Το τραγούδι είναι το You & I των One Direction. Είναι ένα πολύ ιδιαίτερο κομμάτι για μένα. Επίσης, νομίζω πως σήμερα επιβάλλεται ενα τραγούδι των 1D καθώς σήμερα κυκλοφόρησε και το καινούργιο τους album!!!! Αλήθεια, έχουμε καθόλου Directioners αναγνώστριες? Ακούσατε το νέο album? Πως σας φάνηκε?
"Αφήστε με εδώ." Είπα και βγήκα από το σταματημένο όχημα. Πλήρωσα τον ταξιτζή και προχώρησα προς τη σιδερένια πύλη.
Ήταν μισάνοιχτη, χρειάστηκε μόνο ένα απαλό σπρώξιμο για να καταφέρω να περάσω. Μπήκα μέσα και ξεκίνησα να περπατάω στο μονοπάτι ανάμεσα στα μνήματα.
Νοιώθω σαν να έχουν περάσει αιώνες από την τελευταία φορά που ήρθα εδώ, θυμάμαι όμως ακόμα που είναι θαμμένη.
Τα βήματα μου με οδηγούν πάνω απ' τον τάφο της, γύρω από τον οποίο έχει χτιστεί πλέον μνήμα. Όταν έφυγα, υπήρχε μόνο φρεσκοσκαμμένο χώμα.
Έχει ανεγερθεί και ταφόπλακα στη μνήμη της. Παπαϊωάννου Νεφέλη γράφει ψηλά, με μεγάλα γράμματα. Αγαπημένη κόρη & Εγκάρδια φίλη, δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ έλεγε από κάτω. Στο τέλος, ήταν γραμμένες οι ημερομηνίες γέννησης και θανάτου 7 Φεβρουαρίου 1995 - 22 Ιουλίου 2015.
Σαν σήμερα πριν πέντε χρόνια, πέθανε. Άφησε την τελευταία της πνοή σ' ένα κρύο και αφιλόξενο ασθενοφόρο, χωρίς κανέναν δίπλα της παρά δυο ξένους.
Και τώρα, μισή δεκαετία μετά, εγώ στέκομαι εδώ και κοιτάω τον τάφο. Σκέφτομαι μόνο πόσο μου έχει λείψει, πόσα πολλά δεν προλάβαμε να κάνουμε όσο ήταν ακόμα ζωντανή.
Όλα αυτά τα χρόνια που βρισκόμουν αλλού, πάντοτε κυριαρχούσε στις σκέψεις μου. Αυτή και ο Μιχάλης. Ποτε δεν τους ξέχασα, ούτε εκείνον ούτε τη Νεφέλη.
Απλά δεν μπορούσα να μείνω και να βλέπω τη ζωή μου να γκρεμίζεται, να χάνω τους ανθρώπους που τόσο πολύ αγαπώ.
Έπρεπε να φύγω, να προχωρήσω, να κάνω κάποια πράγματα που ήθελα καιρό. Πήγα και σπούδασα, παιδαγωγικό και λογοθεραπεία στα Γιάννινα. Πάντοτε μου άρεσαν τα παιδιά, ήθελα να ασχοληθώ μαζί τους. Κι έτσι, ήμουν πολύ χαρούμενη που κατάφερα να περάσω σ' αυτή τη σχολή.
Ήταν ωραία χρόνια τα φοιτητικά. Γνώρισα καινούργιους ανθρώπους, έκανα νέες παρέες. Μα κανένας δεν κατάφερε να αντικαταστήσει την κολλητή μου και τον έρωτα της ζωής μου!
Αφού αποφοίτησα, περίμενα μέχρι να διοριστώ. Τελικά, βρήκα μια θέση σ' ένα σχολείο για παιδιά με ειδικές δεξιότητες, εδώ, στη Θεσσαλονίκη. Έπρεπε να επιστρέψω.
ESTÁS LEYENDO
Ο ΑΠΑΓΩΓΕΑΣ ΜΟΥ
Romance"10 χρόνια δυστυχίας. 10 χρόνια παγιδευμένη σε μια οικογενεια που στερεί την ελευθερία μου. Θελω να φυγω, να ξεφύγω από τη μίζερη ζωή μου." Αυτή είναι η μοναδική επιθυμία μιας κοπέλας που σύντομα θα καταλάβει ότι πρέπει να προσεχείς τι εύχεσαι γιατί...