Multimedia-Yalın ve Rüya'nın yarışmada giyindikleri
Hemen kendimi toparladım.Ve Yalın'ın sorusuna
''Evet.''cevabını verdim.Sonra ona bir soru yönelttim.
''Ben eve gidebilir miyim artık?Annem kızmasın.''dedim.Aslında annem kızmazdı.Sadece utandığım için öyle demiştim.
''Tamam.Gidince ara.'' cevabını aldığımda çantamı topladım ve kapıya doğru yöneldim.''Görüşürüz.'' dediğinde''Görüşürüz.''dedim ve evden çıktım.Eve nasıl gidecektim ki?Bir daha hayatta taksiye binmezdim!Yine kalmıştım Yalın'a.Tekrar Yalın'ın evine yönelip zile bastım.Kapı açıldığında ''Beni eve götürür müsün?'' diye sordum Yalın'a.
''Tamam.Burda bekle prenses.'' dedi ve eve girdi.Bu aralar bana hep 'prenses' diyordu.Bu hoşuma gidiyordu ama nedenini merak ediyordum.Belki de lüks bir hayatım olduğundan öyle diyor olabilirdi.Ama hayatımın lüks dönemleri bitiyordu.Şirket çöküyordu ve babam yanımızda yoktu.Şirketi toparlamakta annemle bana kalmıştı.Diğer çalışanlarda vardı tabi ama genelde işleri biz yürütüyorduk.Bir yardımcı hiç fena olmazdı.Mesela bir asistan bulabilirdim kendime.Evet bu iyi bir fikirdi.Bir asistanla şirketi daha kolay kurtarabilirdik.Ama kim çöken bir şirkette çalışmak isterdi ki?
''Gelmeyi düşünüyor musun Rüya?''
Yalın'ın sesiyle kendime geldim ve motosiklete bindim.Kaskımı taktığımda Yalın son sürat sürmeye başladı.Çok korkuyordum ve midem bulanmaya başlamıştı.
''Yalın biraz yavaş sürer misin?'' dedim sessizce.
''Korktuğunu unutmuşum.Özür dilerim.'' Yalın bunları söyledikten sonra biraz yavşaladı.Şimdi korkmuyordum ama hala midem bulanıyordu.Nihayet eve geldiğimizde yüzüme zoraki bir gülümseme yerleştirdim ve Yalın'a
''Görüşürüz.'' dedim.O da
''Görüşürüz.'' dedikten sonra eve girdim.Hala midem bulanıyordu.
Mutfağa girdim ve bir poşet aldıktan sonra odama çıktım.Camları açıp odayı biraz havalanmaya bıraktım ve balkona geçtim.Temiz hava iyi gelebilirdi.Öyle de olmuştu.Birkaç dakika sonra mide bulantım geçmişti.Ama her an kabarabilirdi.O yüzden tedbirli davranıp poşeti yanımda tuttum.
Dolabın kapaklarını açıp pijamalarımı çıkardım ve giydim.Yatağa yattıktan sonra çantamdan telefonumu çıkarıp Yalın'a mesaj attım.
Gönderilen:Yalın
Nasılsın?
Gönderen:Yalın
İyi.Sen?
Gönderilen:Yalın
Bende iyiyim ama seninle bi şey konuşmam gerek.Mesajla olmaz seni arayacağım.
Bunu da yazıp gönderdikten sonra Yalın'ı aradım.Telefonu açtığında konuşmaya başladım.
''Yalın biliyorsun bizim şirket çöküyor ve annemle ben bununla baş edemiyoruz.Benim bir asistana ihtiyacım var.Birilerini bulabilir misin?''
''Buldum bile.'' Şaşırmıştım.Saniyeler içinde nasıl birini bulabilirdi ki?Şaşkınlıkla
''Kimmiş peki o?'' diye sordum Yalın'a.Yalın yine beni şaşırtarak
''Ben.'' diye cevap verdi.Şimdi şaşırmamış,sevinmiştim.
''Harika!Yarın başlarsın o zaman.Maaşını sonra konuşuruz oldu mu?Hadi bay.'' dedikten sonra telefonu kapayıp yatağımın yanındaki komidine koydum.Ayağa kalktım ve mutfağa yöneldim.Kendime bir kase turşu aldıktan sonra Hayal'in sütünü de ısıtıp içine bal döktüm ve karıştırdım.Her şey hazırdı.Turşu kasemi ve Hayal'in sütünü alıp oturma odasına geçtim.Hayal'in sütünü içirmesi için anneme verdikten sonra kumandayı alıp kanalları gezmeye başladım.Birkaç dakika içinde güzel bir film buldum ve turşularımı mideme indirerek filmi izlemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalın'ın Rüya'sı #Wattys2016
Dla nastolatkówRüya'nın babasının şirketi hiç beklenmedik bi anda çöküşe geçer. Bu sırada Rüya'nın başına moral bozucu olaylar üst üste gelir. Ve o kötü kız,yolda gördüğü bi çocuğa aşık olur. Bir ilişkiye girdiklerinde Rüya yavaş yavaş değişir. İçinde tuttuğu her...