Multimedia - Begüm ve Ava
Başlamadan önce bir duyuru yapmalıyım. Hikaye yakında final olacak. Ve 2. kitaba geçeceğiz.
Annem bağlıydı ve ben hemen çözdüm. Sonra bir hastaneye gittik. Doktor muayene ettikten sonra bazı yerlere pansuman yaptı ve annemin durumunun iyi olduğunu söyledi.
'' Eyvah, Hayal evde tek kaldı!'' diye bir çığlık attı annem. Bir taksiye binip hemen eve gittik. Hayal uyuyordu. Annem içeri geçip oturdu. Ben de mutfağa geçip anneme bir şeyler hazırlamaya başladım. O sırada Yalın aradı.
'' Hep orada mı kalacaksınız?'' dedi. Ne diyecektim şimdi ben? Annem bilmiyorum, demişti. Ben de annemsiz gitmezdim.
''Bilmiyorum,'' diye cevap verdim ona.
''Ne demek bilmiyorum? Geliyor musunuz gelmiyor musunuz?''
''Bundan sana ne? Biz en son seninle tartıştık hatırlıyorsan.''
''Eski şeyleri karıştırma Rüya!''
''Eski derken? Bu 4 gün önce oldu.''
''Bir daha kavga etmeyelim lütfen! Annen nasıl? Kaçırılmış mı bir şeyler olmuş.''
''Sana ne dedim ya!'' diyerek telefonu suratına kapattım. Sesleri duyan annem mutfağa geldi.
''Ne oldu Rüya? Kiminle konuşuyorsun ve niye bağırıyorsun?''
''Boş ver,'' diyerek geçiştirdim. Annem üsteledi.
''Önemli bir şey miydi?''
''Hayır anne. Sen bana bir şey mi söyleyeceksin?''
''Aslında, evet. Seninle konuşmamız gereken bir şey var.''
''Dinliyorum,'' dedim şüpheyle.
''Şimdi böyle ayak üstü konuşulacak şeyler değil. Sen 2 çay hazırla, sonra da oturma odasına gel.''
''Peki,'' deyip çayları hazırlamaya koyuldum. İyice kuşkulanmıştım.
Çayları hazırladıktan sonra, annemin oturduğu koltuğun önüne bir sehpa koydum ve çayları getirdim.
''Rüya, bu konuşma çok fazla uzasın istemiyorum. O yüzden direk konuya geçeceğim.''
Annem yutkundu. Sanki söyleyeceği şeyi söylemeye korkuyor gibiydi.
''Rüya, ben...''
''Sen?''
''Ben... Senden bir şey yapmanı istiyorum.''
''Ne yapmamı istiyorsun?''
''Hayatımdan çıkmanı.''
''NE?! Anne ne diyorsun sen?''
''Beni duydun! Senin yüzünden hayatım berbat oldu! Bunu daha fazla yapmana izin vermeyeceğim.''
Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı bile. Hıçkırıklar arasında konuştum.
''Anne, ben sana ne yaptım ki?''
''Bana anne deme! Baban bir çocuk istemiyordu. Ama sen doğdun, ve baban beni bıraktı.''
''Ama, hani benim annem aslında Derya teyzeydi ve sen para karşılığında annem olmuştun?''
''O bir yalandı! Sen doğdun, ve baban bir çocuk istemediği için beni bıraktı. Hepsi senin yüzünden!''
Artık sinirlenmeye başlamıştım.
''Ne diyorsun sen! Madem istemiyordun, doğurmasaydın o zaman! Ve biliyor musun, sen istesen de istemesen de hayatından defolup gideceğim.''
Çantamı alıp giderken söyleniyordum.
''Ben de anneme bir şey oldu diye endişeleniyorum, üzülüyorum. İşkence çekmesin diye babamı polise yakalatıyorum, kadının söylediği şeye bakar mısın?''
Nerede kalacağımı bilmiyordum.
***
''Ya resmen beni hayatından çıkarmak istediğini söyledi! Begüm inanabiliyor musun? Öz annem!''
Halamların evindeydim ve bu sözler ağzımdan çıkarken ağlıyordum.
O sırada içeriye kızıl saçlı, çok güzel bir kız girdi.
''Begüm, bu kim?'' diye sordum.
''Tanıştırayım: Rüya, bu benim Almanya'dan gelen kuzenim Ava. Ava, bu da birlikte büyüdüğümüz, her şeyimi anlattığım, sana sürekli bahsettiğim biricik kuzenim Rüya.''
Ava konuştu.
''Wohlan.''
Begüm'e sessizce sordum;
''Türkçe biliyor mu? Bizi anlıyor mu?''
Ava kahkahayı bastı.
''Neden gülüyor şimdi,'' diye fısıldadım.
Ava kahkahalar arasında konuşmaya başladı.
''Çünkü- Tabi ki Türkçe biliyorum! Türkçe bilmesem neden buraya geleyim zaten?''
Gülmeye devam etti. Tuttum ben bu kızı.
Üçümüz gülmeye başladık.
''Ava, pijamalarını giyip gelsene.''
''Tamam.''
Ava giyinip gelince yatağın üstünde zıplayarak bağırdım.
''Harika bir fikrim var! Neden pijama partisi yapmıyoruz?''
Böylece Suicide Squad'ı, patlamış mısır eşliğinde seyrettik, yastık savaşı ve biraz da dedikodu ve espri yaptık, son olarak da ben bombayı patlattım. Buraya gelme sebebimi açıklayacaktım.
''Cidden, sen neden buraya geldin?''
Soruyu soran Begüm'dü.
''Çünkü, annem beni evden kovdu.''
''Yuh!''
''Ava'ya katılıyorum. Cidden yuh!''
''Tamam ya boş verin. Böyle daha iyi oldu. Annem beni evden kovmasa, nasıl sizinle birlikte bu kadar eğlenirdim? Neyse şimdi uyuyalım bence.''
***
İlginç bir mesajla uyandım.
Gönderen: Annem
Rüya hemen hastaneye gel acil!!
2. kitapta Begüm ve Ava karakterlerinin olmasını istiyor musunuz? 2. kitap çıkınca okuyacak mısınız? Lütfen yorum yapın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalın'ın Rüya'sı #Wattys2016
Teen FictionRüya'nın babasının şirketi hiç beklenmedik bi anda çöküşe geçer. Bu sırada Rüya'nın başına moral bozucu olaylar üst üste gelir. Ve o kötü kız,yolda gördüğü bi çocuğa aşık olur. Bir ilişkiye girdiklerinde Rüya yavaş yavaş değişir. İçinde tuttuğu her...