Nep msn

118 13 0
                                    

Toen Nikki en Tessa weg waren besloot ik op te ruimen en pakte ik mijn laptop en om een nieuwe msn aan te maken. Na even denken had ik een e-mailadres bedacht: krullebol777@hotmail.com. Omdat ik krullen heb, en 7 mijn lievelingsgetal is. Ik noemde mezelf Fleur Quelbrok. Ik voegde Richard toe en hij accepteerde hem bijna meteen. 'Hey hallo. Ken ik jou? Zo ja, waar moet ik je dan van kennen?' Ik dacht even na en stuurde het volgende: 'Hey Richard. Nee sorry je kent me niet denk ik. Ik was met een paar vriendinnen ergens en toen zag ik jou en omdat ik toen niets durfde te zeggen en een van die vriendinnen vroeg waarom ik de hele tijd naar jou keek, zei ik maar dat ik je best knap vond. En die vriendin kende jou toevallig en heeft me jou e-mailadres gegeven. Ik ben Fleur.' Om eerlijk te zijn vond ik het best wel goed verzonnen. Het was geloofwaardig genoeg want hij wilde wel praten. Na een uur vroeg ik of hij een vriendin had. benieuwd wat hij ging zeggen. 'Nee niet meer. Ik had er eentje maar dat kind is echt een stom wijf.' Was zijn reactie. Ik dacht even na. 'Nu is het moment om erachter te komen waarom.' 'Oh? Hoe dat zo? Heeft ze wat verkeerds gedaan?' Vroeg ik. 'Nou, ik weet niet of ik dit wel mag vertellen maar ik haat haar toch al dus dat kan wel. Ze heeft anorexia, ze zeurt alleen maar en ze is stom. Ze kon niet vaak afspreken omdat ze veel voor haar broertje moest zorgen. Dat vond ik jammer, daarom maakte ik het uit, ik deed het een beetje gemeen daardoor hebben we nu hele erge ruzie. Maar dat vind ik niet erg, van mij mag dat ding nu meteen doodgereden worden.' 'Ik heb helemaal geen anorexia, ik ben gewoon dik en probeer af te vallen.' Dacht ik.'Maar, eindelijk wist ik het! Eindelijk. Ik deed niets fout, het was zijn schuld.' Na een hele tijd praten zag ik dat het al half 12 was en sloot af. Ik wilde het account weer verwijderen, maar deed het niet. Ik pakte mijn dagboek.'Lief dagboek. Eindelijk weet ik waarom hij zo doet. Maar het is niet mijn schuld, het is zijn eigen schuld, hij stond vanmiddag met zijn kamp en met een mes Tessa, Nikki en mij op te wachten. Ik was zo bang. Maar alles is goed gegaan. Ik heb niet opgelet wat ik gegeten heb, dus sla ik vandaag maar even over. Ik ga nu slapen want het is inmiddels al bijna 12 uur.' Ik legde mijn dagboek weg en ging slapen.

Esmee en haar leven.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu