.İşte görüntüler...''

Duyduklarım karşısında şok olmuştum.Ve haberin devamını heyecanla beklemeye başladım.İçimden o şoföre küfrederek televizyonun sesini biraz açtım.Spiker konuşmayad devam ediyordu.

''Şirketin çöküş haberi ise reklamlardan sonra ayrıntılı bir şekilde ekranlarda olacak.Bizden ayrılmayın.''

Şimdi bir de reklamları bekleyecektim.Ama ben sabırsızdım ve reklamlarda diğer kanalları gezmeden duramazdım.Kumandayı elime aldım ve başka bir kanala baktım.Bu kanalda şirketin çöküş haberi vardı.Benim de öğrenmek istediğim buydu.Televizyonun sesini biraz daha açtıktan sonra spikerin konuşmasını dinlemeye başladım.

''Serkan Bey,şirketiniz bu noktaya nasıl geldi?''

''Ürettiğimiz ürünler kaliteli,fakat bunları piyasaya süremiyoruz. Bir sorun var.Ürünleri satışa zar zor getirdiğimizde ise ürünlerin alım sayısı Türkiye üzerinden ancak %45 rakamına ulaşıyor.''

''Ortağınız Selim Kaya şirketin çöküşünü önceden biliyormuş ve çöken bir şirketi yürütmek istemediğini belirtti.Bundan dolayı ortaklığı bitirip şirketi sizin üzerinize devrettiği söyleniyor.Bu doğru mu?''

''Evet,doğru.Şirket çöktüğünden beri bütün yükü benim üzerime devretti ve kendisi gitti.Ama ben en başından anlamalıydım onunla ortak olunmayacağını.''

''Peki şirket satışlarının yeniden aktif hale gelmesi için planlarınız var mı?''

''Şu an onu düşünecek vaktim yok ama gelecek zamanlarda şirketi yeniden eski haline getirebileceğimi düşünüyorum.Atalarımızın dediği gibi,bir kapı kapanır,diğeri açılır.''

''Röpörtaj için teşekkürler Serkan Bey.''

Bu haberler doğruysa Rüya cidden zor zamanlar geçiriyor demekti.Tam şirketin çöküşe geçtiğini öğrenmiş ve ardından kaza yapmıştı.Cidden bunlar üstesinden kolay gelinecek şeyler değildi. Bense Rüya'yı bir kez bile anlamaya çalışmamıştım.Şu an kendimi pislik gibi hissediyordum.

Yalın'ın Rüya'sı #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin