14

9.1K 744 23
                                    

Ανοίγω τα μάτια μου και αμέσως νοιώθω το κεφάλι μου να γυρίζει. Και ζεσταίνομαι, ζεσταίνομαι πολύ. Τι συμβαίνει? Γιατί έχει τέτοια ζέστη?

Γυρνάω το βλέμμα μου και συνειδητοποιώ πως τα χέρια του Μιχάλη είναι γύρω μου κι εγώ δεν ακουμπάω στο μαξιλάρι μου, αλλά στο στήθος του. Στο γυμνό στήθος του! Τώρα που τον παρατηρώ καλύτερα φοράει μόνο το μποξεράκι του και το καλογυμασμένο σώμα του βρίσκεται σε πλήρη θέα.

Είναι τόσο καυτός, μανάρι σκέτο! Κάτι μπράτσα, κάτι κοιλιακοί κόλαση! Δαγκώνω τα χείλη μου ανεπαίσθητα, απολαμβάνοντας την όψη του.

"Σ' αρέσει αυτό που βλέπεις πριγκίπισσα?" Ξαφνιάζομαι από το άκουσμα της φωνής του και πετάγομαι πάνω.

"Με τρόμαξες ρε μωρό μου." Λέω μόλις συνέρχομαι από το αρχικό σοκ.

"Συγγνώμη γλύκα μου, αλλά δεν είναι ευγενικό να κοιτάζεις έτσι τον κόσμο." Χαμογελάει πονηρά.

"Όταν μ' αρέσει κάτι, το θαυμάζω." Σκύβω και τον φιλάω απαλά. Καθώς απομακρύνομαι, την προσοχή μου τραβάει ένα μικρό σχέδιο κάτω από το δεξιά του κλείδα.

Είναι ένα καρδιογράφημα που καταλήγει στις λέξεις "Just Live".

"Έχεις tattoo?" Ρωτάω έκπληκτη.

"Ναι, το έκανα όταν ήμουν δεκαεφτά."

"Ααααα ώστε έτσι. Λοιπόν ποιο είναι το νόημα του?"

"Τίποτα σπουδαίο, απλά μου θυμίζει να μην προσκολούμαι στο παρελθόν κι απλά να ζω τη ζωή που μου μένει." Εξηγεί.

"Χμμ ενδιαφέρον." Λέω καθώς περνάω το δάχτυλο μου πάνω από τις γραμμές του σχεδίου. "Κι εγώ πως και δεν το πρόσεξα νωρίτερα?"

"Συνήθως δεν φαίνεται επειδή φοράω μπλούζα. Και μάλλον δεν το πρόσεξες χθες βράδυ επειδή ήσουν πολύ μεθυσμένη."

"Αχαα, έτσι εξηγείται ο πονοκεφαλος." Τρίβω τους κροτάφους μου για να σταματήσω τον πόνο.

"Ναι...Λοιπόν τι θες να κάνουμε σήμερα? Αλλάζει θέμα.

"Δεν ξέρω... Διάλεξε εσύ."

Πάει να μιλήσει, αλλά δεν προλαβαίνει γιατί χτυπάει το κινητό του.

"Εμπρός?" Το σηκώνει.

Δεν ακούω τι λέει ο συνομιλητής του μα από το ύφος του Μιχάλη καταλαβαίνω πως δεν είναι καλά νέα.

"Ναι ναι, κατάλαβα. Εντάξει. Ευχαριστώ που με ενημερώσατε. Θα προσέχω." Κλείνει και πετάει το τηλέφωνο πίσω στο κομοδίνο. Σηκώνεται απότομα και ξεκινάει να ντύνεται βιαστικα.

Ο ΑΠΑΓΩΓΕΑΣ ΜΟΥWhere stories live. Discover now