8

10.5K 990 46
                                    

Από το καθιστικό ακούγονταν φωνές. Μπήκαμε μέσα και είδα τα υπόλοιπα παιδιά καθισμένα στον μεγάλο καναπέ που υπήρχε. Απέναντι βρισκόταν άλλος ένας, μικρότερος, όπου καθίσαμε ο Μιχάλης κι εγώ. Μπροστά απ' τους δύο καναπέδες, στη αριστερή γωνία, ήταν η τηλεόραση 45 ιντσών, στην οποία ήταν συνδεδεμένο ένα DVD player κι ένα PlayStation4 ενώ στη δεξιά γωνία, ήταν εγκατεστημένο ένα μεγάλο σύστημα ηχείων.

Ο Τόλης και η Νεφέλη είχαν στα χέρια από μια κονσόλα του PS και ήταν απορροφημένοι στο παιχνίδι. Απ' ότι κατάλαβα, είχε κάτι να κάνει με αγώνες αυτοκινήτων. Ο Δημήτρης καθόταν δίπλα στον Τόλη και τον υποστηριζε.

"Έλα, προσπέρασε την! Απ' τα δεξιά πήγαινε!" Φώναζε.

Ο Τόλης προσπάθησε να κάνει αυτό που του έλεγε ο Δημήτρης, αλλά η Νεφέλη πήρε πρώτη την στροφή και τον έκοψε.

"Όχι τόσο εύκολα, αγοράκι μου." Του είπε καθώς περνούσε τη γραμμή του τερματισμού. "Μη τα βάζεις μαζί μου άλλη φορά." Χαμογέλασε και τίναξε το μαλλί με αέρα ντίβας. Ύστερα ξέσπασε σε γέλια και τα δύο αγόρια έκαναν το ίδιο.

"Νέφη σε παραδέχομαι." Της είπε ο Τόλης. "Μπορεί να είσαι κορίτσι αλλά στα video games όλοι υποκλίνονται μπροστά σου."

"Χαχαχαχα τι έγινε παιδιά, πάλι σας ταπείνωσε μια κοπέλα?" Μπήκε στη συζήτηση κι ο Μιχάλης.

"Άμα είσαι τόσο σίγουρος πως μπορείς να την νικήσεις, παιξε εσύ μαζί της." Τον προκάλεσε ο Δημήτρης.

"Θα έπαιζα αλλά τώρα έχω άλλα σχέδια." Απάντησε εκείνος.

"Δηλαδή?" Ρώτησε απορημένη η Νεφέλη.

Ο Μιχάλης γύρισε σε μένα και άπλωσε το χέρι του, στο οποίο κρατούσε μια απ' τις κονσόλες. "Τι λες για ένα παιχνίδι?"

"Μα εγώ δεν ξέρω να χειρίζομαι το PlayStation." Δήλωσα. Πραγματικά είμαι τελείως άσχετη με όλα τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

"Καιρός να μάθεις λοιπόν." Με κοιταζε ικετευτικά με τα μεγάλα πράσινα μάτια του. Ποτέ στη ζωή μου δεν είχα ξαναδεί τόσο υπέροχα μάτια και ήταν δύσκολο να αντισταθώ.

"Έλα, δοκίμασε το." Με παρότρυνε η Νεφέλη. "Ούτε εγώ ήξερα να παίζω στην αρχή μα τώρα εχω γίνει εξπέρ. Θα έχει πλάκα, θα δεις!"

"Εντάξει, θα κάνω μια προσπάθεια." Συμφώνησα και πήρα την κονσόλα που κρατούσε ο Μιχάλης.

"Τέλεια! Λοιπόν, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μετακινείς το αγωνιστικό μ' αυτά τα δύο κουμπιά. Επίσης, μπορείς να πάρεις έξτρα ταχύτητα πατώντας το κόκκινο κουμπί." Μου εξήγησε.

Ο ΑΠΑΓΩΓΕΑΣ ΜΟΥWhere stories live. Discover now