Bellatrix si nás několik dlouhých vteřin prohlížela než se kouzelným úsměvem usmála mým směrem. "Slečna Brownová, jaké potěšení vás tu opět mít."
"Kéž bych mohla říct to samé."
"Chyběly mi tvé vtipy, Zlatíčko." Usmála se a přejela mi svým dlouhým nehtem po tváři. Znechuceně jsem se při tom dotyku oklepala. Poté se černovlasá žena zaměřila na Hermionu stojící vedle mě. "To je ta mudlovská šmejdka? Ta Grangerová?" Povytáhla tázavě obočí, přešla k Hermioně a pohlédla na svojí sestru, tchána a synovce.
"Ano, to je ona." Potvrdil ji Lucius ihned. Bellatrix se nadšeně zachichotala. "A vedle se nejspíše nachází sám pan Potter!" Dodal. Bellatrix se toho faktu ihned chytla, přiběhla k Harrymu a pohlédla mu zblízka do obličeje.
"Potter." zašeptala jeho jméno a ustoupila dál aby si ho mohla prohlédnout od hlavy až k patě. Poté pohlédla na svojí sestru až s příliš nadšeným výrazem. "Jste si jistí? Jestli ano, hned zavolám našeho pána." Po těchto slovech si vyhrnula levý rukáv a my tak díky tomu mohli zahlédnout Znamení zla, vypálené v mase na její paži. Věděli jsme, že stačí jen nepatrný dotyk na to, aby ho sem zavolala.
"Chtěl jsem, aby ho přivolal Draco, Bello." Zastavil ji v jejím počínání Lucius a zadržel svou rukou její zápěstí. Pohlédla jsem na Draca, který se tvářil stejně šokovaně jako my. Zoufale pohlédl na Narcissu, která se na něj pouze smutně usmála. "Draco má možnost mít lepší reputaci než my, chci aby to udělal on. Potter byl přiveden do našeho domu, nezapomeň."
"Chudák Draco ztratil svojí reputaci společně s tou tvojí, Luciusi." Ušklíbla se a vytrhla svojí ruku z jeho sevření. "Hej, ty!" Vykřikla a ukázala směrem k jednomu z lapků, který se za celou dobu ani jednou neprojevil. Pouze nám s Hermionou prohrabal kabelky a nechal si pár maličkostí. Včetně věci, které si teď všimla Bellatrix. „Co to je?" Otázala se hloupě. Lapek se zmateně podíval na ocel, kterou držel mezi prsty.
„Meč." Pokrčil rameny. Bellatrix začínala pomalu rudnout a všichni jí napjatě pozorovali a nikdo se neodhodlal ani promluvit.
„Dej mi ho." Přikázala načež si lapek odfrkl.
„Není váš. Je můj, já jsem ho našel v kabelce té holky a vzal si ho." Zasyčel a ukázal směrem k Hermioně. Všechny pohledy, včetně ledového pohledu naštvané Bellatrix, se upřely na Hermionu. Ta zírala tiše do země. Náhle se Bellatrix otočila směrem k lapkovi a v ten moment se místností rozzářil záblesk červeného světla. Lapek spadl v bezvědomí na zem. Šedohřbet vytáhl hůlku a naštvaně na Bellatrix zakřičel.
„Co tu sakra zkoušíte, ženská?" Bellatrix ale nikoho nevnímala a na všechny lapky, kromě Šedohřbeta, seslala 'Mdloby na tebe.' Ze země, vedle ležícího lapka, zvedla Nebelvírův meč a přešla k rozklepanému lapkovi s naprosto ledovým výrazem.
"Kde si to sakra vzal?"
"Už vám to říkal. Našel to v kabelce té šmejdky."
"Ten meč mi Snape poslal do trezoru u Gringottových." Zamumlala spíše pro sebe. "Takže jsi ho ukradla." Zkonstatovala tiše a byla chvilku ticho. Stejně jako všichni ostatní. „Draco, vyhoď ty šupáky ven," Zaječela z ničeho nic a ukázala na muže v bezvědomí.
"Nemluv s mým synem takovým tónem!" Promluvila zuřivě Narcissa směrem ke své sestře, ale Bellatrix ji přerušila.
„Ztichni! Máme velice vážný problém!" Stála, lehce dýchala a dívala se na meč zkoumajíc jeho jílec. Potom se otočila na mlčící vězně. „Jestli je to vážně Potter, nesmí být zraněný." Mumlala a otočila se opět směrem k Dracovi, který se tvářil jako boží mučedník. "Cissy, odveď s Dracem ty smrady do sklepa." Pak se otočila k Hermioně a s mečem v ruce přešla k ní. "Kromě ní. S ní si chci pořádně popovídat."