Polibek za svitu měsíce

5.6K 215 4
                                    

I přesto že je sobota vstávám časně ráno protože jsem dneska domluvená s holkama na velký nákupy! Musíme si konečně koupit něco použitelnýho na tu párty. Po tom co jsem prolezla celou skříň jsem došla k závěru, že styl ala bezďák už vyšel dávno z módy, takže si musím nechat poradit od odborníků a tím jsou právě Allison a Lýdie.

Stiles ještě naštěstí spí, takže mám tak na hodinku koupelnu jenom pro sebe. Myju si vlasy, lakuju si nehty a holím si každou píď mého těla. Nakonec si nanáším lehký make-up a linkou si zdobím oči. Beru si bílou sukni s červenými květy a crop-top. Najednou slyším pípnutí SMS.
8:20Allison:
Jsi pripravena na velkou  jizdu?! :-D

Ihned se mi na tváři kouzlí úsměv. Já ty holky vážně žeru! Nazouvám si červený balerínky, beru kabelku a vycházím před dům kde už mě čekají. 

"Tady je naše superstar!"říká Lydie s úsměvem od ucha k uchu
"Ale notak, můžem vyrazit?!" 

-------------------------

Padám únavou do postele. Hrozně mě bolí nohy a moje peněženka zeje prázdnotou. Nakoupili jsme snad v každém obchodě. Ale mám to co jsem chtěla. Jsou dokonalé, naprosto perfektní. Jsou černé, na ramínka, v pase je zdobí krásný stříbrný pásek pod kterým začíná krásná nařasená sukně. Prostě úžasné. 

Než se stačím vzpamatovat je osm hodin. Za hodinu je tady a já jsem se ještě nezačala chystat! Vybíhám směr koupelna. Rychle si natáčím vlasy a upravuju make-up. Než si stačím umýt zuby slyším zazvonit zvonek. To ne...pomyslím si ještě ne....
"Stilesi! Zajdi prosím otevřít. To je Scott, řekni mu ať chvilku počká."křičím z koupelny. Neodpovídá, ale slyším jak se otvírají dveře.
"To sis to vážně ještě nerozmyslel Scotte?" ptá se vyčítavě Stiles.
"Proč bych si to měl rozmýšlet. Sydney je úžasná holka. Stejně se to nemůže počítat jako pravý rande, jdeme akorát na Lydiinu párty." odpovídá Scott uhranutě. Když to slyším na tvářích mi naskakuje ruměnec.
"Tvoje volba. Já tě v tom ale podporovat nebudu."dodává Stiles. Rychle se soukám do šatů a nandávám si černé lodičky. Myslím  že jsem připravená, stejně ho nemůžu nechat déle čekat. 

Scházím dolů po schodech. Sedí se Stilesem v obýváku a když mě vidí padá mu brada
"Vypadáš neuvěřitelně." dere se mu slabě ze rtů. Má na sobě černý džíny, koženou bundu a nádherný úsměv. "Tobě to taky moc sluší." odpovídám sladce. Přichází ke mě a podává mi krásnou rudou růži.
"Děkuji" tisknu si ji k hrudi, opravdu nádherně voní. Dávám ji do vázy na jídelním stole a odcházíme k autu. "Půjčil jsem si auto od mámy, nechtěl jsem tě vést jen tak na motorce." říká s kouzelným úsměvem.
"Já bych se spokojila i s motorkou." dodávám a nastupuji do auta. Zapínám rádio kde právě hraje moje nejoblíbenější písnička. Už zní ty krásné tóny Every breath you take. Zavírám oči a vnímám každé slovo které zazní. Cítím na sobě Scottův pohled a tak otvírám oči a věnuji mu široký úsměv který mi okamžitě oplácí.

Po pěti minutách jízdy dorážíme k Lydii. Okolím již zní hudba a mohla bych odpřísáhnout, že se ten dům houpe do rytmu. Zvoníme na dveře a v mžiku přibíhá někdo otevřít. Před námi stojí Lydie ve vší své parádě ve velmi odvážných šatech které jsme dneska společně vybraly.
"No to je dost, že jste tady! Už jsem se bála že nepřijdete." vyhrkává na nás.
"Neboj, tvojí oslavu bychom si nenechali ujít." namítám s širokým úsměvem.                                                                                                                             Vcházíme dovnitř, ale když vidíme to mejdlo ustupujem zase zpátky. Snad všichni jsou opilí a tancují jako zvířata. Jsou nalepení na sebe a nechutně se každý o toho  druhého otírá. Otáčím se na Scotta který se tváří velmi znechuceně. A rande je v háji!

Teen Wolf- New LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat