Fotoğraf: Kim Shin Yeong
Yazar ağzından
--
ShinYeong soğuktan titreyerek uyandı ve yorganı üstüne biraz daha çekerek uyumaya çalıştı. Tam uykuya dalıcakken telefonuna gelen mesajla tekrar uyandı ve okuduğunda bir daha uyuyamayacağını anladı.'3.30 da x'de ol.'
Taehyung böyle mesaj atmazdı hiçbir zaman diye düşünüp Arisanın odasına daldı ve onu uyandırarak mesajı okuttu. Araba kullanmakta mal olduğu halde gaza gelerek ben kullanırım dedi ve üstlerini değiştirip montlarını alıp arabaya bindiler ama çok ses çıkardıkları için SeungHyun uyandı ve ne olduğunu anlamadığı için JiYong'u da yanına alıp kızları takip etmeye başladılar.
ShinYeong arabadan inince Arisa ona 'seni burada bekleyeceğim' dedi. ShinYeong soğuktan mı korkudan mı yoksa heyecandan mı anlayamadığı bir biçimde titremeye başladı. SeungHyun ve JiYong ne olduğunu anlamadıkları için biraz daha durdular.
ShinYeong Taehyung'un dediği yerde biraz bekledikten sonra uzaktan Tae'in geldiğini gördü. Tam da o anda buraya gelmesinin çok kötü bir şey olduğunu anladı ama kaçmayacak kadar gururluydu. SeungHyun JiYong'a baktı ve sakince 'Bu TaeHyung değil mi? şu bahsettikleri çocuk?' JiYong çenesini kasıp sinirli ve hızlı bir biçimde 'Nereden biliyorsun?' Diye soru SeungHyun ise Arisanın ona fotoğrafını gösterdiğini söylediği anda JiYong arabadan hızla indi ShinYeong'a doğru koşar adımlarla ilerledi. Arisa JiYong'u arabadan görünce ne olduğunu anlamadı ve o sırada SeungHyun onun kapısını açıp aşağı inmesini söyledi.
"Burada napıyorsunuz?"
"B-biz sadece .."
"Sen süremezsin geç öbür tarafa"
Diyip arabayı çalıştırdı ve öbür arabanın yanına parketti.
JiYong ShinYeong'un yanına gelince bileğini tuttu ve 'ne yaptığını sanıyorsun?!' ShinYeong şaşırarak ona döndü ve bileğini kurtarmaya çalıştı o sırada JiYong onu çekmeye ve sürüklemeye başladığında Taehyung önlerine geçti 'benimle konuşuyordu saygısızlık yapmana gerek yok.' ShinYeong kendine hakim olamayıp 'hah' dedi ve JiYong çenesini mümkünmüş gibi daha çok kastı ve ShinYeong'un bileğini daha sık tuttu. O kadar sıktı ki ShinYeong belli bir zaman sonra hissetmemeye başladı. JiYong ShinYeong'u sürüklemeye devam edince Taehyung tekrar önlerine geçti ve Jiyong'u itti saniyelik farklı JiYong Tae'ye yumruk attı ve Tae yere düşerken ShinYeong şaşkınca ona baktı. Sürüklenirken bileğini kurtarmaya çalışıyordu ama bu imkansızdı. Öbür arabaya ShinYeong'u bindirdi ve iki arabada eve doğru ilerlemeye başladı.
Anahtarla kapıyı açmaya çalışırken bir anda kapı açıldı ve dördününde (daha çok Arisa ve ShinYeong'un) kanı çekildi.
Uykudan yeni uyanmış Seungri anlamamış bir suratla onlara bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uri Saranghaji Marayo
FanfictionKim Shin Yeong koreli bir kız ve liseyi Hongkong'da okudu. En iyi arkadaşı Yagi Arisa o bir Japon. Youtube'a koydukları cover dance videoları sayesinde yg entertainment ile sözleşme imzalamak için koreye taşınıyolar ve uzun bir süre Shin Yeong'un ço...