Staré, tajné a žhavé románky

2.5K 110 1
                                    

Nenávidím tohle deštivé počasí! Všude je mokro, člověk nemůže nikam vyrazit.... může maximálně sedět doma na zadku a pozorovat svýho bráchu jak se marně snaží urovnat svůj vztah s dívkou která je tak trochu kojot a tak trochu ji už přestal bavit. Já Malii nerozumím. Jednou je do něj blázen, podruhé s ním nechce ani mluvit.....stejně jsem ji neměla nikdy moc v lásce aspoň nebudu mít důvod předstírat k ní přátelství.

Kromě Stilesova vášnivého rozhovoru s Maliou se dneska ve škole vůbec nic neděje. Klasické nudné hodiny s nudnými učiteli. Škola stojí za houby. Naši hodinu biologie však narušuje klepání na dveře. Když se dveře otvírají musím se štípnout, protože mám dojem že stále sním. Po roce mlčení a neodpovídání na smsky se ve dveřích objevuje Isaac. Celý mokrý. S tričkem přilepeným na hrudi které krásně odhaluje jeho úžasné svaly. Chápu proč jsem mu tenkrát podlehla, nebyla jsem hold slepá a navíc těm jeho kudrlinkám nešlo odolat.
"Dobrý den pane učiteli." pronáší suše jako obvykle a se šibalským úsměvem si sedá přímo přede mě, i když je tu spoustu volných míst. Nasávám vůni jeho kolínské a vzdychám blahem. Když otvírám oči všímám si Scotta jak na mě udiveně hledí. Ihned raději padám zrakem do knih. Sydney říkám si Máš přece Scotta kterého miluješ! Nenech ze zaplést do jeho hry. Opakuji si celou hodinu a snažím se přetrpět tu úžasnou vůni.

Po hodině pronásleduju Isaaca až k jeho skříňce. Opírám se o ní a věnuji mu podezíravý úšklebek. Usmívá se a přibližuje se ke mě až se skoro dotýkáme dotýkáme nosy. "Co tady děláš Isaacu? Po tak dlouhé době...?" říkám a odstrkuji ho do zadu. "Copak chyběl jsem ti?" pronáší se samolibým úsměvem. Je úplně stejný jako předtím...stejný svůdník a sukničkář...a takè stejný člověk kterému jsem věnovala svůj první polibek. "Ani ne...Ty si byl pryč?" odpovídám a tentokrát se k němu natahuji já a oprašuji mu rameno. "Mně si teda chyběla, co začít tam kde to skončilo?" říká a pokládá mi ruku na bok kterou však rázem shazuji "Není v čem pokračovat. Běž raději balit Allison" v tu ránu se u nás objevuje Scott a dává mi ruku kolem pasu "Co vy dva tady?" říká s falešným úsměvem. Žárlí. A to je sexy. Chytám ho za košili a věnuji mu hodně dlouhý a vášnivý polibek. Dělám to tak trochu proto abych setřela Isaaca ale taky jsem po tom vážně toužila. Po chvíli se odtahuji a otírám Scottovi ze rtů mou rtěnku. Scottova tvář ihned září štěstím a velkým ruměncem. Isaac na nás hledí jako by jsme byli součást něčeho naprosto nemožného a neuvěřitelného. Zvedá ruku a ukazuje na nás prsty jako by nás z něčeho obviňoval. "Vy dva jste spolu?" vykoktává ze sebe. Scott jen přitakává a přitahuje si mě ještě blíž. Věnuji Scottovi letmý polibek a nechávám mé chlapce o samotě. Uprostřed cesty do jídelny mě zadržuje Lydie. A táhne mě za roh. "Co bylo vlastně mezi tebou a Isaacem? Pamatuji jak jste tehdy spolu tajně hrdličkovali" ptá se s mírně vyčítavým pohledem. Chvíli jen kroutim hlavou ale pak se přiznávám. "Fajn! Tou dobou byl s Allison kterou přebral Scottovi, no a tak trochu to na mě zkoušel a povedlo se mu to. Ale k ničemu nedošlo...teda k ničemu většímu..." říkám a Lýdie se dává do smíchu "I ty jedna. To bych do tebe neřekla" dodává a šťouchá mě do ramene. "Ale nikdo to neví a chci aby to tak zůstalo." Lýdie tiskne dva prsty ke rtům a zvedá je do vzduchu "Budu jako banka" Smějeme se a při odchodu poznamenávám "Nedobytná nebo spíš vytunelovaná."

--------------------------

Na obědě si vedle mě sedá celá vyklepaná Allison. Pořád se těkavým pohledem rozhlíží po jídelně a rychle si cpe jídlo do úst. "Děje se něco?" ptám se a dávám si další kousek masa. "Isaac je zpátky. A já nevím co mám dělat! Tehdá beze slova odešel a já se mu teď vyhýbám protože nevím jak se k němu teď mám chovat!" odpovídá a popadá se rukama za hlavu. Zapíjím sousto a dáván se do smíchu. "Nedělej si s ním hlavu. Prvně ho seřvi proč se neozval, dej mu možnost se omluvit a pak mu třeba padni kolem krku. To je na tobě.." dodávám a věnují jí šibalský úsměv. V tu chvíli málem vylétám z kůže protože Allison prudce vylétá ze židle "Dobrej nápad, jdu na to!" Chvíli na ni jen tak udiveně civím a když kvapným krokem odchází třesu hlavou abych to všechno z ní vymetla.

--------------------

Když otevírám vchodové dveře zaráží mě cizí lodičky vedle botníku. Když vcházím do kuchyně nalézám vysvětlení. U stolu sedí jakási dívka v těsném obchvatu mého bratra. "Stilesi? Co to tady provádíš?" ptám se podezíravě a opírám se o hranu stolu. "To je Chloe. Je tady ve škole nová a chtěla abych ji provedl po městě a po škole." odpovídá s přihlouplým úsměvem který mi už spoustu let leze na nervy. "A ta prohlídka města zahrnuje i naší kuchyň?" Chvíli jen zkoprněle sedí protože na tohle nejspíš nemá odpověď a tak nad tím jen mávám rukou a odcházím. Přicházím ke schodům a chci jít nahoru, jenže mou pozornost strhává váza se seschlou růží na komodě. Jdu k ní a beru ji do ruky. Myslela jsem že skončila někde v koši. Ale ne, stále tu je. Od našeho prvního rande se Scottem. Tyhle vzpomínky mi okamžitě vykouzlují úsměv na tváři. Když nad tím tak přemýšlím, Scott je vlastně můj první opravdový přítel. To je další Poprvé jehož součástí on je. Nikdy předtím jsem kluka neměla. Všechno to byly jen menší románky a dětské lásky. Žádné ve mě nezanechaly trvalý dojem, až na jednu. A to právě na Isaaca. Nebyla to láska, ale cítila jsem s ním něco neobyčejného. Byla to vášeň a nebezpečí. On byl vždycky ten Bad boy do kterého se holka nemá zakoukat. Ale bylo to opravdu vzrušující. Ty tajné schůzky v knihovně nebo ve školním kumbále. Promeškala jsem s ním spoustu hodin. Ale byl to jenom takovej úlet. Ale bojím se, že by se Isaac mohl o něco znova pokoušet, zvášť protože jsem teď se Scottem. Bral by mě jako trofej, kterou opět ukradl Scottovi. Ale jak jsem říkala, nemám v plánu se zaplést do té jeho hry.

Teen Wolf- New LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat