''Saçmalama!''diye bağırdım.Eyvah!Şimdi bütün gözler benim üzerimde.Ece öğretmeninde dahil.
''Ne oluyo orda kızlar?Ne yapıyorsunuz siz!Rüya sınıfa alıştın galiba!Bağırmalar falan.Sana okulda sınıfın düzenini bozmanın yasak olduğunu kimse söylemedi mi?'' Utancımdan kıpkırmızı olmuştum.Herkes benle alay eder gibi bana bakıyordu.
''Özür dilerim hocam.Bir daha yapmam.'' Herkes bir kahkaha kopardı.Tabii ki Yalın ve Öykü hariç.Çok utanıyordum.Bir an önce zilin çalmasını bekliyordum ve öğretmen son dakika golünü attı.
''Teneffüste yanıma gel.'' Bu da nereden çıkmıştı şimdi?Zil çalsın mı çalmasın mı karar veremedim.Tabii bu işler benim karar vermemle işlemiyor.Keşke öyle olsa.Daha şimdiden eski okulumu özlemiştim.
Sonunda zil çaldı.
''Bahçeye çıkalım mı?'' dedi Öykü bende başka seçeneğim olmadığından
''Olur.'' dedim.Ve bahçeye çıktık.Öykü iyi de bazı kötü huyları var galiba.Taktı mı gerçekten takıyo.Ve yine konuşmayı Öykü başlattı.
''Ya anlat bana lütfen.Kimseye anlatmam.Çok güzel sırdaşımdır ben.Bana güvenebilirsin,lütfen.''
''Ya yeter!Ben eski yaşanmışlıkları bir daha hatırlamak istemiyorum!'' dedim gözlerimden yaşlar süzülürken.
''Bu kadar mı kötüydü?Bu arada hiçbir şeyi belli etmeden duramıyorsun.Eski yaşanmışlıklar dediğine göre eskiden birlikteydiniz.''
''Evet.Birlikteydik tamam mı?Birlikteydik.Bunu ne zaman tiki arkadaşlarına söyleyeceksin.Bilelim de hazırlıklı olalım!''
''Hayır ben onlardan değilim.Hiç kimseye söylemeyeceğim.''dedi.Ve zil çaldı.Sınıfa gittik.Sınıfa geldiğimde herkes başka bir yerlerdeydi.
-Yalın'dan-
''Yalın,Şu Rüya denen kızı tanıyor musun sen?''
''Bunu da nereden çıkardın?''
''Hani sınıfa birlikte geldiniz ya.''
''He doğru.Ama tanımıyorum.Sadece spor salonunda kitaplarım ayağına düştü.Şişti.Revire falan gittik.Ordan da birlikte sınıfa geldik işte.Uzatılacak bir şey yok.''
''İyi de Yalın,sabahtan beri onu izliyosun.'' Cevap vermedim.Kısa bir sessizlikten sonra bu sessizliği Can bozdu.
''Oğlum,hala onu izliyorsun.''
''Yoo izlemiyorum.Onu izlemiyorum.B-benim g-gözüm oraya t-takıldı y-yaa.''
''He he.Git başkasına yedir.''
''Ne?''
''Öğretmen geldi diyorum.''
''Hee.Kalksana lan.Duvar kenarına ben oturacağım.''
''İyi hadi geç.''
-Rüya'dan-
Domates gibiydim.Herkes bana bakıp bakıp gülüyordu.Hep şu arka sıradaki çocuğun yüzünden.Nereden biliyor hiç kimse bilmezken.Hadi biliyor neden herkesin içinde söylüyor?Bu çocuğun benimle ne alıp veremediği var.Anlamadım?
''Rüya ne düşünüyorsun öyle?''
''Ya Öykü'cüm şöyle kulağımın dibinde bağırmasan ne olacak ki?''
''Özür dilerim ama sende hemen kızıyorsun yaa.'' dedi.Çok tatlıydı amaaa.
''Off.Tamam.Ben başka bir şeye kızıyordum da maalesef sana patlayıverdim.Hadi sessiz ol.Öğretmen geldi.''
Öğretmenin geldiğini kimse fark etmemişti. Fark edenler de ayağa kalktı. Öğretmen bağırınca herkes öğretmenin geldiğini fark etti ve ayağa kalktı. Ders edebiyattı. Çok sıkıcı geçti. Matematik dersi hiç geçmiyor. Ama edebiyatta çok sıkıcı.
Arka sıralardan yine bir ses geldi.Bu o beni rezil eden çocuğun sesiydi.Çok merak ettim.Arkamı dönüp baktım.Bakmaz olaydım.Bu Deniz'di.Deniz'in okulda ne işi var o okulunu bitirmemiş miydi?Nasıl kayıt oldu okula.Tabi biraz para verince iş bitiyor hemen susuluyordu unutmuşum.
Yalın yanıma geldi ve
''Rüya,birlikte gidelim mi?Seninle bir şeyler konuşmam lazım.''
''Ama ben başkasıyla gideceğim.''
''Ama Mert'le ilgili.''
''Peki.''
''Hadi çabuk ol bir an önce gidelim.''
''Ne acelen var.Birazcık beklesen ölür müsün?Ayrıca bana emir verir gibi konuşma!''
''Allah Allah ya.Bir ayrıldık diye hemen kızıyorsun böyle şeylere ama eskiden kızmazdın!''
''Ya bak kalabalık yerde böyle bağırma bana!Ayrıca 'ayrıldık' 'eskiden' gibi kelimeleri kullanma yoksa herkes anlayacak!Hazırım ben hadi gidelim!''dememle sustu.Okul bahçesinden de çıkmamızla sorular sormaya başladı Yalın.
''Mert'le neden sevgili oldun?''
''Bu seni ilgilendirmez.Ayrıca bunun için mi okuldan seninle birlikte çıktım. Başkasıyla da çıkabilirdim!''
''Ya yeter Rüya!Yeter!Hiç bir şeye bir anlam veremiyorum.Her şeyi nasıl bu kadar kolay unutabiliyorsun!''dedi gözlerinden yaşlar süzülürken.
''Peki Yalın.Ama bunun cevabını kendin de verebilirsin.Sana bir soru soracağım olacak bitecek.Almira'yla neden sevgili olmak istedin?Bu sorunun cevabını ver.Ve artık bana duygu sömürüsü yapma!'' dedim.Galiba son cümle biraz ağırdı.Ve o cümleyi üzerine basa basa üstelik bağırarak söylemiştim.Ve bu lafın üzerine gerçekten ağır bir karşılık aldım.
''Ben bir şeylerin gerçekten düzelebileceğine inanmıştım.En azından umudum vardı.Ben seninle ayrıldığımız günden beri o umuda tutunuyordum.Ama sen benim tek yaşama varlığımı 'umudumu'da aldın elimden.Sırada ne var alınacak.Mert?Pardon zaten onu da almıştın.Yoksa Azra mı?'' dedi ve bana bunları söylerken yere düşürdüğü çantasını alıp hızla gitti.'Ben bir şeylerin düzelebileceğine inanıyordum.' cümlesi hala kulağımda yankılanıyordu.En sonunda ben de ağlamaya başladım.Ve koşa koşa peşinden gittim.Koşarken yaptığım tek şey 'Yalın' diye bağırmaktı.Çantam düşüyordu.Ama ben birde onu toplamak için beklemek istemediğim için elime aldım ve sımsıkı tuttum.Sonunda bir yerde durdu ve yolun ortasına oturdu.Hala ağlıyordu.Gerçi ben de hala ağlıyordum ama olsun şu an konu Yalın'dı.Yanına gittim kolundan tutup kenara çektim.Ve konuşmaya başladık.
Acaba Rüya'yla Yalın barışacak mı?Yoksa yine mi kavga edecek?Bence yeni bölüm çok bomba olacak *-*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalın'ın Rüya'sı #Wattys2016
Fiksi RemajaRüya'nın babasının şirketi hiç beklenmedik bi anda çöküşe geçer. Bu sırada Rüya'nın başına moral bozucu olaylar üst üste gelir. Ve o kötü kız,yolda gördüğü bi çocuğa aşık olur. Bir ilişkiye girdiklerinde Rüya yavaş yavaş değişir. İçinde tuttuğu her...